Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-16
Gliwice: usługi pocztowe w obrocie krajowym dotyczące przesyłek o wadze powyżej 50g dla potrzeb ZBM I TBS Sp. z o.o. w Gliwicach.
Numer ogłoszenia: 220723 - 2008; data zamieszczenia: 16.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o , ul. Dolnych Wałów 11, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3392900, fax. 032 3392962.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbm.gliwice.pl.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi pocztowe w obrocie krajowym dotyczące przesyłek o wadze powyżej 50g dla potrzeb ZBM I TBS Sp. z o.o. w Gliwicach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usługi pocztowej wykonać zgodnie z: - Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia - załącznik nr 9 do SIWZ - Projektem umowy - załącznik nr 7 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 64.11.00.00 - Usługi pocztowe Kod CPV wg słownika 2008: 64.11.00.00 - Usługi pocztowe Oryginalny kod CPV: 64.11.20.00 - Usługi pocztowe dotyczące listów Kod CPV wg słownika 2008: 64.11.20.00 - Usługi pocztowe dotyczące listów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn:. Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki i potwierdzić ich spełnienie wskazanymi dokumentami: 1.Oświadczenie, że oferent spełnia warunki określone w art. 22.1 ustawy PZP o uprawnieniu do udzielania zamówienia. 2.Oświadczenie, że oferent spełnia warunki określone w art.24 ustawy PZP i nie podlega wykluczeniu. 3.Informacja ogólna na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników- informację należy sporządzić wg wzoru dołączonego do niniejszego SIWZ. 4.Oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu. Zamawiajacy dokona oceny spełniania warunków na zasadzie - spełnia, nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy - według oryginalnego druku zamawiającego (załącznik do niniejszych SIWZ). Cenę ofertową należy podać w jednostkach pieniężnych obowiązujących w Polsce tj. złotych polskich, z zaokrągleniem do drugiego miejsca po przecinku. 2.Tabela obliczenia wartości szacunkowej oferty.Ceny jednostkowe winny uwzględniać wszystkie koszty niezbędne do wykonania usługi - Kosztów dodatkowych nie należy wyceniać osobno. 3.Projekt umowy.Zaparafowany projekt umowy (wszystkie strony) . Projekt umowy stanowi załącznik do niniejszych SIWZ. 4.Koncesja, zezwolenie lub licencja.Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem 5.Wpis do ewidencji działalności gospodarczej/ odpis z KRS.Aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego względnie zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające prowadzenie działalności o profilu pozwalającym zrealizować zamówienie wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza dokument wystawiony z wcześniejszą datą pod warunkiem, że zostanie on poświadczony przez organ wydający za zgodność z oryginałem i będzie miał jego adnotację o aktualności danych na dzień poświadczenia (data poświadczenia - jak wyżej). W przypadku Spółek z o.o. , do odpisu KRS należy dołączyć oświadczenie Zarządu spółki stosownie do art. 230 Kodeksu spółek handlowych, a w przypadku S.C załączyć umowę oraz stosowne upoważnienie. Upoważnienia winny posiadać dowód opłaty w wysokości obowiązującej na dzień złożenia oferty. 6.Zaświadczenie o braku zaległości w opłacaniu podatków US.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 7.Zaświadczenie o braku zaległości - ZUS. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 8.Wykaz zrealizowanych zamówień w ciągu 3 lat.Wykaz ważniejszych zamówień zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat, zbliżonych do przedmiotu zamówienia co do zakresu, charakteru i złożoności oraz wartości. Oferent musi wykazać zrealizowanie - jako główny wykonawca co najmniej 1-go zamówienia o podobnym charakterze. Druk stanowi załącznik do niniejszego SIWZ. 9.Dokumenty potwierdzające wykonanie robót. Dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w wykazie jw. zostały wykonane z należytą starannością. Dokumenty te powinny zawierać dane zawarte w wykazie zrealizowanych zamówień, o którym mowa w punkcie j.w. 10.Ubezpieczenie. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (załączyć dowód opłaty składki). 11.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 12.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 9 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbm1tbs.gliwice.bip.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gliwice, ul. Zwycięstwa 13, IIIp. Sekcja Zamówień Publicznych, pok. 324.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Gliwice, ul. Zwycięstwa 13, IIIp. Sekcja Zamówień Publicznych, pok. 324.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Modernizacja pokrycia dachowego budynku MZUK w Gliwicach
- Wykonanie usług porządkowych w budynku siedziby Dyrekcji ZBMIITBS Sp. z o.o. oraz w siedzibach Rejonów Obsługi Mieszkańców Nr 4 ,6 i 10 w Gliwicach - pełna nazwa - w dokumentach zamówienia
- Remont drzwi garażowych w Areszcie Śledczym w Gliwicach
- Dostawa dwukanałowego chromatografu gazowego dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- "Pełnienie funkcji Nadzoru Autorskiego dla budowy i przebudowy odwodnienia w rejonie: ul. Orkana, ul. Goduli i ul. Nadbrzeżnej, ul. Zachodniej i ul. Słonecznej, ul. Łabędzkiej, wylotu W40 (...)
- Wykonanie ogrodzenia na terenie OW Czechowice w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Gminy Szczytno
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Zasobu Komunalnego we Wrocławiu.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych i niedoręczonych zwrotów listów oraz paczek i przesyłek kurierskich,,
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Miasta Kobyłka
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Gminy Lubawa
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.