eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrapkowiceProwadzenie zajęć dodatkowych w przedszkolach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-17

Krapkowice: Prowadzenie zajęć dodatkowych w przedszkolach
Numer ogłoszenia: 220581 - 2011; data zamieszczenia: 17.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krapkowice , ul. 3 Maja 17, 47-303 Krapkowice, woj. opolskie, tel. 077 4466800, faks 077 4466888.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krapkowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć dodatkowych w przedszkolach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dodatkowych dla dzieci wieku 3-7 lat realizowanych ramach projektu Uczę się, aby być szczęśliwym POKL 9.1.1./2010 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w następujących przedszkolach publicznych gminy Krapkowice: - Przedszkolu Publicznym Nr 1 w Krapkowicach, ul. Moniuszki 12, 47-300 Krapkowice, tel. 77 44 60 384, dyrektor: Danuta Glinka, Przedszkola Publiczne Nr 1 w Krapkowicach posiada oddział zamiejscowy w Stablowie , ul. Szkolna 2. - Przedszkolu Publicznym Nr 2 w Krapkowicach z Oddziałami Integracyjnymi, ul. Moniuszki 6, 47-300 Krapkowice, tel. 77 44 60 336, dyrektor: Agata Juszczyk, - Przedszkolu Publicznym Nr 6 w Krapkowicach, ul. Buczka 11, 47-303 Krapkowice, tel. 77 44 60 384, dyrektor: Grażyna Chmielewska, - Przedszkolu Publicznym w Dąbrówce Górnej, które wchodzi w skład Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 3 w Rogowie Opolskim, ul. Chrobrego 15, Rogów Opolski, 47-300 Krapkowice, dyrektor: Leszek Felsztyński tel. 77 46 72 114 Przedszkole Publiczne w Dąbrówce Górnej, ul. Opolska 64 , Rogów Opolski, 47-300 Krapkowice posiada oddziały zamiejscowe w Rogowie Opolskim, ul. Chrobrego 15, Rogów Opolski, 47-300 Krapkowice oraz w Gwoździcach, ul. Opolska 32, Gwoździce, 47-300 Krapkowice. Adres do korespondencji: Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 3 w Rogowie Opolskim, tel. 77 46 72 114 - Przedszkolu Publicznym w Kórnicy, ul. Główna 2, Kórnica, 47-300 Krapkowice, które wchodzi w skład Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kórnicy, ul. Główna 2, Kórnica, 47-300 Krapkowice, dyrektor Ryszard Reszczyński tel. 77 46 73 108. - Przedszkolu Publicznym Nr 4 w Krapkowicach, ul. Żeromskiego 34, 47-303 Krapkowice, dyrektor Agnieszka Gruchot, tel. 77 46 61 435. Realizacja dodatkowych zajęć dydaktyczno-wychowawczych obejmować będzie: zajęcia gimnastyki korekcyjnej, zajęcia plastyczne, równościowe, sportowe, języka angielskiego, języka niemieckiego, zajęcia logopedyczne, terapii pedagogicznej, rytmiki, a także zajęcia o charakterze terapeutycznym dla dzieci niepełnosprawnych umysłowo (oligofrenopedagogiki), a także dla dzieci niedowidzących (tyflopedagogiki). Liczba godzin w ramach dodatkowych zajęć (dot. zajęć w całym Projekcie) - 2623. Zamówienie podzielono na 19 części - zgodnie z opisem w SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca winien dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia posiadającymi n/w kwalifikacje: - dla część 1-3 wyższe wykształcenie magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz uprawnienia do prowadzenia gimnastyki korekcyjnej, - dla część 4-6 ukończone studia wyższe Akademia Sztuk Pięknych lub kierunek plastyka oraz uprawnienia pedagogiczne, - dla część 7-11 wykształcenie kierunkowe: wychowanie przedszkolne oraz uprawnienia pedagogiczne, - dla część 12 posiadać wykształcenie wyższe kierunkowe: wychowanie fizyczne oraz uprawnienia pedagogiczne lub wychowanie przedszkolne. - dla część 13-15 wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym oraz uprawnienia do prowadzenia zajęć logopedycznych, - dla część 16 wykształcenie wyższe w zakresie psychologii lub terapii pedagogicznej lub pedagogiki specjalnej lub kwalifikacje do pracy z dziećmi z autyzmem, - dla część 17-19 wykształceniem kierunkowym do prowadzenia zajęć rytmiki w przedszkolu,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy - wg załącznika nr 1 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje wprowadzenia istotnych zmian w umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której, dokona się wyboru wykonawcy w zakresie: 1.1 przesunięcia terminu realizacji zajęć jeśli stanie się to konieczne z przyczyn niezależnych od stron umowy (np. choroba wykonawcy, brak możliwości prowadzenia zajęć w danym obiekcie, zalecenia Instytucji Pośredniczącej II stopnia); 1.2 w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krapkowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Krapkowicach, ul. 3 Maja 17, 47-303 Krapkowice, pokój nr 13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Krapkowicach, ul. 3 Maja 17, 47-303 Krapkowice, pokój nr 13,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.