Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2013-06-07
Gryfino: Termomodernizacja budynku na potrzeby PSOUU Ko³o w Gryfinie
Numer og³oszenia: 220666 - 2013; data zamieszczenia: 07.06.2013
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób Niepe³nosprawnych z Upo¶ledzeniem Umys³owym , ul. Sprzymierzonych 5A, 74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 415 20 14, faks 91 415 20 14.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.psouugryfino.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: stowarzyszenie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Termomodernizacja budynku na potrzeby PSOUU Ko³o w Gryfinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacja budynku PSOUU Ko³o w Gryfinie przy ul. Szczeciñskiej 33 - docieplenie powy¿ej coko³u, stolarka okienna oraz drzwiowa zewnêtrzna z parapetami zewnêtrznymi i wewnêtrznymi oraz docieplenie posadzki piwnicy. Wyszczególnienie prac: - roboty posadzkarskie, izolacyjne, dociepleniowe oraz stolarka okienna i drzwiowa. U¿yte materia³y musz± posiadaæ Atesty Techniczne ITB lub Certyfikaty Zgodno¶ci z Aprobat± Techniczn± oraz Atest Higieniczny PZH oraz przed wbudowaniem uzyskaæ zgodê na wbudowanie od Zamawiaj±cego. Wykonawca jest wytwarzaj±cym odpady w rozumieniu przepisów ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz.U. 2001 nr 62 poz. 628 z pó¼ñ. zm.). Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowi±zek udokumentowaæ Zamawiaj±cemu sposób gospodarowania odpadami jako warunek dokonania odbioru realizowanego zamówienia. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony za pomoc± przedmiaru robót stanowi±cego za³. nr 7, specyfikacji technicznej robót stanowi±cej za³. nr 8 oraz dokumentacji projektowej stanowi±cej za³±cznik nr 9 do SIWZ. W przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia wskazuje na konkretne produkty, materia³y lub urz±dzenia z podaniem nazwy producenta lub innych oznaczeñ konkretyzuj±cych producenta, Zamawiaj±cy dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawców produktów, materia³ów lub urz±dzeñ równowa¿nych. Zmiana materia³ów i urz±dzeñ wymaga uzgodnienia z Zamawiaj±cym. Ka¿dorazowo Wykonawca przedstawi inspektorowi atesty lub karty materia³ów do wbudowania do zatwierdzenia. Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ w trakcie trwania umowy istnieje mo¿liwo¶æ zmniejszenia warto¶ci zamówienia w przypadku odst±pienia Zamawiaj±cego z czê¶ci robót. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzenia robót zamiennych, których warto¶æ nie zwiêksza wynagrodzenia umownego. Podstaw± wprowadzenia robót zamiennych jest protokó³ zatwierdzony przez inspektora nadzoru, Wykonawcê i Zamawiaj±cego. W przypadku zaistnienia robót dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych Wykonawca zobowi±zany jest stosowaæ ceny nie wiêksze ni¿ ujête w poszczególnych pozycjach kosztorysu ofertowego do zamówienia podstawowego, oraz zastosowane wska¼niki narzutów kosztów po¶rednich, kosztów zakupów i zysku..
II.1.5) przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych:
- Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
- Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ uzupe³niaj±cych. Zamówienie uzupe³niaj±ce bêdzie udzielone na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 u Pzp i dotyczyæ bêdzie wykonania docieplenia budynku poni¿ej coko³u o nastêpuj±cym zakresie prac: - roboty dociepleniowe i izolacyjne. W przypadku udzielenia robót uzupe³niaj±cych Wykonawca zobowi±zany jest stosowaæ ceny nie wiêksze ni¿ ujête w poszczególnych pozycjach kosztorysu ofertowego do zamówienia podstawowego, oraz zastosowane wska¼niki narzutów kosztów po¶rednich, kosztów zakupów i zysku.
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie .
