Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-02
Bydgoszcz: Przebudowa drogi krajowej nr 16 na odcinku Grudziądz - Rogóźno od km 14+270 do km 17+200
Numer ogłoszenia: 220704 - 2009; data zamieszczenia: 02.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy , ul. Fordońska 6, 85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3234500,3234580, faks 052 3234504,3234574.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bydgoszcz.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi krajowej nr 16 na odcinku Grudziądz - Rogóźno od km 14+270 do km 17+200.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi krajowej nr 16 na odcinku Grudziądz - Rogóźno od km 14+270 do km 17+200.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 90 000,00 PLN (słownie złotych: dziewięćdziesiąt tysięcy 00/100 )III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1)-3) ustawy Pzp. 1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: 1) przychód za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres działalności jest krótszy, za ten okres (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż 9 000 000,00 PLN; 2) posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 2 200 000,00 PLN. Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego będą przeliczane: 1) dla Przychodu wg średniego kursu NBP na dzień zakończenia roku obrachunkowego, 2) dla posiadanych środków finansowych/zdolności kredytowej wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu. 2. Potencjał kadrowy. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osoby, na każdą funkcję wymienioną poniżej, które spełniają następujące wymagania: 1) osoba proponowana do pełnienia funkcji kierownika budowy, a) minimalna liczba osób: 1, b) minimalne doświadczenie i kwalifikacje: uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, minimum 3-letnie (36 miesięcy) doświadczenie przy budowie (przebudowie) dróg na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót drogowych, 2) osoba proponowana do pełnienia funkcji kierownika robót drogowych, a) minimalna liczba osób: 1, b) minimalne doświadczenie i kwalifikacje: uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, minimum 2- letnie (24 miesiące) doświadczenie przy budowie (przebudowie) dróg na stanowisku kierownika budowy branży drogowej lub kierownika robót drogowych, 3) osoba proponowana do pełnienia funkcji kierownika robót w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych. a) minimalna liczba osób: 1, , b) minimalne doświadczenie i kwalifikacje: uprawnienia do kierowania robotami w specjalności właściwej dla powierzonego stanowiska, przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, minimum roczne (12 miesięcy) doświadczenie na stanowisku kierownika budowy branży instalacyjnej w zakresie kanalizacji lub kierownika robót branży instalacyjnej w zakresie kanalizacji, 4) osoba proponowana do pełnienia funkcji kierownika robót branży telekomunikacyjnej. a) minimalna liczba osób: 1, b) minimalne doświadczenie i kwalifikacje: uprawnienia do kierowania robotami w specjalności właściwej dla powierzonego stanowiska, przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, minimum roczne (12 miesięcy) doświadczenie na stanowisku kierownika budowy branży telekomunikacyjnej lub kierownika robót branży telekomunikacyjnej. 5) osoba proponowana do pełnienia funkcji kierownika robót branży elektrycznej. a) minimalna liczba osób: 1, , b) minimalne doświadczenie i kwalifikacje: uprawnienia do kierowania robotami w specjalności właściwej dla powierzonego stanowiska, przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, minimum roczne (12 miesięcy) doświadczenie na stanowisku kierownika budowy branży elektrycznej lub elektroenergetycznej lub kierownika robót branży elektrycznej lub elektroenergetycznej. 6) obsługa geodezyjna, a) minimalna liczba osób: jeden zespół, b) minimalne doświadczenie i kwalifikacje: Odpowiednie uprawnienia do nadzorowania robót zgodnie z wymogami prawa w danej specjalności w zakresie robót przewidzianych do realizacji zgodnie z projektem budowlanym. Wymagane uprawnienia wydane na podstawie Ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (z późn. zm.): - geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne, - geodezyjna obsługa inwestycji, Co najmniej 2-letnie (24 miesiące) doświadczenie w obsłudze geodezyjnej drogowych inwestycji liniowych. (W przypadku gdy zespół będzie się składał z dwóch osób wymaganym doświadczeniem winna wykazać się każda z nich). Uwaga: Jeden zespół to jedna osoba posiadająca komplet wymaganych uprawnień lub 2 osoby, które łącznie posiadają komplet wymaganych uprawnień. Liczba osób wskazanych do realizacji zamówienia nie może być mniejsza od wymaganej przez Zamawiającego. Jedna osoba nie może wykonywać dwóch czynności na dwóch stanowiskach, za wyjątkiem kierownika budowy, który dodatkowo może sprawować funkcję kierownika robót drogowych. Przez minimalne doświadczenie dla stanowisk, gdzie wymagane są uprawnienia rozumie się okresy czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień w realizacji podobnych robót przy budowie (przebudowie) dróg. Do doświadczenia zawodowego na danym stanowisku nie zalicza się okresu zatrudnienia danej osoby na innych budowach w tym samym czasie. 