Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-17
Poznań: Wykonywanie miesięcznych konserwacji i przeglądów dźwigów osobowych, towarowych, platform przyschodowych i pionowych w budynkach Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu - przedmiot zamówienia został podzielony na 9 części
Numer ogłoszenia: 220637 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet im. A. Mickiewicza , ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8294440, 8291232, faks 061 8294012, 8291103.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie miesięcznych konserwacji i przeglądów dźwigów osobowych, towarowych, platform przyschodowych i pionowych w budynkach Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu - przedmiot zamówienia został podzielony na 9 części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie miesięcznych konserwacji i przeglądów dźwigów osobowych, towarowych, platform przyschodowych i pionowych w budynkach Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu - przedmiot zamówienia został podzielony na 9 części. Oferta musi uwzględniać wszystkie pozycje danej części - oferty niekompletne zostaną odrzucone jako nie spełniające wymogów opisu istotnych warunków zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Miejsce realizacji: jednostki organizacyjne UAM wymienione w załączniku 2 i 6 do SIWZ. Zasadniczym celem przeglądu konserwacyjnego jest sprawdzenie działania urządzeń dźwigu pod kątem bezpieczeństwa użytkowania. Przegląd należy wykonywać - raz w miesiącu. Uwalnianie ludzi z kabin dźwigu musi nastąpić w ciągu 1 godziny. Przystąpienie do usuwania zgłoszonej awarii dźwigu musi nastąpić nie później niż po 2 godzinach..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Część 1: 2 000.00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100 PLN). Część 2: 2 000.00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100 PLN). Część 3: 2 000.00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100 PLN). Część 4: 1 500.00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100 PLN). Część 5: 1 500.00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100 PLN). Część 6: 1 500.00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100 PLN). Część 7: 1 500.00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100 PLN). Część 8: 1 500.00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100 PLN). Część 9: 2 000.00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100 PLN).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia [załącznik nr 3] na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca winien wykazac się posiadaniem wiedzy i doświadczenia, tj. wykonaniem należycie co najmniej 2 usług polegających na wykonywaniu konserwacji i przeglądów dźwigów o wartości nie mniejszej niż: część 1 - 60.000,00 zł brutto każda, część 2 - 60.000,00 zł brutto każda część 3 - 30.000,00 zł brutto każda część 4 - 30.000,00 zł brutto każda część 5 - 30.000,00 zł brutto każda część 6 - 30.000,00 zł brutto każda część 7 - 30.000,00 zł brutto każda część 8 - 40.000,00 zł brutto każda część 9 - 60.000,00 zł brutto każda w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz dołączenie do oferty dowodów potwierdzających czy wykazane dostawy zostały wykonane należycie Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykazu wykonanych usług [załącznik nr 5 do SIWZ] i dokumentów potwierdzających należyte wykonanie dostaw. Ocena będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia [załącznik nr 3] na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia [załącznik nr 3] na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia [załącznik nr 3] na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
wykonawca winien wykazać się wykonaniem co najmniej 2 usług polegających na wykonywaniu konserwacji i przeglądów dźwigów o wartości nie mniejszej niż: część 1 - 60.000,00 zł brutto każda, część 2 - 60.000,00 zł brutto każda część 3 - 30.000,00 zł brutto każda część 4 - 30.000,00 zł brutto każda część 5 - 30.000,00 zł brutto każda część 6 - 30.000,00 zł brutto każda część 7 - 30.000,00 zł brutto każda część 8 - 40.000,00 zł brutto każda część 9 - 60.000,00 zł brutto każda w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz dołączenie do oferty dowodów potwierdzających czy wykazane dostawy zostały wykonane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy - załącznik nr 1 - dla każdej części oddzielnie, Formularz cenowy - załącznik nr 2 - dla każdej części oddzielnie, dowód wniesienia wadium, pełnomocnictwo
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku zmiany w trakcie realizacji przedmiotu umowy obowiązujących przepisów dotyczących naliczania podatku VAT, wynagrodzenie brutto ulegnie odpowiedniej zmianie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amu.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
ul. Wieniawskiego 1
61-712 Poznań.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ul. Wieniawskiego 1 61-712 Poznań pokój 301.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonywanie miesięcznych konserwacji i przeglądów dźwigów osobowych w budynkach Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu partia I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie miesięcznych konserwacji i przeglądów dźwigów osobowych w budynkach Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zakres prac objętych niniejszym postępowaniem został opisany w Specyfikacji technicznej (zał. nr 6) Przedmiotem zamówienia objęte są windy w budynkach położonych w Poznaniu zgodnie z zestawieniem zawartym w załączniku 6a..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonywanie miesięcznych konserwacji i przeglądów dźwigów osobowych w budynkach Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu partia II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie miesięcznych konserwacji i przeglądów dźwigów osobowych w budynkach Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu partia II Zakres prac objętych niniejszym postępowaniem został opisany w Specyfikacji technicznej (zał. nr 6) Przedmiotem zamówienia objęte są windy w budynkach położonych w Poznaniu zgodnie z zestawieniem zawartym w załączniku 6b..