Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-16
Zabierzów: Wywóz odpadów segregowanych (szkło i plastik) z 22 pojemników Dzwon o poj. 2,5 m3 z terenu Gminy Zabierzów.
Numer ogłoszenia: 220819 - 2008; data zamieszczenia: 16.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Zabierzów , ul. Kolejowa 11, 32-080 Zabierzów, woj. małopolskie, tel. (012) 285 11 40, fax. (012) 285 21 09.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabierzow.org.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz odpadów segregowanych (szkło i plastik) z 22 pojemników Dzwon o poj. 2,5 m3 z terenu Gminy Zabierzów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Wywóz odpadów segregowanych (szkło i plastik) z 22 pojemników Dzwon o poj. 2,5 m3 z terenu Gminy Zabierzów 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Rozwiezienie zakupionych już 22 pojemników typu DZWON w miejsca wywozu odpadów segregowanych wskazane poniżej w pkt 2. 2. Wywóz odpadów segregowanych z miejscowości: - Karniowice - 2 pojemniki - obok sklepu Pana Wojciechowskiego - Brzoskwinia - 2 pojemniki - przy Remizie - Kobylany - 2 pojemniki - parking przy posesji Pani Małgorzaty Woch - Kochanów - 2 pojemniki - przy placu zabaw (była szkoła) - Niegoszowice - 2 pojemniki - przy starej szkole - Nielepice - 2 pojemniki - pod skałą, między mostami - Radwanowice - 2 pojemniki - na terenie szkoły - Pisary - 2 pojemniki - teren obok kortów - Więckowice - 2 pojemniki - przy przystanku autobusowym Więckowice - Lipka - Zelków - 2 pojemniki - na terenie szkoły - Rząska - 2 pojemniki - przy ul. Suchej 3. Przy opróżnianiu pojemników należy uprzątnąć zalegające obok pojemników odpady. 4. Ww pojemniki należy opróżniać dwa razy w miesiącu - w dniach pomiędzy 5. a 8. i pomiędzy 20. a 23. dnia każdego miesiąca..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.13.10 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu zostaną zakwalifikowani wykonawcy którzy: 1. posiadający uprawnienia i zezwolenia do wykonywania określonej działalności prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ponadto Wykonawcy muszą: a) mieć w dyspozycji sprzęt; - 2 szt. specjalistycznego sprzętu (samochód umożliwiającego prawidłowy odbiór odpadów, z odpowiednim podnośnikiem do tego typu pojemników), b) posiadać aktualne zezwolenie na odbiór odpadów W celu potwierdzenia spełnienia opisanych wyżej warunków, Wykonawca musi załączyć do oferty oświadczenia lub dokumenty wymagane w ust. III. Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o oświadczenia lub dokumenty załączone do oferty. Z treści przedstawionych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnia. Niespełnienie chociażby jednego z warunków udziału w przetargu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Opis przedmiotu zamówienia lub oświadczenie złożone na druku OFERTA zał.nr.1 o zgodności przedmiotu oferty z przedmiotem zamówienia. 2. Pełnomocnictwo - w przypadku podpisywania oferty i pozostałych dokumentów przez pełnomocnika. Właściwie sporządzone, podpisane i opłacone pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty (załączyć jeżeli dotyczy). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (określający pełną nazwę firmy), stan prawny, miejsce rejestracji, dokładny adres firmy składającej ofertę, jednocześnie potwierdzający, że profil działania Wykonawcy odpowiada profilowi robót objętych przetargiem/. 4. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, np. umowa spółki Cywilnej lub inne (załączyć jeżeli dotycz). 5. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art.22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ww ustawy na formularzu stanowiącym załącznik nr 2. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą składa odpowiedni dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 kwietnia 2006r w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (załącznik jeżeli dotyczy). 7. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakie posiada Wykonawca, na załączniku Nr 4 zatytułowanym Potencjał techniczny. Wymagane minimum potencjału technicznego: 2 szt. specjalistycznego sprzętu (samochód umożliwiającego prawidłowy odbiór odpadów). 8. Aktualne zezwolenie na odbiór odpadów Ponadto do oferty należy dołączyć: 9. Podpisany lub zaparafowany projekt umowy. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, warunki i odpowiadające im dokumenty wymienione w pkt. 3, 4, 5, 6, musi spełniać każdy wykonawca. Natomiast warunki i dokumenty pozostałe wykonawcy ci mogą spełniać i składać łącznie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabierzow.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać w siedzibie zamawiającego, pok. nr 30 lub za pośrednictwem poczty (opłata 10 zł).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Zabierzów, Biuro Obsługi Interesanta.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI ZABIERZÓW
więcej: przetargi ZABIERZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Chrzanów
- Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Krzeszów i obsługę PSZOK w Sigiełkach
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Koneck
- Odbieranie i zagospodarowywanie odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Klwów
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, właścicieli nieruchomości na których znajdują się domki letniskowe lub inne nieruchomości ....
- " Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wyryki w 2025 roku."
więcej: Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.