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
analiza dokumentów potwierdzaj±cych wykonanie robót budowlanych stanowi±cych przedmiot zamówienia - wykonanie robót termomodernizacyjnych - co najmniej 2 roboty, ka¿da na co najmniej 200.000 z³ brutto, wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykonanych w sposób nale¿yty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owa ukoñczone.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
analiza dokumentów potwierdzaj±cych dysponowanie osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi (kierownik budowy - bran¿a ogólnobudowlana)
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz z za³±czeniem dowodów dotycz±cych najwa¿niejszych robót, okre¶laj±cych, czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±cych, czy zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone;
- wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
- inne dokumenty
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca sk³ada wraz z ofert±, pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile nie wynika to z innych dokumentów oraz szczegó³owy kosztorys ofertowy. Ocena spe³nienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie z³o¿onych dokumentów wymaganych na podstawie przepisów ustawy PZP w tym zakresie, wg formu³y spe³nia, nie spe³nia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Na podstawie i w granicach art. 144 ust. 1 PZP Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy o zamówienie zawartej w stosunku do tre¶ci ofert, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zmiana nast±pi wy³±cznie w drodze aneksu do umowy, którego przedmiot stanowiæ mog± nastêpuj±ce okoliczno¶ci (warunki zmiany umowy): a) obni¿enie podanej w umowie ceny (np. roboty zaniechane, zmiana limitu finansowego w danym roku bud¿etowym), b) wyd³u¿enie terminu wykonania zamówienia w stosunku do wskazanego w umowie, je¿eli jego dotrzymanie stanie siê niemo¿liwe lub powa¿nie utrudnione z przyczyn niezale¿nych od wykonawcy lub zamawiaj±cego, a zaistnia³ych po zawarciu umowy, w tym w szczególno¶ci wynikaj±cych z b³êdów projektowych, c) wyd³u¿enie terminu wykonania zamówienia w stosunku do wskazanego w umowie, je¿eli jego dotrzymanie bêdzie wynika³o z przestojów w wykonywaniu zamówienia zawinionych przez Zamawiaj±cego lub wyst±pienia okoliczno¶ci, których strony nie by³y w stanie przewidzieæ pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci, d) wyd³u¿enie terminu wykonania zamówienia w stosunku do wskazanego w umowie z powodu wyst±pienia zamiennych robot, niemo¿liwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez do¶wiadczonego wykonawcê b±d¼ wyst±pienia trudno¶ci organizacyjnych, e) wyd³u¿enie terminu wykonania zamówienia w stosunku do wskazanego w umowie z powodu warunków atmosferycznych, f) zmiany polegaj±cej na dopuszczeniu do wykonywania zamówienia podwykonawcy nie wymienionego w wykazie robót proponowanych do wykonania przez podwykonawców, po wcze¶niejszej akceptacji przez Zamawiaj±cego i spe³nieniu wymagañ specyfikacji dotycz±cych wykonywania wskazanego zakresu robót przez podwykonawców, g) wprowadzenia rozliczeñ czê¶ciowych, h) inne ni¿ wskazane w ust. a-g okoliczno¶ci, je¿eli w stosunku do zawartej umowy bêd± korzystne dla zamawiaj±cego, np. zastosowanie lepszej technologii wykonania lub zastosowanie materia³ów lepszej jako¶ci bez zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia, i) aktualizacja rozwi±zañ z uwagi na zmiany obowi±zuj±cych przepisów odnosz±cych siê do tego zamówienia, j) zmiany tekstu umowy, je¿eli nie bêd± mia³y wp³ywu na tre¶æ ustalonych w umowie zobowi±zañ stron, k) zmiana stawki podatku VAT. Postanowienia ust. 1 nie bêd± stanowi³y dla ¿adnej ze stron zawartej umowy zobowi±zania do zawarcia aneksu (obie strony musz± zgodziæ siê na zawarcie aneksu)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psouugryfino.org.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Upo¶ledzeniem Umys³owym - Ko³o w Gryfinie, ul. Sprzymierzonych 5a, 74-100 Gryfino, poczt± na pisemny wniosek lub pobraæ ze strony internetowej.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 03.07.2013 godzina 11:30, miejsce: Zabezpieczon± ofertê nale¿y z³o¿yæ w terminie do dnia 3 lipca 2013 r. do godz. 11.30 w budynku PSOUU przy ul. Sprzymierzonych 5a, 74-100 Gryfino..
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GRYFINA
- Rozbudowa ¶cie¿ek rowerowych na terenie gminy Gryfino w celu zintegrowania z trasami rowerowymi na terenie SOM
- Remont dachu na budynku komunalnym wielorodzinnym przy ul. Tadeusza Ko¶ciuszki 13 w Gryfinie
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu z zabudow± bramow± dla potrzeb Przedsiêbiorstwa Us³ug Komunalnych Sp. z o.o. w Gryfinie z formie leasingu operacyjnego z opcj± wykupu.
- Modernizacja dróg powiatowych poprzez uzupe³nianie ubytków w nawierzchniach bitumicznych grysami i emulsj± asfaltow± w 2025 roku z podzia³em na 4 zadania
- Przebudowa obiektu in¿ynierskiego w ci±gu drogi powiatowej nr 1549Z Banie-Rów, wraz z dojazdami
- Dostosowanie budynku Szpitala Powiatowego w Gryfinie do wymogów po¿arowych
wiêcej: przetargi w Gryfinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywno¶ci energetycznej oczyszczalni i przepompowni ¶cieków, ujêæ wody, budynków Urzêdu Gminy w Gniewoszowie oraz Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego
- Rewitalizacja budynku gospodarczego w Z³otopolu
- Prace adaptacyjne i remontowe zwi±zane z dostosowaniem budynku i pomieszczeñ do funkcji Klubu Samopomocy w Tarnawce
- "Zagospodarowanie wej¶cia do parku w ¦wiêtej Katarzynie poprzez wykonanie oraz monta¿ urz±dzeñ infrastruktury turystycznej
- Utworzenie 60 nowych miejsc opieki nad dzieæmi do lat 3 w ramach nowej instytucji ¿³obka pod adresem Ko¶cielna 25A, D±browa Tarnowska
- Dostosowanie do wymagañ z zakresu ochrony przeciwpo¿arowej w zwi±zku z zamiarem utworzenia oddzia³u przedszkolnego w Szkole Podstawowej nr 396 przy ul. Anny German 5a w formule "zaprojektuj i wybuduj
wiêcej: Roboty izolacyjne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.