3. Potencjał techniczny. Wykonawca musi dysponować wymienionymi poniżej narzędziami i urządzeniami, lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia. a) wytwórnia mas bitumicznych o wydajności min 120 Mg/h i lokalizacji zapewniającej transport mieszanki z miejsca wytworzenia do miejsca wbudowania zgodnie z zapisami zawartymi w SST - min. 1 szt., b) Frezarka drogowa wyposażona w automatyczny system niwelacji podłużnej i poprzecznej o szer. frezowania min. 1,8m - min. 1 szt., c) Skrapiarka z dozowaniem elektronicznym - min. 1 szt., d) Układarka mas bitumicznych ze sterowaniem elektronicznym - min. 2 szt., e) Walec stalowy wibracyjny - min. 4 szt., f) Walec ogumiony - min. 2 szt., Spełnienie tego warunku nie zwolni wyłonionego Wykonawcy z obowiązku zapewnienia pozostałego sprzętu niezbędnego do prawidłowego i terminowego zrealizowania zadania. 4. Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej: - 1 zadanie przy budowie (przebudowie) dróg o wartości nie niższej niż 10 000 000,00 PLN brutto. Wartości podane w walutach innych niż PLN należy przeliczyć na PLN wg średniego kursu NBP z dnia podpisania kontraktu, podając datę podpisania kontraktu i kurs. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja). W przypadku tych Wykonawców, Żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone powyżej muszą spełniać łącznie. SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, na zasadzie spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1)-9) ustawy Pzp, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Upzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Upzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunków określonych w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1) - 3) ustawy Pzp, Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: 1. Część sprawozdania finansowego tj.: Rachunek zysków i strat z oznaczeniem podmiotu na rzecz którego został sporządzony, a jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinię o badanym sprawozdaniu w części dotyczącej rachunku zysków i strat, za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania rachunku zysków i strat - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim i potwierdzające spełnienie warunku, o których mowa powyżej. 2. Informację banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejsza od określonej powyżej. Dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa powyżej. Do informacji powinny być dołączone kopie uprawnień budowlanych osób, od których wymaga się posiadania uprawnień (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i aktualny dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa). W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 4. Wykaz narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (Potencjał techniczny) wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa powyżej. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych narzędzi i urządzeń. 5. Wykaz wykonanych zadań (Doświadczenie zawodowe). Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa powyżej. Do wykazu powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie zadania zostały wykonane należycie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bydgoszcz.gddkia.gov.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna
Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, ul. Fordońska 6, 85-950 Bydgoszcz. SIWZ w wersji papierowej płatna: 360,00 PLN (brutto) nr konta 08 1500 1360 1213 6006 4263 0000.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2009 godzina 09:30, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, ul. Fordońska 6, 85-950 Bydgoszcz, pokój nr 23 (sekretariat)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawy sukcesywne sprzętu jednorazowego użytku do żywienia na okres 24 miesięcy
- Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej obiektu Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Bydgoszczy przy ul Kujawskiej 4
- Usługi instalacji i konserwacji urządzeń alarmowych i radiowych w województwie kujawsko-pomorskim oraz utrzymania infrastruktury sieci radiowej Państwowego Ratownictwa Medycznego
- DOSTAWA PLATFORM HEMODYNAMICZNYCH DO CIĄGŁEGO POMIARU PARAMETRÓW HEMODYNAMICZNYCH
- Dostawa materiałów promocyjnych dla Jednostek Organizacyjnych PBŚ
- Sukcesywne dostawy ryb i przetworów rybnych
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dr. woj. 544 na wybranych odcinkach: od km 73+713 (75+599) do km 74+351 (76+237), od km 85+746 (87+650) do km 86+896 (88+800), od km 110+009 (111+954) do km 110+597 (112+542)-nr postęp. 262/24
- REMONT RONDA ORDYNACJI ZAMOJSKIEJ W CIĄGU DROGI - DK 74/DK 17
- Remonty nawierzchni dróg gruntowych do 31 grudnia 2025 r.
- Remont drogi wojewódzkiej nr 727 w km 34+100 do km 38+400, gmina Chlewiska, powiat szydłowiecki, województwo mazowieckie - nr postępowania 255/24
- "Wykonanie remontów nawierzchni chodników, zjazdów i jezdni z kostki betonowej i kostki kamiennej oraz wymiany krawężników i obrzeży betonowych w ulicach miasta Skierniewice w 2025r".
- Remont cząstkowy nawierzchni dróg
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.