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonywanie miesięcznych konserwacji i przeglądów dźwigów osobowych w budynkach Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu partia III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie miesięcznych konserwacji i przeglądów dźwigów osobowych w budynkach Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu partia III Zakres prac objętych niniejszym postępowaniem został opisany w Specyfikacji technicznej (zał. nr 6) Przedmiotem zamówienia objęte są windy w domach akademickich położonych w Poznaniu zgodnie z zestawieniem zawartym w załączniku 6c..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonywanie miesięcznych konserwacji i przeglądów dźwigów osobowych w budynkach Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu partia IV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie miesięcznych konserwacji i przeglądów dźwigów osobowych w budynkach Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu partia IV Zakres prac objętych niniejszym postępowaniem został opisany w Specyfikacji technicznej (zał. nr 6) Przedmiotem zamówienia objęte są windy w budynkach położonych w Poznaniu zgodnie z zestawieniem zawartym w załączniku 6d..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonywanie miesięcznych konserwacji i przeglądów dźwigów osobowych w budynkach Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu partia V.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie miesięcznych konserwacji i przeglądów dźwigów osobowych w budynkach Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu partia V Zakres prac objętych niniejszym postępowaniem został opisany w Specyfikacji technicznej (zał. nr 6) Przedmiotem zamówienia objęte są windy w budynkach położonych w Poznaniu zgodnie z zestawieniem zawartym w załączniku 6e..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonywanie miesięcznych konserwacji i przeglądów dźwigów osobowych w budynkach Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu partia VI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie miesięcznych konserwacji i przeglądów dźwigów osobowych w budynkach Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu partia VI Zakres prac objętych niniejszym postępowaniem został opisany w Specyfikacji technicznej (zał. nr 6) Przedmiotem zamówienia objęte są windy w budynkach położonych w Poznaniu zgodnie z zestawieniem zawartym w załączniku 6f..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wykonywanie miesięcznych konserwacji i przeglądów dźwigów osobowych w budynkach Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Słubicach partia VII..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie miesięcznych konserwacji i przeglądów dźwigów osobowych w budynkach Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Słubicach partia VII. Zakres prac objętych niniejszym postępowaniem został opisany w Specyfikacji technicznej (zał. nr 6) Przedmiotem zamówienia objęte są windy w budynkach położonych w Słubicach zgodnie z zestawieniem zawartym w załączniku 6g..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wykonywanie miesięcznych konserwacji i przeglądów dźwigów osobowych w budynkach Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Pile, Kaliszu, Gułtowach, Gnieźnie, Obrzycku partia VIII..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie miesięcznych konserwacji i przeglądów dźwigów osobowych w budynkach Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Pile, Kaliszu, Gułtowach, Gnieźnie, Obrzycku partia VIII. Zakres prac objętych niniejszym postępowaniem został opisany w Specyfikacji technicznej (zał. nr 6) Przedmiotem zamówienia objęte są windy zainstalowane w budynkach położonych Pile, Kaliszu, Gułtowach, Gnieźnie, Obrzycku zgodnie z zestawieniem zawartym w załączniku 6h..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wykonywanie miesięcznych konserwacji i przeglądów dźwigów osobowych w budynkach Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu partia IX..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie miesięcznych konserwacji i przeglądów dźwigów osobowych w budynkach Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu partia IX. Zakres prac objętych niniejszym postępowaniem został opisany w Specyfikacji technicznej (zał. nr 6) Przedmiotem zamówienia objęte są windy zainstalowane w budynkach położonych w Poznaniu zgodnie z zestawieniem zawartym w załączniku 6i..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie robót budowlanych w pięciu pomieszczeniach Wielkopolskiego Centrum Onkologii
- Rozbudowa drogi krajowej nr 83 na odcinku Turek - Turkowice - Kowale Pańskie w zakresie budowy ścieżki pieszo-rowerowej oraz kanału technologicznego w km 0+050 do 2+300
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie niepowszechnej przesyłki hybrydowej w obrocie krajowym
- AN/ZP/129/24 Aranżacja kawiarni wraz z zapleczem na terenie Politechniki Poznańskiej Budynek A3 Parter, ul. Piotrowo 3a, 61-138 Poznań
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO III
- TPm-112/24 Dostawa z wniesieniem i montażem foteli biurowych, hokerów i krzeseł oraz sof modułowych dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeglądy konserwacyjne i serwis 5 dźwigów osobowych.
- "Dostawa wraz z demontażem i montażem dźwigu osobowego (windy) do jednostki CUL w Poznaniu - Hotel Olimpia, ul. Taborowa 8, 60-790 Poznań"
- Konserwacja, serwis oraz naprawa urządzeń dźwigowych na terenie Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu
- Konserwacja i naprawy awaryjne urządzeń dźwigowych w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.