Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-22
Ropczyce: Przetarg nieograniczony na dostawe oprogramowania, sprzętu komputerowego oraz materiałów eksploatacyjnych w ramach 6 zadań
Numer ogłoszenia: 220890 - 2010; data zamieszczenia: 22.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Najświętszej Marii Panny 2, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. 017 2218173, faks 017 2227569.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-ropczyce.e-zet.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawe oprogramowania, sprzętu komputerowego oraz materiałów eksploatacyjnych w ramach 6 zadań.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony na dostawę oprogramowania, sprzętu komputerowego oraz materialów eksploatacyjnych wramach 6 zadań ZADANIE 1 A. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Komputerów PC SZTUK : 5 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30213100-6 B. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Komputer z Monitorem LCD SZTUK : 1 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30213100-6 C. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Notebooki SZTUK : 2 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) -30213100-6 D. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Notebooki SZTUK :3 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) -30213100-6 E. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Komputery ALL-IN-One SZTUK : 8 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30213100-6 F. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Drukarka kolorowa, SZTUK : 1 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30232110-8 G. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Drukarka kolorowa, SZTUK : 1 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30232110-8 H. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Drukarka monochromatyczna, SZTUK : 3 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30232110-8 I. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Zasilacz awaryjny UPS rack 19 3U SZTUK : 1 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30237280-5 ZADANIE 2 A. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Dyski twarde SZTUK : 2 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30233132-5 B. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Podzespoły SZTUK : 8 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30237100-0 C. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Pamięci DDR2 SZTUK : 16 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) -30234200-0 D. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Dysk twardy USB SZTUK : 2 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30233132-5 ZADANIE 3 A. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Niszczarka do papieru i płyt CD SZTUK : 5 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30191400-8 ZADANIE 4 A. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - zestawów pamięci do serwera SZTUK : 8 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30237230-0 B. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Dyski twarde SZTUK : 2 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30237230-0 ZADANIE 5 A. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego Oprogramowania typu: Pakiet biurowy OFFICE SZTUK : 6 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 48310000-4 B. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego oprogramowania komputerowego: Microsoft Windows Server Standard 2008 R2 64 bit MOLP GOV razem z nośnikiem- 1 sztuka Microsoft Windows Server CAL 2008 Device MOLP GOV - 10 sztuk kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 48422000-2 ZADANIE 6 A. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Materiałów eksploatacyjnych do drukarki SZTUK: patrz kolumna ILOŚĆ w tabeli z charakterystyką materiałów kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30125110-5.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 30.23.72.80-5, 30.23.31.32-5, 30.23.71.00-0, 30.23.42.00-0, 30.19.14.00-8, 30.23.72.30-0, 48.31.00.00-4, 48.42.20.00-2, 30.12.51.10-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie. Zamawiający na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o złożone oświadczenia wymagane w SIWZ potwierdzające spełnianie ww warunków.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie. Zamawiający na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o złożone oświadczenia wymagane w SIWZ potwierdzające spełnianie ww warunków.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie. Zamawiający na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o złożone oświadczenia wymagane w SIWZ potwierdzające spełnianie ww warunków.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie. Zamawiający na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o złożone oświadczenia wymagane w SIWZ potwierdzające spełnianie ww warunków.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie. Zamawiający na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o złożone oświadczenia wymagane w SIWZ potwierdzające spełnianie ww warunków.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Uwierzytelnione kserokopie dokumentów (certyfikatów, potwierdzeń producenta itp.) wynikające ze szczegółowego opisu zadań: 1,2,4,6 w SIWZ w rozdziale VI przedmiot zamówienia.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawcy mają dostarczyć pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę wraz z załącznikami do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych oraz podpisywania oferty, o ile nie wynikają one z innych załączonych dokumentów, złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-ropczyce.e-zet.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POWIATOWY URZĄD PRACY W ROPCZYCACH
39-100 Ropczyce
ul. Najświętszej Marii Panny 2
I piętro pok. nr 17.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2010 godzina 11:00, miejsce: POWIATOWY URZĄD PRACY W ROPCZYCACH 39-100 Ropczyce ul. Najświętszej Marii Panny 2 I piętro pok. nr 13 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa komputerów,noteboków, drukarek,zasilacza..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 1 A. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Komputerów PC SZTUK : 5 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30213100-6 B. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Komputer z Monitorem LCD SZTUK : 1 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30213100-6 C. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Notebooki SZTUK : 2 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) -30213100-6 D. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Notebooki SZTUK :3 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) -30213100-6 E. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Komputery ALL-IN-One SZTUK : 8 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30213100-6 F. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Drukarka kolorowa, SZTUK : 1 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30232110-8 G. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Drukarka kolorowa, SZTUK : 1 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30232110-8 H. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Drukarka monochromatyczna, SZTUK : 3 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30232110-8 I. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Zasilacz awaryjny UPS rack 19 3U SZTUK : 1 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30237280-5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 30.23.72.80-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa dysków twardych, podzespołów, pamięci..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 2 A. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Dyski twarde SZTUK : 2 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30233132-5 B. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Podzespoły SZTUK : 8 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30237100-0 C. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Pamięci DDR2 SZTUK : 16 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) -30234200-0 D. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Dysk twardy USB SZTUK : 2 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30233132-5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.31.32-5, 30.23.71.00-0, 30.23.42.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa niszczarek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 3 A. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Niszczarka do papieru i płyt CD SZTUK : 5 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30191400-8.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.14.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa zestawów pamięci, dysków twardych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 4 A. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - zestawów pamięci do serwera SZTUK : 8 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30237230-0 B. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Dyski twarde SZTUK : 2 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30237230-0.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.30-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa oprogramowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 5 A. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego Oprogramowania typu: Pakiet biurowy OFFICE SZTUK : 6 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 48310000-4 B. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego oprogramowania komputerowego: Microsoft Windows Server Standard 2008 R2 64 bit MOLP GOV razem z nośnikiem- 1 sztuka Microsoft Windows Server CAL 2008 Device MOLP GOV - 10 sztuk kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 48422000-2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.31.00.00-4, 48.42.20.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa materiałów eksploacyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 6 A. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Materiałów eksploatacyjnych do drukarki SZTUK: patrz kolumna ILOŚĆw tabeli z charakterystyką materiałów kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30125110-5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ROPCZYC
- Remont nawierzchni w ciągu DP nr 1358 R ul. Wyszyńskiego oraz ul. Św. Barbary w m. Ropczyce
- Modernizacja pracowni w ramach projektu Poprawa jakości i atrakcyjności kształcenia ogólnego w powiecie ropczycko - sędziszowskim
- "Modernizacja Szpitala Powiatowego w Sędziszowie Małopolskim - rozbudowa skrzydła "D" i remont ZPO na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego i Pododdziału Geriatrycznego."
- Remont cząstkowy oraz likwidacja przełomów w nawierzchniach dróg gminnych zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Ropczyce w 2025 roku
więcej: przetargi w Ropczycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przedszkola w miejscowości Bolesławiec - dostawy wyposażenia
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego
- dostawa komputera przenośnego (laptopa)- nowy lub fabrycznie odnowiony lub używany dla ACMiN AGH-DE-dzp.272-200/25
- Zakup infrastruktury informatycznej oraz sprzętu komputerowego (w podziale na części)
- Dostawa oprogramowania i sprzętu komputerowego wraz z usługą wdrożenia.
- Dostawa serwerów z oprogramowaniem, urządzeń pamięci masowej, urządzeń sieciowych i zasilacza awaryjnego wraz z usługami wdrożenia w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd Gmina Dzwola"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.