To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-22
Karpacz: usunięcie kolizji infrastruktury wodno-kanalizacyjnej z pasem jezdni ulicy Dolnej w Karpaczu wraz z odbudową systemu kanalizacji wód opadowych
Numer ogłoszenia: 220705 - 2013; data zamieszczenia: 22.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 210605 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Karpacz, ul. Konstytucji 3-go Maja 54, 58-540 Karpacz, woj. dolnośląskie, tel. 075 7619150, 7616288, faks 075 7619224.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usunięcie kolizji infrastruktury wodno-kanalizacyjnej z pasem jezdni ulicy Dolnej w Karpaczu wraz z odbudową systemu kanalizacji wód opadowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. usunięcia kolizji istniejących nadziemnych hydrantów p-poż, z pasem jezdni - 7 szt. 2. usunięcia kolizji kanalizacji wód opadowych DN300 na działce nr ew. 400/3 obr. Karpacz- przy ul. Dolnej - rury PVC DN300 L=13 m, 3. ujęcia wód opadowych spływających na ul. Dolną z terenu MZGKiM - rury PVC DN300 L = 18 m, 4. usunięcie kolizji przykanalika sanitarnego z pasem drogowym w ul. Dolnej- rury PVC DN160 L=9,0 m, 5. usunięcie kolizji odcinka sieci wodociągowej (przyłącza) DN110 kolidującego z pasem jezdni w ul. Dolnej - Rury PE-HD DN110 L= 8,0m, 6. zabezpieczenia nieruchomości zlokalizowanych przy ul. Dolnej przed jej zalewaniem wodami opadowymi z ul Obrońców Pokoju poprzez odbudowę kanalizacji deszczowej - rury PVC DN200 L= 135,5 m Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SUDECKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SUDECKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
- Sudeckie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Spółka z o.o., ul. Kaczawska 19, 58-514 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 82134,57 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 82134,64
Oferta z najniższą ceną: 82134,64 / Oferta z najwyższą ceną: 82134,64
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienie podstawowe udzielone w trybie przetargu nieograniczonego zostało wycenione na kwotę 2.621.565,68 zł brutto. Zamówienie dodatkowe oszacowano na kwotę 104.550,00 zł brutto, co stanowi 3,98 % wartości zadania. Wykonanie w/w robót nie zostało ujęte w projekcie budowlanym odbudowy nawierzchni w ciągu ul. Dolnej w Karpaczu, gdyż część projektowa sieci kanalizacyjnej była wykonana w oparciu o posiadany zasób mapy, nie uwzględniający zarówno przebiegu sieci jak i przyłączy do nieruchomości wraz z ich uzbrojeniem, a te zaś kolidują z trasą przebudowywanej jezdni ulicy Dolnej. W trakcie spotkania z mieszkańcami ul. Dolnej zgłoszone zostały obawy, że zaprojektowany system kanalizacji deszczowej odwadnia jezdnię, lecz nie zabezpiecza ich nieruchomości przed wodami opadowymi z przyległych nieruchomości m.in. z powierzchni ul. Obrońców Pokoju, a spływ tych wód jest bardzo duży i niejednokrotnie bardzo intensywny, co powoduje zniszczenia zarówno jezdni jak i ich nieruchomości. Z uwagi na fakt, że rozszerzenie zakresu prac dotyczy robót kanalizacyjnych przebudowywanej ulicy, konieczne jest ich wykonanie przed ułożeniem nowej nawierzchni ulicy. Wykonanie tych prac jest w pełni uzasadnione, gdyż ich późniejsze wykonanie spowodowałoby konieczność zniszczenia wykonanej nawierzchni i byłoby przedmiotem krytyki społecznej oraz dodatkowych nakładów finansowych. Dotychczasowy Wykonawca winien wykonać w/w roboty budowlane jako zamówienie dodatkowe. Biorąc pod uwagę powyższe, Zamawiający spełnia warunek i przesłankę określoną w art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, udzielenia dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli, z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi łączącej ul. Na Lotnisko z planowanym Centrum Szkolenia załóg Ryanair
- Budowa parkingu przy ul. Zdrowej 13
- Budowa przystanku autobusowego przy DW939 w Zbytkowie
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i placów na terenie Gminy Wejherowo w latach 2025 - 2026 w podziale na części
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej na terenie Powiatu Radomszczańskiego z podziałem na części
- Budowa zbiornika retencyjnego w Poświętnem
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.