eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WejherowoAdaptacja Ośrodka Zdrowia w budowie na Samorządową Szkołę Podstawową dla klas 1-3 w m. Bolszewo gmina Wejherowo

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-16

Wejherowo: Adaptacja Ośrodka Zdrowia w budowie na Samorządową Szkołę Podstawową dla klas 1-3 w m. Bolszewo gmina Wejherowo
Numer ogłoszenia: 22056 - 2013; data zamieszczenia: 16.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 461686 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Wejherowo, Os. Przyjaźni 6, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 6779701, faks 058 6779700.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja Ośrodka Zdrowia w budowie na Samorządową Szkołę Podstawową dla klas 1-3 w m. Bolszewo gmina Wejherowo.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja Ośrodka Zdrowia w budowie na Samorządową Szkołę Podstawową dla klas 1-3 w m. Bolszewo gmina Wejherowo wraz z uzyskaniem pozwolenia na jego użytkowanie, wykonaniem robót wykończeniowych, instalacji wewnętrznych i zewnętrznych przewidzianych dokumentacją projektową, dostawą i montażem wyposażenia. 2. Zakres przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 1 obejmuje: 1) wykonanie robót budowlanych obiektu gminnego - budynku Szkoły pod klucz zgodnie z: 1.1. projektem budowlanym Projekt Budowlany Zamienny Adaptacji Ośrodka Zdrowia w budowie na Samorządową Szkołę Podstawową dla klas 1-3 Gdańsk 30 lipca 2012 roku wykonanym przez Autorską Pracownię Architektoniczną Sotkowski Sp. z o.o.; 1.2. projektem budowlanym Wytyczne programowo-funkcjonalne z wyposażeniem obiektu- Gdańsk, lipiec 2012 wykonanym przez Autorską Pracownię Architektoniczną Sotkowski Sp. z o.o. ; 1.3. branżowymi projektami wykonawczymi; 1.4. Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót; 1.5. Prawem Budowlanym; 1.6. zasadami sztuki budowlanej; 1.7. Instrukcjami producentów urządzeń i wyrobów. 1.8. Dokumentacją powykonawczą dotyczącą aktualnego stanu obiektu 2) wykonanie robót związanych otoczeniem obiektu zgodnie z projektem budowlanym wykonanym przez Zespół Autorskich Pracowni Architektonicznych Spółdzielnia Pracy Twórczej w Gdańsku Ośrodka Zdrowia w Bolszewie lipiec 2010 r., strona 102-113 - Inwentaryzacja Dendrologiczna i Projekt Gospodarki Drzewostanem Czerwiec 2010 r. sporządzonego przez dr arch. Ewę Brach; 3) Wyposażenie obiektu zgodnie z opracowaniem wykonanym przez Autorską Pracownię Architektoniczną Sotkowski Sp. z o.o. - Wytyczne programowo-funkcjonalne z wyposażeniem obiektu Gdańsk, lipiec 2012; 4) Wykonanie opracowań: 4.1. Instrukcja pożarowa budynku wraz z oznakowaniem obiektu i wyposażeniem w gaśnice i inne aparaty i urządzenia wynikające z instrukcji; 4.2. Instrukcja eksploatacji budynku; 4.3. Założenie książki obiektu budowlanego. 5) Przygotowanie obiektu do użytkowania, w tym kompletacja i przekazanie dokumentacji powykonawczej, mycie i sprzątanie pomieszczeń, uporządkowanie terenu itp. 6) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu 3. W ramach zamówienia, o którym mowa w ust. 1 należy wykonać roboty budowlane oraz skompletować dokumentację powykonawczą i eksploatacyjną niezbędną do uzyskania pozwolenia na użytkowanie i eksploatację obiektu Samorządowej Szkoły Podstawowej dla klas 1-3 w Bolszewie. Wykonawca wykona zadanie w ramach adaptacji istniejącego budynku i dokumentacji powykonawczej sporządzonej przez Wykonawcę zrealizowanego zakresu robót. 4. Opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Wykaz dokumentacji projektowej został określony w załączniku nr 8 do SIWZ. Zamawiający informuje, iż w załączniku nr 9 do SIWZ zostały zawarte wyłączenia i zmiany do opisu przedmiotu zamówienia objętego dokumentacją projektową. 5. Wszelkie wskazania znaków towarowych lub pochodzenia materiałów lub urządzeń w przedmiarze robót, projekcie oraz specyfikacji technicznej należy rozumieć jako przykład modelowy (art. 29 ust. 3 ustawy). 6. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone dokumenty będą podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji równoważnikówlub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności. 7. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w budynku i jego otoczeniu, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania ewentualnej wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.42.10 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 39.16.00.00 - Meble szkolne 31.71.00.00 - Sprzęt elektroniczny .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiebiorstwo Budrem-Rybak Sp. z o.o. Sp. komandytowa, Krótka 1, 84-242 Luzino, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4300445,03 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2312483,33

  • Oferta z najniższą ceną: 2312483,33 / Oferta z najwyższą ceną: 4192700,89

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.