Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-04-16
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Oleśnica: remont ul. M. Skłodowskiej-Curie w Oleśnicy od skrzyżowania z ul. Wojska Polskiego (droga krajowa nr 8) do skrzyżowania z ul. Lwowską - ul. 11-go Listopada Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy, do kontaktów: Bernadetta Murij, ul. Wojska Polskiego 52c, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3981667, 3993244, e-mail: zdp@zdp-olesnica.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zdp-olesnica.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont ul. M. Skłodowskiej-Curie w Oleśnicy od skrzyżowania z ul. Wojska Polskiego (droga krajowa nr 8) do skrzyżowania z ul. Lwowską - ul. 11-go Listopada. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Droga powiatowa nr 1920D ul. M.C.Skłodwskiej w Oleśnicy. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont ul. M. Skłodowskiej - Curie w Oleśnicy od skrzyżowania z ul. Wojska Polskiego (droga krajowa nr 8) do skrzyżowania z ul. Lwowską - ul. 11-go Listopada Roboty przygotowawcze, roboty rozbiórkowe, roboty nawierzchniowe,chodniki,parkingi,odwodnienie,roboty telekomunikacyjne,roboty energetyczne 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Remont ul. M. Skłodowskiej - Curie w Oleśnicy od skrzyżowania z ul. Wojska Polskiego (droga krajowa nr 8) do skrzyżowania z ul. Lwowską - ul. 11-go Listopada. Długość odcinka robót - 454 mb 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.10.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 50000 PLN Formy i tryb wnoszenia wadium opisano w SIWZ 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełniają pozostałe warunki i wymagania określone w SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu I. Na potwierdzenie posiadania przez wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz niepodlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 u.p.z.p., wykonawcy złożą: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem. 2. Aktualna informacja Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 Ust. 1 pkt 4-8 u.p.z.p. 3. Aktualna informacja Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 Ust. 1 pkt 9 u.p.z.p. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5. Oświadczenie z Art. 22 ust. 1 pkt 1-4 u.p.z.p. zał. 2 II. Na potwierdzenie posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawcy złożą: 1. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Przez robotę budowlaną podobną należy rozumieć zamówienie spełniające łącznie następujące warunki: a) o wartości co najmniej 1 mln złotych b) zawierające wykonanie nawierzchni drogowych o dł min. 1,0 km wg technologii określonej w niniejszym zamówieniu Jeżeli okres prowadzenia prac jest krótszy od wskazanego w poprzednim zdaniu należy wskazać prace za ten okres. zał. 3 2. Dokumenty potwierdzające, że wszystkie wymienione zamówienia zostały wykonane należycie. Przedkładane dokumenty musza zawierać co najmniej: a) wskazanie, że wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu, realizował zamówienie, którego dokument dotyczy, b) wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane było zamówienie, c) wskazanie zakresu realizowanego zamówienia, d) wskazanie wartości zamówienia, e) wskazanie daty wykonania, f) wskazanie miejsca wykonania, g) opinia podmiotu wskazanego w pkt. b) stwierdzająca, że zamówienie zostało wykonane należycie, h) podpis upoważnionego przedstawiciela podmiotu wskazanego w pkt. b). 3. Wykaz niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca, potwierdzający posiadanie przez wykonawcę co najmniej: 1) układarkę do układania mieszanek mineralno - bitumicznych 2) walce stalowe gładkie 3) walce ogumione 4) walce wibracyjne 5) równiarki 6) spycharki 7) koparki, ładowarki 8) płyty wibracyjne Zamawiający dopuszcza możliwość wynajęcia lub użyczenia wymienionego sprzętu przez inny podmiot. Uczestnik przetargu musi określić czy ten sprzęt jest jego własnością, wynajęty lub czy należy do podwykonawcy. zał. 4 4. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Przedłożone przez wykonawcę wykazy i dokumenty muszą potwierdzać, że przewidziany do realizacji niniejszego zamówienia personel: a) kierownik robót - posiada co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, zał. 5 5. Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający wymaga przedstawienia uprawnień budowlanych (branża drogowa) oraz aktualnego wpisu na listę członków Inżynierów Budownictwa kierownika robót, III. Na potwierdzenie znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawcy złożą: 1. Sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Dokumenty wskazane w poprzednim zdaniu muszą potwierdzać uzyskanie przez wykonawcę we wszystkich latach łącznie obrotów w kwocie minimum 1,5 mln. złotych. zał. 6 2. Informacje banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych w wysokości co najmniej 500 tys. złotych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości co najmniej 500 tys złotych . Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp-olesnica.pl. Opłata: 200 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka w sekretariacie pok. nr 3 - Zarządy Dróg Powiatowych w Oleśnicy, ul. Wojska Polskiego 52c od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 15:00. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2007 godzina 09:45. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.05.2007, godzina 10:00, Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy, ul. Wojska Polskiego 52c, pok. nr 7 - świetlica.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 12.04.2007.
INNE PRZETARGI Z OLEŚNICY
- Zakup ścinarki do poboczy dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy
- Usługa nasadzania oraz pielęgnacji drzew i krzewów w pasie dróg powiatowych zarządzanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Oleśnicy
- Przebudowa drogi powiatowej 1480D na odcinku Strzelce - Grabowno Wielkie poprzez wykonanie nakładki bitumicznej
- Wykonanie systemu klimatyzacji pomieszczeń przedszkolnych Przedszkola nr 3 w Oleśnicy
- Wykonanie systemu klimatyzacji pomieszczeń przedszkolnych Przedszkola nr 4 w Oleśnicy
- Wykonanie systemu klimatyzacji pomieszczeń przedszkolnych Przedszkola nr 1 w Oleśnicy
więcej: przetargi w Oleśnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Brama Wodna w Grudziądzu. Etap IV - prace konserwatorskie elewacji ceglanej, strona zachodnia
- Budowa remizy OSP w Gniechowicach
- Budowa budynku usługowego - żłobka w miejscowości Kołbiel wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą oraz rozbiórka podziemnego zbiornika na wodę.
- Wymiana stolarki okiennej na ul. Kantaka 6 - Etap II
- Budowa przewiązki komunikacyjnej pomiędzy dwoma budynkami szkoły w Węgrzcach Wielkich wraz z instalacjami wewnętrznymi: elektryczną i centralnego ogrzewania oraz zagospodarowaniem terenu
- "Budowa żłobka w Mokronosie" w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.