Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-20
Gdańsk: Zakup wraz z dostawą oleju opałowego lekkiego do kotłowni olejowych w Placówkach Terenowych KRUS w: Kartuzach, Kościerzynie i Słupsku
Numer ogłoszenia: 22087 - 2009; data zamieszczenia: 20.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Gdańsku , ul. Trakt św. Wojciecha 137, 80-043 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 30148 93, faks 0-58 301 48 94.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą oleju opałowego lekkiego do kotłowni olejowych w Placówkach Terenowych KRUS w: Kartuzach, Kościerzynie i Słupsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą, w okresie 34 miesięcy, lekkiego oleju opałowego w łącznej ilości 95.000 l na potrzeby grzewcze do kotłowni olejowych w budynkach: a. Placówki Terenowej w Kartuzach, ul. Piłsudskiego 12B, 83-300 Kartuzy - 30000 l., b. Placówki Terenowej w Kościerzynie, ul. Mała Młyńska 10, 83-400 Kościerzyna - 20000 l., c. Placówka Terenowa w Słupsku, ul. Armii Krajowej 3, 76-200 Słupsk 45000 l. 2. Olej opałowy winien spełniać następujące wymagania, które odpowiadają normie PN-C-96024:2001: gęstość w temperaturze 15°C - max 860 kg/m3, wartość opałowa - min 42,6 MJ/kg, temperatura zapłonu - min 56°C, lepkość kinematyczna w temperaturze 20°C - max 6,00 mm2/s, temperatura płynięcia - max - 20°C, zawartość siarki - max 0,1 % (m/m), zawartość wody - max 200 mgkg. 3. Dostawy będą następować w zależności od potrzeb Zamawiającego, przy czym pierwsza dostawa oleju opałowego do PT Kościerzyna przewidywana jest w listopadzie 2009 r. 4. Łączna ilość oleju opałowego jest ilością szacunkową i może ulec zmniejszeniu ze względu na aktualne potrzeby Zamawiającego, uzależnione w szczególności od warunków atmosfe-rycznych panujących w poszczególnych sezonach grzewczych w okresie obowiązywania umowy, a także w przypadku opóźnień w realizacji inwestycji w PT Kościerzyna..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 91.35.10.0 - Olej opałowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 34.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w Art.22 ust.1 Ustawy PZP, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, tj. posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. dysponują odpowiednimi autocysternami z zamontowaną pompą i instalacją pomiarową do napełniania i opróżniania cystern ze świadectwem legalizacji, przystosowane do wlewów paliwa, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie Art.24 Ustawy PZP. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu, na podstawie dokumentów, oświadczeń i innych materiałów załączonych do oferty, metodą: spełnia - nie spełnia. 3. Wykonawca, który nie spełni któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu, zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu odpowiednio na podstawie Art. 24 ust.1 lub 2 Ustawy PZP. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, każdy z nich zobowiązany jest złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 5. Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawcę o wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 6. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 7. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 8. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów. 9. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wystąpi przynajmniej jedna przesłanka unormowana w Art.89 Ustawy PZP. 10. Zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich Wykonawców o odrzuceniu ofert, podając uzasadnienie faktyczne i prawne..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy przystępujący do postępowania zobowiązani są do złożenia ofert, składających się z następujących oświadczeń lub dokumentów: a) wypełniony Formularz Oferty - wg wzoru określonego w Załączniku Nr 1 do SIWZ, b) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w Art.22 ust.1 Ustawy PZP oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie Art.24 ust.1 i 2 Ustawy PZP - wg wzoru określonego w Załączniku Nr 2 do SIWZ, c) oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw) wg wzoru - Załącznik Nr 3 do SIWZ, jeśli oferta nie jest podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, lub gdy z innych wymaganych dokumentów nie wynika upoważnienie do reprezentowania, ewentualnie notarialnie potwierdzona (za zgodność z oryginałem) kopia pełnomocnictwa, d) zaparafowany lub podpisany Projekt Umowy wg wzoru - Załącznik Nr 4 do SIWZ, e) aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) stosowną koncesję w zakresie obrotu paliwami płynnymi (olejem opałowym), g) oświadczenie lub zaświadczenie, o dysponowaniu odpowiednimi autocysternami z zamontowaną pompą i instalacją pomiarową do napełniania i opróżniania cystern ze świadectwem legalizacji, przystosowane do wlewów paliwa, h) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że oferowany olej opałowy odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym; Wykonawca może zamiast zaświadczenia złożyć równoważne zaświadczenie wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego, i) zaświadczenie, że urządzenia wydawcze olej opałowy posiadają legalizację Urzędu Miar i Wag, j) jeżeli o zamówienie Wykonawcy ubiegają się wspólnie lub prowadzą działalność w formie spółki cywilnej - dokument potwierdzający ustanowienie przez Wykonawców pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielnie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust.1 pkt e, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w ust.1 pkt e, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Gdańsku, 80-043 Gdańsk, ul. Trakt św. Wojciecha 137.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Gdańsku, 80-043 Gdańsk, ul. Trakt św. Wojciecha 137, pok 200.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH NA ZLECENIE KMP GDAŃSK ORAZ JEDNOSTEK POLICJI
- Dostawa wielomodułowego, wielodetekcyjnego czytnika mikropłytek do pomiaru absorbancji, fluorescencji, luminescencji dla Katedry Chemii, Technologii i Biotechnologii Żywności
- Dostawa akcesoriów komputerowych i urządzenia wielofunkcyjnego dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Świadczenie usługi transportu materiału biologicznego wymagającego kontrolowanych warunków przewozu z ośmiu ośrodków na terenie Polski do Gdańska.
- Dostawa flag drzewcowych i masztowych
- Dostawa energii elektrycznej dla Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa oleju napędowego grzewczego na potrzeby Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Damnicy
- "Dostawa oleju opałowego do budynków organizacyjnych Gminy Somianka w 2025 roku"
- Dostawy oleju opałowego lekkiego
- Dostawa oleju opałowego na potrzeby Szkoły Podstawowej w Suchaniu w latach 2025-2026
- DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DO ZESPOŁU SZKÓŁ W LUBOMIERZU W 2025 R.
- Dostawa oleju opałowego grzewczego do Domu Pomocy Społecznej "Rokitnik" w Białowieży
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.