eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RypinŚwiadczenie usług edukacyjnych w ramach projektu pod nazwą Nowe Umiejętności - Nowe Wyzwania 3 oraz realizację zajęć dodatkowych w ramach projektu pod nazwą Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania w klasach I - III Szkoły Podstawowej w Zespole Szkół Nr 5 w Rypinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-22

Rypin: Świadczenie usług edukacyjnych w ramach projektu pod nazwą Nowe Umiejętności - Nowe Wyzwania 3 oraz realizację zajęć dodatkowych w ramach projektu pod nazwą Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania w klasach I - III Szkoły Podstawowej w Zespole Szkół Nr 5 w Rypinie
Numer ogłoszenia: 220969 - 2013; data zamieszczenia: 22.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Rypiński , ul. Warszawska 38, 87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 2802432, faks 54 2802549.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatrypinskipl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług edukacyjnych w ramach projektu pod nazwą Nowe Umiejętności - Nowe Wyzwania 3 oraz realizację zajęć dodatkowych w ramach projektu pod nazwą Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania w klasach I - III Szkoły Podstawowej w Zespole Szkół Nr 5 w Rypinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych w ramach projektu pod nazwą Nowe Umiejętności - Nowe Wyzwania 3 oraz realizacja zajęć dodatkowych w ramach projektu pod nazwą Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania w klasach I - III Szkoły Podstawowej w Zespole Szkół Nr 5 w Rypinie, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Projekt Nowe Umiejętności - Nowe Wyzwania 3 jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Projekt Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania w klasach I - III Szkoły Podstawowej w Zespole Szkół Nr 5 w Rypinie jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w częściach 1 - 28 dotyczących świadczenia usług edukacyjnych w ramach projektu pod nazwą Nowe Umiejętności - Nowe Wyzwania 3 3. Przedmiotem zamówienia w częściach 1 - 28 jest prowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla uczniów w następujących zespołach szkół: 1) Zespół Szkół Nr 2 im. Unii Europejskiej w Rypinie, ul. Dworcowa 11, 87-500 Rypin; 2) Zespół Szkół NR 3 im. Bogdana Chełmickiego w Rypinie, ul. Nowy Rynek 20, 87-500 Rypin; 3) Zespół Szkół Nr 4 im. Ziemi Dobrzyńskiej w Nadrożu, 87-515 Rogowo dla których organem prowadzącym jest Powiat Rypiński w ramach projektu pod nazwą Nowe Umiejętności - Nowe Wyzwania 3 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Usługi realizowane będą w terminie od dnia podpisania umowy do 15 czerwca 2014 r. w godzinach od 8:00 do 19:00 (szczegółowo ustalonych z dyrektorem szkoły) od poniedziałku do soboty. W zajęciach pozalekcyjnych będą uczestniczyć grupy uczniów wyłonionych na podstawie przeprowadzonego wcześniej naboru. Zajęcia będą realizowane wg harmonogramu dostosowanego do planu zajęć grup uczniów w poszczególnych szkołach. W związku z tym, że usługi edukacyjne stanowią zajęcia pozalekcyjne ich program musi być zgodny z podstawą programową realizowaną przez daną szkołę. Jedna godzina przeprowadzonych zajęć jest rozumiana jako 1 godzina lekcyjna, czyli 45 minut. SZCZEGÓŁOWE OBOWIĄZKI NAUCZYCIELI przeprowadzających działania potrzebne do realizacji zajęć pozalekcyjnych w okresie od dnia podpisania umowy do 15 czerwca 2014 r.; - obowiązki Wykonawcy w częściach 1 - 28: a) przeprowadzenia we współpracy z koordynatorem szkolnym rekrutacji uczniów zgodnie z przyjętym regulaminem rekrutacji oraz sporządzenie listy uczestników zajęć oraz listy rezerwowej, b) opracowania programu zajęć pozalekcyjnych z wyszczególnieniem celu głównego, celów szczegółowych oraz rezultatów wynikających z rodzaju przeprowadzonych zajęć zgodnych z harmonogramem projektu, c) prowadzenia zajęć pozalekcyjnych zgodnie ze szczegółowym harmonogramem zajęć ustalonym z Dyrektorem danego Zespołu Szkół - harmonogram zajęć pozalekcyjnych nie może kolidować z planem zajęć poszczególnych grup i może być modyfikowany przez Dyrektora Szkoły w uzasadnionych przypadkach, d) diagnoza przyrostu wiedzy uczniów i uczennic poprzez przeprowadzenie testu wiedzy na początek i na koniec cyklu wszystkich zajęć oraz do dokonywania ewaluacji prowadzonych zajęć, e) dokumentowania prowadzonych zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć w sposób zgodny z obowiązującymi zasadami. Dokument musi być opatrzony logotypami projektu, f) prowadzenia