eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GostyńPrzebudowa nawierzchni ciągu pieszego od ul. Parkowej do ul. Hutnika w Gostyniu;

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-12

Gostyń: Przebudowa nawierzchni ciągu pieszego od ul. Parkowej do ul. Hutnika w Gostyniu;
Numer ogłoszenia: 220620 - 2008; data zamieszczenia: 12.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gostyń, reprezentowana przez Burmistrza Gostynia , ul. Rynek 2, 63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie, tel. 065 5752110-13, fax. 065 5752142.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gostyn.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa nawierzchni ciągu pieszego od ul. Parkowej do ul. Hutnika w Gostyniu;.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa nawierzchni ciągu pieszego od ul. Parkowej do ul. Hutnika w Gostyniu; Zakres robót obejmuje: - rozebranie chodników z płyt betonowych gr. 10 cm (podjazdy) - 8,00 m2 - rozebranie nawierzchni chodnika z płyt betonowych 35x35 - 684,50 m2 - rozebranie krawężnika betonowego o wym. 15x30 na ławie betonowej - 12,00 m - rozebranie obrzeża betonowego o wym. 6x25 - 527,50 m - załadunek gruzu z rozbiórki na samochody samowyładowcze i odwiezienie na odległość 5 km - 69,85 m3 - wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej szarej gr. 6 cm na podsypce piaskowej gr. 5 cm wraz z podjazdami - 582,75 m2 - ułożenie obrzeża betonowego o wym. 8x30 na podsypce cementowo - piaskowej grubości 5 cm - 539,50 m Prace należy wykonać zgodnie dokumentacją techniczną, załączoną do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: 1. posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - zamawiający wymaga wykazanie się doświadczeniem polegającym na wykonaniu co najmniej jednej roboty o podobnym zakresie i stopniu trudności do przedmiotu zamówienia (lub równoważnym) i dysponowanie osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej; 3. znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełnianie warunków określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia; Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy przedstawionych/wymaganych dokumentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wraz z ofertą (wg formularza zał. do oferty), należy przedłożyć: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (druk zał. do SIWZ), 2. pełnomocnictwo do reprezentowania firmy, jeśli nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów (o ile dotyczy), 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 5. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia budowlane, w specjalności: drogowej (wraz z zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa);.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gostyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ (nieodpłatnie) można odebrać w Urzędzie Miejskim, ul. Wrocławska 256, w Wydziale Mienia Gminy i Rolnictwa, pok. nr 17, otrzymać za zaliczeniem pocztowym lub pobrać ze strony internetowej UM..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2008 godzina 10:30, miejsce: Oferty należy przesłać na adres zamawiającego: Urząd Miejski w Gostyniu, Rynek 2, 63-800 Gostyń (sekretariat) lub składać w Wydziale Mienia Gminy i Rolnictwa, ul. Wrocławska 256, pok. nr 17..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.