Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-14
Poznań: zakup błon radiologicznych (mamograficznych, ogólnodiagnostycznych i do wywoływarek laserowych) oraz utrwalaczy i wywoływaczy
Numer ogłoszenia: 220800 - 2007; data zamieszczenia: 14.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 Przemienienia Pańskiego Akademii Medycznej, ul. Długa 1/2, 61-848 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 854-90-00, fax 061 852-94-72.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sk1.am.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup błon radiologicznych (mamograficznych, ogólnodiagnostycznych i do wywoływarek laserowych) oraz utrwalaczy i wywoływaczy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zakup błon radiologicznych (mamograficznych, ogólnodiagnostycznych i do wywoływarek laserowych) oraz utrwalaczy i wywoływaczy
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.31.00.00 - Klisza radiologiczna Kod CPV wg słownika 2008: 32.35.41.00 - Klisza radiologiczna Oryginalny kod CPV: 24.64.12.10 - Wywoływacze fotograficzne Kod CPV wg słownika 2008: 24.93.12.10 - Wywoływacze fotograficzne Oryginalny kod CPV: 24.64.12.20 - Utrwalacze fotograficzne Kod CPV wg słownika 2008: 24.93.12.20 - Utrwalacze fotograficzne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy potwierdzą spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP. Wykonawcy dołączą do oferty zgodnie z rozporządzeniem Prezesa RM w sprawie rodzajów dokumentów, jakich moze żądać Zamawiający od Wykonawców oraz form w jakich te dokumety mogą być składane
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz oferty: z ceną i terminem dostawy, oraz dane ogólne dotyczące wykonawcy tj. pełna nazwa (firmy) oraz aktualny adres wykonawcy, nr telefonu i fax., zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w cz. II pkt. 2, lit. b, SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Dokumenty, o których mowa w lit. b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w SIWZ cz. II pkt 2 lit. b, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.Złożą oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 3 do SIWZ;nie podlegają wykluczeniu z postępowania z powodów określonych w art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych,spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych,pozostają związani ofertą przez okres 30 dni ( licząc od dnia, w którym upływa termin składania ofert ). Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie (min. 1)- zgodnie z załącznikiem nr 4. Ważny dokument dopuszczający dany przedmiot zamówienia do obrotu w kraju -zgodnie z obowiązującym prawem ( np. CE lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych oznaczonych znakiem CE dla którego wystawiono deklarację zgodności). Dokument musi być w języku polskim lub przetłumaczony na język polski o czym mowa w SIWZ część V pkt. 4, nie dotyczy nazwy własnej przedmiotu zamówienia, której nie można przetłumaczyć). W przypadku, gdy Wykonawcy będą ubiegać się wspólnie o zamówienie publiczne ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, zgodnie z art. 23 ust. 2. Pełnomocnictwo dołączyć do oferty. Zamawiający na podstawie art. 36 ust. 4 żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, a także podania nazw (firm) proponowanych podwykonawców ( w przypadku, gdy zachodzi taka sytuacja - dokument dołączyć do oferty przetargowej). Wykonawca załączy do oferty wypełniony załącznik nr 1 zgodnie z wymogami
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sk1.am.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego UM w Poznaniu ul. Długa 1/2, 61-848 Poznań (zmian nazwy szpitala zgłoszona do UZP w dniu 25.06.2007), Dział Zamówień Publicznych, pokój 603.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2007 godzina 09:30, miejsce: Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, ul. Długa 1/2; 61-848 Poznań, Dział Zamówień Publicznych , pokój 603.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zakup błon radiologicznych (mammograficznych, ogólnodiagnostycznych i do wywoływarek laserowych) oraz utrwalaczy i wywoływaczy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: błony mammograficzne - pakiet składa się z 2 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.31.10.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zakup błon radiologicznych (mammograficznych, ogólnodiagnostycznych i do wywoływarek laserowych) oraz wywoływaczy i utrwalaczy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: błony ogólnodiagnostyczne, wywoływacz maszynowy, utrwalacz - pakiet składa się z 11 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.31.00.00-7, 24.64.12.10-4, 24.64.12.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zakup błon radiologicznych (mammograficznych, ogólnodiagnostycznych i do wywoływarek laserowych) oraz wywoływaczy i utrwalaczy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: błony do wywoływarki laserowej - pakiet składa się z 2 pozycji.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.31.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- "Sukcesywna dostawa szybkich testów diagnostycznych"
- dostawa lasera jednomodowego do spektroskopii Brillouina
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2025 roku
- Dostawa oprogramowania dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- Świadczenie usługi w drugiej warstwie modelu architektury sieciowej ISO/OSI, wraz z centralnym dostępem do sieci Internet oraz telefonii cyfrowej VOIP dla WZDW w Poznaniu w latach 2025-2027.
- roboty instalacyjne (klimatyzacja) w Terenowej Stacji Doświadczalnej IOR-PIB w Białymstoku
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.