miesięcznych kart czasu pracy, które po zakończeniu każdego okresu rozliczeniowego należy dostarczyć do koordynatora szkolnego, g) w ramach umowy Wykonawca jest zobowiązany przestrzegać prawidłowej promocji projektu poprzez informowanie uczniów o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej, wywieszenie informacji o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej podczas prowadzenia zajęć, posługiwanie się logotypami UE oraz POKL zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach POKL wydanymi przez Departament Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym - Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, h) ponoszenia odpowiedzialności materialnej za mienie znajdujące się w sali dydaktycznej, w której prowadzone są zajęcia, i) ponoszenia odpowiedzialności za uczniów w czasie trwania zajęć, j) przestrzegania zasad BHP i ppoż, k) wypracowanie i przekazanie uczniowi scenariusza edukacyjno-zawodowego dot. części 11, 12 - doradztwo zawodowe. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w częściach 29, 30 i 31 dotyczących realizacji zajęć dodatkowych w ramach projektu pod nazwą Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania w klasach I - III Szkoły Podstawowej w Zespole Szkół Nr 5 w Rypinie Przedmiotem zamówienia w częściach 29, 30 i 31 jest przeprowadzenie zajęć w ramach projektu pod nazwą Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania w klasach I-III Szkoły Podstawowej w Zespole Szkół Nr 5 w Rypinie współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Termin realizacji zadania: od dnia zawarcia umowy do dnia 26 czerwca 2014 roku w dniach i godzinach oraz miejscu szczegółowo określonym w poszczególnych częściach zamówienia. W 29 części zamówienia 1 godzina lekcyjna = 45 minut, natomiast w części 30 i 31 1 godzina lekcyjna = 60 minut (§ 14 pkt 1 Rozporządzenia MEN z dnia 30 kwietnia 2013r w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno - pedagogicznej w publicznych szkołach i placówkach. Dz. U. z dnia 7 maja 2013r. poz. 532) SZCZEGÓŁOWE OBOWIĄZKI NAUCZYCIELI przeprowadzających działania potrzebne do realizacji zajęć pozalekcyjnych w okresie od dnia podpisania umowy do 26 czerwca 2014 r.; - obowiązki Wykonawcy w częściach 29, 30 i 31: 1) Prowadzący zajęcia zobowiązany jest do indywidualizacji pracy z uczniem oraz prawidłowej realizacji projektu zgodnie ze standardami I, II i III: Standard I Być członkiem działającego w szkole zespołu nauczycieli odpowiedzialnego za opracowanie, wdrażanie i realizację działań ukierunkowanych na indywidualizację procesu nauczania i wychowania uczniów klas I - III w kontekście wdrażania i realizacji nowej podstawy programowej kształcenia ogólnego na I etapie edukacyjnym. Zespół przeprowadza w szkole rozpoznanie potrzeb i analizuje szczegółowo jego wyniki. Na podstawie tego rozpoznania opracowuje bądź modyfikuje istniejące programy nauczania dostosowane do potrzeb uczniów danej klasy, uwzględniające indywidualizację pracy z dzieckiem na lekcji. Zespół monitoruje realizację programów i ocenia skuteczność podejmowanych oddziaływań. Diagnoza i ocena efektywności zajęć powinna być oparta na poniższych dokumentach: a) Informacja o gotowości szkolnej ucznia b) Orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego wydane przez poradnię psychologiczno - pedagogiczną c) Opinia poradni psychologiczno - pedagogicznej d) Obserwacje nauczycieli prowadzone w trakcie codziennych zajęć e) Wywiad z rodzicami dziecka Ponadto ocena efektywności musi być prowadzona w sposób adekwatny do specyfiki zajęć i ujęta w protokołach rad pedagogicznych. W skład zespołu wchodzą nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej oraz inni nauczyciele pracujący bezpośrednio z uczniami klas I - III np. psycholog, pedagog, wychowawca świetlicy, bibliotekarz, socjoterapeuta, logopeda jeśli są zatrudnieni i nauczycieli prowadzący dodatkowe zajęcia w ramach indywidualizacji jeżeli nie zostali wcześniej wymienieni oraz posiadający kwalifikacje do pracy w szkołach specjalnych. Standard II O ile prowadzący zajęcia dodatkowe w ramach indywidualizacji jest jednocześnie nauczycielem prowadzącym obowiązkowe zajęcia w danej klasie to realizuje opracowany program, w tym indywidualizuje pracę z uczniem, dostosowując ją do potrzeb i możliwości. Programy nauczania uwzględniają działania mające na celu indywidualizację procesu nauczania i wychowania uczniów, w tym ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, zgodnie z nową podstawa programową kształcenia ogólnego na I etapie