Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-13
Lubliniec: Dostawa skafandrów nurkowych i akcesoriów dla płetwonurków JW 4101 w Lublińcu.
Numer ogłoszenia: 220676 - 2007; data zamieszczenia: 13.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 4101, ul. Sobieskiego 35, 42-703 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034 3520518, fax 034 3520380.
- Adres strony internetowej zamawiającego: przetargi@pulkspecjalny.home.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa Nr 4101.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa skafandrów nurkowych i akcesoriów dla płetwonurków JW 4101 w Lublińcu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa skafandrów nurkowych i akcesoriów dla płetwonurków Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu. Wartość szacunkowa zamówienia: 43104,58 zł.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.41.20.00 - Sprzęt do uprawiania sportów wodnych Kod CPV wg słownika 2008: 37.41.20.00 - Sprzęt do uprawiania sportów wodnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 21.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Postępowanie będzie prowadzone bez obowiązku wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1-2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tj.: Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) i pod rygorem odpowiedzialności karnej za fałszywe zeznania, złożą pisemne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu /Załącznik Nr 3 do SIWZ/; 5)złożą formularz ofertowy /Załącznik Nr 2 do SIWZ/ wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami; 6)spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz potwierdzą, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego; 2.Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej i przewidzianej zamówieniem działalności lub czynności, jeżeli: 1) przedmiot zamówienia znajduje się w zakresie jego działalności, a zakres ten wynika z zapisów właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 3.Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24. ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4.Wykonawca potwierdzi, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, jeżeli: 1) przedstawi zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym (w szczególności zgodności wyrobu z wymaganiami: Polskiej Normy, jakości i bezpieczeństwa tj.: certyfikat jakości, atesty), jeżeli odpowiednie przepisy nakładają obowiązek posiadania takich zaświadczeń z zastrzeżeniem pkt. 4.2 i 4.3; 2)wykonawca, może zamiast zaświadczeń, o których mowa w pkt. 4.1, złożyć równoważne zaświadczenie wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowanie przez wykonawców równoważnych środków zapewnienia jakości; 3) przedstawi dokumentację eksploatacyjną - wykaz NSN (NATO STOK NUMBER) - Natowski Numer magazynowy - jeżeli istnieje; 4)Złoży zaświadczenie potwierdzające o zapewnieniu produkcji wyposażenia przez okres co najmniej 5 lat. 5) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 5. Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów lub oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1)wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 2; 2)podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 3; 3)podpisany przez Wykonawcę Projekt umowy - Załącznik nr 4; 4)wypełniony i podpisany Ofertowy formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 5; 5)wypełniona i podpisana specyfikacja techniczna sprzętu z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 6; 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: 1)zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym (w szczególności zgodności wyrobu z wymaganiami: Polskiej Normy, jakości i bezpieczeństwa tj.: certyfikaty jakości, atesty), jeżeli odpowiednie przepisy nakładają obowiązek posiadania takich zaświadczeń z zastrzeżeniem pkt. 3.2; 2)Wykonawca, może zamiast zaświadczeń, o których mowa w pkt. 3.1, złożyć równoważne zaświadczenie wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowanie przez wykonawców równoważnych środków zapewnienia jakości; 3) Dokumentację eksploatacyjną - wykaz NSN (NATO STOK NUMBER - Natowski Numer magazynowy) - jeżeli istnieje; 4)Zaświadczenie potwierdzające o zapewnieniu produkcji wyposażenia przez okres co najmniej 5 lat.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa Nr 4101 w Lublińcu, ul. Sobieskiego 35, 42-700 Lubliniec..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa Nr 4101, ul. Sobieskiego 35, 42-700 Lubliniec, Kancelaria jawna..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku i innych do apteki szpitalnej/magazynu SPZOZ w Lublińcu
- Modernizacja i przebudowa drogi powiatowej 2318 S
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku
- Rewitalizacja terenów przy ul. Paderewskiego w Lublińcu w ramach projektu "Połączeni Zieloną Przestrzenią"
- Zakup i dostawa zestawu systemów klasy XDR, SIEM/SOAR dotycząca realizacji konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23
- Zakup i dostawa zestawu systemu do zarządzania infrastrukturą IT oraz systemu DLP dotycząca realizacji konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23
więcej: przetargi w Lublińcu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.