Ogłoszenie z dnia 2017-02-08
Ogłoszenie nr 22089 - 2017 z dnia 2017-02-08 r.
Sicienko: Budowa kanalizacji sanitarnj w m.Kuszyn, Kruszyniec, gm.Sicienko - I etap
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 369700
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sicienko, krajowy numer identyfikacyjny
54702300000, ul.
ul. Mrotecka
9,
86014
Sicienko, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
052 55 41 223, 0-52 58 70 755, faks
525 870 407, e-mail
ug@sicienko.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bp.sicienko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa kanalizacji sanitarnj w m.Kuszyn, Kruszyniec, gm.Sicienko - I etap
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:. Przedmiotem zamówienia publicznego są roboty budowlane obejmujące wykonanie kanalizacji sanitarnej w Kruszynie wraz z przyłączami do granic nieruchomości oraz tłocznią ścieków - I etap obejmujący: a. sieć tłoczną na odcinku od projektowanej studni SR na terenie m.Bydgoszcz do projektowanej tłoczni ścieków T1 oraz odcinek od studni SR4 do punktu węzła załamania sieci oznaczonego na projekcie t421 b. sieć grawitacyjną na odcinku od istniejącej studni ( S.istn) do projektowanej studni SR na terenie m.Bydgoszcz , na odcinku od s123 wraz z przykanalikiem do projektowanej tłoczni ścieków T1 i dalej od studni S100 do studni s052 z przykanalikiem oraz odcinek od studni S052 do studni SR4 c. tłocznię ścieków T1 tylko budowa studni bez jej wyposażenia, sterowania oraz zagospodarowania terenu 2. Podstawowy zakres prac obejmuje wykonanie: - Rurociągi kanalizacji sanitarnej z rur PVC fi 250 x 7,3 mm. - Rurociągi kanalizacji sanitarnej z rur PVC fi 200 x 5,9 mm. - Rurociągi kanalizacji sanitarnej z rur PE fi 250 x 14,8 mm. - Rurociągi kanalizacji tłocznej z rur PE fi 125 x 7,4 mm. - Przyłącza kanalizacyjne z rur PVC fi 160 mm - Studnie odpowietrzające i napowietrzające z kręgów betowych fi 1200 mm. - Studnie rewizyjne z kręgów betowych średnicy fi 1000 mm oraz studnie rewizyjne z tworzywa fi 630 - Komora pomiarowa - studnia fi 1600 mm, z kręgów betowych wraz z wyposażeniem - Komora zasuw - studnia fi 1200 mm, z kręgów betowych wraz z wyposażeniem - Tłocznia ścieków (T1) - tylko studnia z kręgów betowych fi 3000 mm, bez jej wyposażenia, sterowania oraz zagospodarowania terenu - Przyłącze wodociągowe do T1 3. Wszelkie powyższe elementy należy wykonać w ilościach i technologii zgodnych z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik do niniejszej SIWZ. Określone w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia standardu technicznego. Wykonawcy robót przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały i urządzenia, o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia zamienne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu). Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4. Po zrealizowaniu robót budowlano-montażowych należy przywrócić stan nawierzchni dróg w, których były prowadzone prace do stanu pierwotnego. 5. Na Wykonawcy robót spoczywał będzie obowiązek zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej w zakresie realizowanych prac z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą włącznie w tym odrębne operaty z lokalizacji kanalizacji w pasie drogi krajowej zawierające w szczególności obliczenie powierzchni rzutów poziomych zamontowanych urządzeń oraz odrębny operat z lokalizacji kanalizacji w zakresie określonym uzgodnieniem PKP Polskie Linie Kolejowe w tym, naniesienie kanalizacji na mapy geodezyjne z zasobów Krajowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej w Gdańsku. W ramach inwentaryzacji powykonawczej należało będzie sporządzić również zestawienie długości według średnic wybudowanej kanalizacji. Sporządzane inwentaryzacje winny zostać uwierzytelnione w Ośrodkach Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej odpowiednio dla jakich obszarów zostały sporządzane. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w elementach dokumentacji projektowej, który stanowi załącznik 12 do SIWZ. Pragniemy zauważyć, że załączony projekt dotyczy całego zakresu robót pn: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Kruszyn, Kruszyniec, gmina Sicienko, natomiast Zamówieniem objęty jest zakres opisany w ust.1. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia lub odstąpienia od realizacji umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania wszystkich prac, zgodnie z dokumentacją techniczną oraz zasadami sztuki budowlanej. Projekt umowy stanowi załącznik 10 do SIWZ. 8. Celem ułatwienia przygotowania oferty przetargowej Zamawiający (tylko pomocniczo) jako załącznik 11 do SIWZ załącza przedmiar robót, który określa niezbędne podstawowe roboty do wykonania zamówienia. Ponownie zwracamy uwagę, że załączony przedmiar dotyczy szerszego zakresu robót, natomiast Zamówieniem objęte sa prace opisane w ust.1 Pragniemy zwrócić uwagę, że dokument ten ma jedynie ułatwić dokonanie wyceny, nie może jednak być podstawą do dokonywania rozliczenia całego zamówienia, na które zawarta umowa będzie miała charakter UMOWY RYCZAŁTOWEJ. 9. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszelkie czynności, związane z realizacją Zamówienia, wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób związanych z wykonaniem rurociągów, przyłączy, wszelkich studni, czyli tzw. pracowników fizycznych, natomiast nie dotyczy między innymi osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych itp. 10. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy, o których mowa w ust. 9, będą na czas wykonywania przez nich robót, zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.). 11. W terminie 7 dni od przekazania placu budowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu, za pośrednictwem Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, wykazu osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem wykonywanych przez nich czynności przy realizacji . W odniesieniu do pracowników podwykonawców lub dalszych podwykonawców wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem wykonywanych przez nich czynności należy przedłożyć wraz z kopią umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45232440-8
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT985000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 121550 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI SICIENKO
więcej: przetargi SICIENKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.