edukacyjnym. Przyjęte do realizacji programy opisują wykorzystane metody i formy pracy w odniesieniu do rozpoznanych, indywidualnych specjalnych potrzeb edukacyjnych, zarówno dzieci mających specyficzne trudności w uczeniu się jak i szczególnie uzdolnionych. Zawierają propozycję indywidualizacji pracy z uczniem podczas obowiązkowych zajęć edukacyjnych, w zależności od potrzeb i możliwości. Opisują: a) Prowadzone podczas lekcji ćwiczenia, b) Propozycje zadań do rozwiązania, c) Czynności do wykonania, d) Prowadzone obserwacje e) Wykonywane doświadczenia f) Wykorzystywane pomoce dydaktyczne g) Środki audiowizualne. Standard III Prowadzący zajęcia doskonali swoje umiejętności zawodowe w zależności od potrzeb, wynikających z przeprowadzonego w szkole wstępnego rozpoznania i zaplanowanych do realizacji zajęć wspierających uczniów. 2) przeprowadzenie we współpracy z koordynatorem szkolnym rekrutacji uczniów zgodnie z przyjętym regulaminem rekrutacji oraz sporządzenie listy uczestników zajęć oraz listy rezerwowej, 3)świadczenia usługi edukacyjnej objętej zamówieniem zgodnie z harmonogramem realizacji zajęć określonym w projekcie w odniesieniu do Zespołu Szkół Nr 5 w Rypinie; 4) realizacji zajęć w wymiarze godzin przewidzianym dla rodzaju zajęć i dla danej grupy uczniów, zgodnie z założeniami projektu; 5) o harmonogramie Wykonawca poinformuje rodziców/opiekunów prawnych dzieci uczestniczących w zajęciach objętych przedmiotem zamówienia. Forma przekazania tej informacji zostanie ustalona z dyrektorem szkoły, 6) opracowania programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych dostosowanych do potrzeb i możliwości uczniów klas I- III szkoły podstawowej. Plan pracy Wykonawca zobowiązany jest przedstawić do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem realizacji zajęć, 7) rzetelnego i systematycznego prowadzenia dokumentacji związanej z w/w projektem, w tym również fotograficznej, dokumentowania zajęć pozalekcyjnych w dzienniku zajęć, ankiet, innych dokumentów wymaganych przez Wykonawcę, comiesięcznego przekazywania w formie pisemnej informacji dyrektorowi szkoły oraz koordynatorowi o stanie realizacji planu zajęć, w tym ilości zrealizowanych godzin - w terminie 5 dni po zakończeniu miesiąca; 8) opracowania i przekazania w terminie 10 dni od dnia zakończenia semestru raportu ewaluacyjnego zawierającego pełną analizę zajęć ze wskazaniem czy osiągnięto cele i założenia projektu; 9) informowania dyrektora szkoły oraz koordynatora projektu o wynikach i osiągnięciach uczniów; 10) informowania rodziców podczas zebrań z rodzicami i konsultacjach o postępach dzieci; 11) wspomagania promocji i ewaluacji projektu - informowania o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz współpracy z koordynatorem projektu w mierzeniu postępu uczniów w zakresie rezultatów projektu; 12) ponoszenie odpowiedzialności za uczniów w czasie trwania zajęć, 13) przestrzeganie zasad BHP i ppoż; 14) przestrzegania regulaminu pracowni, w której prowadzi zajęcia; 15) oznaczania każdego dokumentu logotypem Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki; 16) stosowania zasady równości szans w projekcie.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.10.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 31.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadającymi następujące kwalifikacje zawodowe i doświadczenie: 1. w przypadku składania oferty na części 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 22, 23, 24, 25, 26, 27 zamówienia - co najmniej jedną osobą, która ukończyła: a) studia magisterskie na kierunku filologia w specjalności danego języka obcego lub lingwistyki stosowanej w zakresie danego języka oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub b) Studia wyższe w kraju, w którym językiem urzędowym jest dany język obcy nauczany w kolegium, oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub c) ukończyła studia pierwszego stopnia na kierunku filologia w specjalności danego języka obcego oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub d) ukończyła studia pierwszego stopnia w specjalności danego języka lub lingwistyki stosowanej w zakresie danego języka obcego oraz posiada wykształcenie pedagogiczne, lub e) ukończyła nauczycielskie kolegium języków obcych w specjalności odpowiadającej danemu językowi obcemu lub f) ukończyła studia wyższe na dowolnym kierunku (specjalności) i legitymuje się świadectwem złożenia państwowego nauczycielskiego egzaminu z danego języka obcego stopnia II lub ukończyła studia wyższe na dowolnym kierunku (specjalności) i legitymuje się świadectwem znajomości danego języka obcego w stopniu zaawansowanym lub biegłym oraz posiada przygotowanie pedagogiczne i posiadającą stopień awansu zawodowego co najmniej nauczyciela kontraktowego. 