Ogłoszenie z dnia 2008-09-16
Gdańsk: Dostawa i wymiana drzwi wewnętrznych w Poliklinice ZOZ MSWiA w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 220745 - 2008; data zamieszczenia: 16.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Gdańsku , ul. Kartuska 4/6, 80-104 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3098284, fax. 058 3021782.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozmswia.gda.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wymiana drzwi wewnętrznych w Poliklinice ZOZ MSWiA w Gdańsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa fabrycznie nowych drzwi wewnętrznych z profili aluminiowych ze skrzydłem wypełnionym płytą PCV w kolorze białym z jednym zamkiem z wkładką patentową i trzema kluczami, klamka dwustronna, wymiar drzwi w świetle ościeżnicy 90cm x 200cm - 37 kpl. 2. Demontaż i utylizacja wewnętrznych drzwi drewnianych, płycinowych szerokości 80cm w świetle ościeżnicy - 37 szt. 3. Poszerzenie i dostosowanie otworów w ścianie grubości 13cm do wymiarów nowych drzwi - 37 szt. 4. Montaż nowych drzwi z obróbką tynkarską ościeży - 37 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.12.22.00 - Drzwi Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.12.00 - Drzwi Oryginalny kod CPV: 45.42.11.11 - Instalowanie metalowych framug Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.11 - Instalowanie framug drzwiowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia wyklucza się: a) Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22 ust. ustawy Pzp; b) Wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; c) Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; d) Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp; e) Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłożony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Zamawiający odrzuca ofertę, która: a) jest niezgodna z ustawą; b) jej treść nie odpowiada treści SIWZ; c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; d) zawiera rażącą niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; e) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert; f) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 ustawy Pzp., lub błędy w obliczeniu ceny; g) w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia Wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny; h) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego: 1. Atest potwierdzający jakość i standard oferowanych drzwi. 2. Opis danych technicznych oferowanych drzwi, potwierdzający spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego w formie prospektów, katalogów w języku polskim lub języku obcym z dołączonym tłumaczeniem zgodnie z wymogami określonymi w rozdziale X pkt. 2 SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozmswia.gda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, Dział Zamówień Publicznych pok. 333.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, sekretariat pok. 325.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup wyposażenia w ramach zadania: Modernizacja budynku Inspektoratu ZUS w Sztumie
- Usługi kompleksowej organizacji pięciu spotkań na terenie województwa pomorskiego tj. w Gdańsku i w Słupsku.
- Opracowanie dokumentacji oraz wykonanie robót budowlanych i instal.(w syst zaprojektuj i wybuduj) polega. na remoncie trzech salek semin, korytarza, szatni stud w budynku nr 2, ul. Dębinki 7 w Gdańsku
- Dostawa mikroskopu fluorescencyjnego i stereoskopowego niezbędnych do oceny angiogenezy,prowadzenia hodowli komórek,oceny możliwości drukowania i weryfikacji wydruków
- Dostawa odczynników chemicznych do analiz chromatograficznych dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Gdańsku - 7 części
- Dzierżawa dwóch analizatorów hematologicznych 5-DIFF wraz z dostawą odczynników hematologicznych
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów pomieszczeń pracowni bronchoskopii, gastroskopii, USG wraz z zakupem wyposażenia i aparatury medycznej - powtórka
- Wymiana stolarki drzwiowej w oddziale I i II Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego w Zamościu
- Dostawa drzwi i zabudowy aluminiowo-szklanej do pomieszczeń różnych jednostek w Politechnice Białostockiej - ZK-DZP.262.25.2025
- Wymiana drzwi zewnętrznych w budynku Sądu Rejonowego w Opocznie
więcej: Drzwi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.