eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH W BUDYNKU , PRZY UL. RZEŹNICKIEJ NALEŻĄCEGO DO ZESPOŁU OBIEKTÓW POMORSKIEGO URZĘDU WOJEWÓDZKIEGO W GDAŃSKU ,PRZY UL. OKOPOWEJ NR 21/27 .WOA.VIII.322/44/2007

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-13

Gdańsk: REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH W BUDYNKU , PRZY UL. RZEŹNICKIEJ NALEŻĄCEGO DO ZESPOŁU OBIEKTÓW POMORSKIEGO URZĘDU WOJEWÓDZKIEGO W GDAŃSKU ,PRZY UL. OKOPOWEJ NR 21/27 .WOA.VIII.322/44/2007
Numer ogłoszenia: 220665 - 2007; data zamieszczenia: 13.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorski Urząd Wojewódzki, ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3077545, 058 3077388, fax 058 3077325.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdansk.uw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH W BUDYNKU , PRZY UL. RZEŹNICKIEJ NALEŻĄCEGO DO ZESPOŁU OBIEKTÓW POMORSKIEGO URZĘDU WOJEWÓDZKIEGO W GDAŃSKU ,PRZY UL. OKOPOWEJ NR 21/27 .WOA.VIII.322/44/2007.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH W BUDYNKU , PRZY UL. RZEŹNICKIEJ NALEŻĄCEGO DO ZESPOŁU OBIEKTÓW POMORSKIEGO URZĘDU WOJEWÓDZKIEGO W GDAŃSKU Z SIEDZIBĄ , PRZY UL. OKOPOWEJ 21/27 . i w tym zakresie: a/ roboty demontażowe istniejącej stolarki drzwiowej. b/ montaż nowej stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicami, po uprzednim powiększeniu otworu drzwiowego do 90 cm w świetle ościerzy . c/ uzupełnienie tynków ościeży. d/ cekolowanie tynków wewnętrznych pomieszczeń przeznaczonych do malowania . e/ malowanie farbami emulsyjnymi tynków wewnętrznych f/ układanie wykładzin typu Tarkett po uprzednim przygotowaniu podłoża. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1, 6 i 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany przez Wykonawcę zgodnie z postanowieniami siwz, dokumentacja budowlaną oraz z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej. Wymagane warunki dotyczące materiałów: 1)materiały, które dostarczy Wykonawca powinny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo Budowlane (tekst jedn. w Dz. U. Z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 ze zm.), a w przypadku ich braku powinny odpowiadać aktualnemu świadectwu dopuszczenia do stosowania w budownictwie, wydanemu przez Instytut Technologii Budownictwa; 2)na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikat zgodności z PN lub aprobatę techniczną oraz atest Państwowego Zakładu Higieny, 3)atesty dostarczy Wykonawca na własny koszt, Dodatkowo: 1) Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z zachowaniem Polskich Norm przenoszących europejskie normy znormalizowane oraz zgodnie z projektem i z zasadami wiedzy technicznej. 2) Wykonawca zapewni na własny koszt zaplecze socjalne dla pracowników (np. barakowóz) oraz wygrodzone zaplecze magazynowe na terenie placu budowy wyznaczonym przez Zamawiającego. Wygrodzone miejsce składowania materiałów winno posiadać zadaszenie, w celu zabezpieczenia przed opadami atmosferycznymi . 4) Wykonawca zapewni dostawę materiałów i narzędzi na plac budowy. 5) Wykonawca zapewni wywóz zdemontowanej starej stolarki drzwiowej. 6) Wszelkie inne uregulowania związane z przejęciem przedmiotu zamówienia, obowiązkami i uprawnieniami Zamawiającego oraz Wykonawcy zawarte są we wzorze umowy stanowiącego załącznik nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 6) Wykonawca udzieli gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia na okres 36 miesięcy łącznie z zamontowaną stolarkę drzwiową licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych Oryginalny kod CPV: 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.11.00 - Kładzenie terakoty Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu nieograniczonego jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 3.000 zł (słownie: Trzy Tysiące złotych). 2.Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 3.Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm ). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj. NBP O/O Gdańsk Pomorski Urząd Wojewódzki Wydział Organizacyjno-Administracyjny : 93 1010 1140 01691313 9120 0000 z dopiskiem Wadium - przetarg na remont pomieszczeń biurowych w budynku PUW przy ul. Rzeźnickiej Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu 5Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna należy w formie oryginału w oddzielnej kopercie dołączyć do oferty. 6.Wykonawca , który nie wniósł wadium lub nie zabezpieczył oferty akceptowaną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania , a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków. 1. Warunki ogólne: Zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają wymagane przepisami prawa uprawnienia do wykonywania niniejszego zamówienia; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 2.Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 1) W zakresie warunków wskazanych w ust. 1 pkt. 1) i 4) wymaga się, aby Wykonawca wykazał, iż posiada uprawnienie do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia oraz, iż nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia wyżej wskazanych warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w rozdz. 6 ust. 1 pkt. 1) oraz oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 2) W zakresie warunku wskazanego w ust. 1 pkt. 2) wymaga się, aby Wykonawca wykazał, iż wykonał w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; z należytą starannością co najmniej pięć robot budowlanych odpowiadające swoim rodzajem i wartością zbliżoną do niniejszego przedmiotowi zamówienia, przy czym wartość każdej z robót budowlanych nie może być niższa od kwoty 100.000,00. złotych brutto (wzór formularza wykazu wykonanych robót budowlanych stanowi załącznik nr 2 do SIWZ) oraz Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcje kierownika robót - posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcje budowlane i posiada aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w rozdz. 6 ust.1 pkt. 2) i 3) oraz oświadczenia, iż posiada niezbędne doświadczenie w zakresie realizacji niniejszego zamówienia, wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 3) W zakresie warunku wskazanego w ust. 1 pkt. 3) Wykonawca musi wykazać, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50.000,00 złotych. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w rozdz. 6 ust. 1 pkt. 4) oraz oświadczenia, iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za-pewniającej wykonanie zamówienia, wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. W celu potwierdzenia spełniania opisanych wyżej warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty i oświadczenia określone w SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych przez Wykonawcę, a wymaganych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dokumentów i oświadczeń na zasadzie: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Dokumenty załączone do oferty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Uznaje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów załączonych do oferty. 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda niżej wskazanych dokumentów: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością niniejszemu przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości oraz dat wykonania i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty budowlane te zostały wykonane należycie, (wzór formularza wykazu wykonanych usług stanowi załącznik nr 2 do SIWZ) 3)dokumenty stwierdzające, że osoba, które będzie kierownikiem robót posiada wymagane uprawnienia tj. uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa . 4)Polisę, a w przypadku jego braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, wraz z dowodem zapłaty składki 5) Dowód wniesienia wadium 6) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór formularza oświadczenia o spełnieniu warunków stanowi załącznik nr 3 do SIWZ) 2.Udział w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 2)Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale w ust. 1 pkt 1), 2), 4) i 6). 3)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia złożą łącznie Formularz oferty oraz jeden komplet dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale ust. 1 pkt 3) , 5). Dokumenty te powinny być przygotowane w taki sposób aby Zamawiający mógł dowiedzieć się, jaki udział w wykonaniu zamówienia będzie miał każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa: w punktach 1.1), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 3.1.a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 m-c przed upływem terminu składania ofert, 3.1.b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-c przed terminem składania ofert, 3.1.c) nie orzeczono wobec niego zakazu o ubieganie się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 m-c przed upływem terminu składania ofert. 3.2 w punkcie 1.2) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 m-c przed upływem terminu składania ofert. 3.3 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa ust. 3.1.a), 3.1.b), 3.1.c), 3.2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy wystawienia oświadczeń stosuje się odpowiednio do wskazanych powyżej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.uw.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku, ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, pok. 195.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2007 godzina 09:00, miejsce: Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku, ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, pok. 198 C (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.