eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lidzbark Warmiński › Dostawa samochodu specjalistycznego do wywozu odpadów komunalnych, finansowana w formie leasingu operacyjnego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-11-13

Lidzbark Warmiński: Dostawa samochodu specjalistycznego do wywozu odpadów komunalnych, finansowana w formie leasingu operacyjnego
Numer ogłoszenia: 220663 - 2007; data zamieszczenia: 13.11.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 172418 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul. Dantyszka, 11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0 89 767 30 64, fax 0 89 767 30 64.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu specjalistycznego do wywozu odpadów komunalnych, finansowana w formie leasingu operacyjnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest finansowana w formie leasingu operacyjnego dostawa samochodu specjalistycznego do zbierania odpadów komunalnych, na podwoziu trzyosiowym, o dopuszczalnej masie całkowitej minimum 26 ton, posiadającego skrzynię ładunkową o pojemności minimum 22 m3 z urządzeniem zasypowym tylnym, przystosowanego do opróżniania pojemników od 110 do 1100 litrów i kontenerów KP-7, posiadającego zgniot minimum 1:5. 2.Parametry i dane techniczne jakie musi spełniać podwozie i zabudowa samochodu do zbierania odpadów - określa załącznik nr 5 do SIWZ. 3.Wykonawca udzieli 12 - miesięcznej gwarancji na podwozie samochodu specjalistycznego plus 12 - miesięcy na układ napędowy i 24 -miesięcznej na jego zabudowę. 4.Warunki dotyczące leasingu: -leasing operacyjny, -ilość rat leasingowych miesięcznych - 44 rat, -wysokość opłaty wstępnej - 10% ceny początkowej przedmiotu leasingu, -możliwość wykupu z prawem pierwokupu, -cena wykupu samochodu specjalistycznego - 10% ceny początkowej przedmiotu leasingu, -oprocentowanie zmienne, raty miesięczne nierówne - pierwsza rata 30% ceny początkowej przedmiotu leasingu pozostałe 43 raty równe, -ewentualna opłata administracyjna, manipulacyjna płatna jednorazowo wraz z opłatą wstępną, -waluta leasingu - polski złoty, -pozostałe warunki leasingu regulowane są przez wewnętrzny regulamin Leasingodawcy ( o ile taki istnieje) oraz postanowienia Kodeksu Cywilnego, -Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru ubezpieczyciela, ponieważ sam będzie ponosił koszty ubezpieczenia przedmiotu leasingu. 5.Dodatkowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1)Wykonawca zapewni szkolenie obsługi Zamawiającego na terenie siedziby Zamawiającego, 2)Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny zabudowy w ciągu 18 godzin od zgłoszenia awarii za pomocą faxu, 3)Wykonawca w dniu przekazania samochodu specjalistycznego dostarczy Zamawiającemu: -instrukcje obsługi podwozia i zabudowy, -świadectwo homologacji dla skompletowanego samochodu i inne dokumenty niezbędne do zarejestrowania kompletnego samochodu specjalistycznego, -wykaz kosztów przeglądów serwisowych dla podwozia i zabudowy w okresie gwarancji. 6.Na potwierdzenie spełnienia warunków dotyczących przedmiotu zamówienia wykonawca złoży dokumenty określone w dziale IV SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.14.45.11 - Pojazdy do zbierania odpadów Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.45.11 - Pojazdy do zbierania odpadów .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 566306,72 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BRE LEASING Spółka z o.o., ul. Ks. I. Skorupki 5, 00-963 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 566306.72
  • Oferta z najniższą ceną: 566306.72 / oferta z najwyższą ceną: 566306.72
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.