2. w przypadku składania oferty na część 10 zamówienia - co najmniej jedną osobą, która ukończyła: a) studia magisterskie na kierunku (specjalności) zgodnym z nauczanym przedmiotem lub prowadzonymi zajęciami oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub b) studia magisterskie na kierunku, którego zakres określony w standardzie kształcenia dla tego kierunku studiów w grupie treści podstawowych i kierunkowych obejmuje treści nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć, oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub c) studia magisterskie na kierunku (specjalności) innym niż wymienione w pkt. a i b i studia podyplomowe w zakresie nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub d) studia pierwszego stopnia na kierunku (specjalności) zgodnym z nauczanym przedmiotem lub prowadzonymi zajęciami oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub e) studia pierwszego stopnia na kierunku, którego zakres określony w standardzie kształcenia dla tego kierunku studiów w grupie treści podstawowych i kierunkowych obejmuje treści nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć, oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub f) studia wyższe na kierunku (specjalności) innym niż wymieniony w pkt. d i e, a ponadto ukończyła studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć, oraz posiada wykształcenie pedagogiczne i posiadającą stopień awansu zawodowego co najmniej nauczyciela kontraktowego. 3. w przypadku składania oferty na część 11 zamówienia - co najmniej jedną osobą, która ukończyła: a) studia magisterskie w zakresie doradztwa zawodowego oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub b) studia magisterskie na dowolnym kierunku i studia podyplomowe w zakresie doradztwa zawodowego oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub c) studia pierwszego stopnia w zakresie doradztwa zawodowego oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub d) studia pierwszego stopnia na dowolnym kierunku (specjalności) i studia podyplomowe w zakresie doradztwa zawodowego oraz posiada przygotowanie pedagogiczne. 4. w przypadku składania oferty na część 12 zamówienia - co najmniej jedną osobą, która ukończyła: a) studia magisterskie w zakresie doradztwa zawodowego oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub b) studia magisterskie na dowolnym kierunku i studia podyplomowe w zakresie doradztwa zawodowego oraz posiada przygotowanie pedagogiczne. 5. w przypadku składania oferty na część 21 zamówienia - co najmniej jedną osobą, która ukończyła: a) studia magisterskie na kierunku psychologia w specjalności odpowiadającej prowadzonym zajęciom lub posiada dyplom magistra filozofii chrześcijańskiej, o którym mowa w art. 63 ust. 1 ustawy z dnia 8 czerwca 2001r. o zawodzie psychologa i samorządzie zawodowym psychologów (Dz. U. Nr 73, poz. 763 i Nr 154, poz. 1798 oraz z 2009r. Nr 22, poz. 120) oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub b) studia pierwszego stopnia na kierunku pedagogika w specjalności odpowiadającej prowadzonym zajęciom oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub c) studia pierwszego stopnia na dowolnym kierunku (specjalności) i studia podyplomowe z zakresu prowadzonych zajęć oraz posiada przygotowanie pedagogiczne i posiadającą stopień awansu zawodowego co najmniej nauczyciela kontraktowego. 6. w przypadku składania oferty na część 28 zamówienia - co najmniej jedną osobą, która ukończyła: a) studia magisterskie na kierunku (specjalności) zgodnym z nauczanym przedmiotem lub prowadzonymi zajęciami oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub b) studia magisterskie na kierunku, którego zakres określony w standardzie kształcenia dla tego kierunku studiów w grupie treści podstawowych i kierunkowych obejmuje treści nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć, oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub c) studia magisterskie na kierunku (specjalności) innym niż wymienione w pkt. a i b i studia podyplomowe w zakresie nauczanego przedmiotu lub prowadzonych zajęć oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub d) studia pierwszego stopnia na kierunku (specjalności) zgodnym z nauczanym przedmiotem oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub e) studia pierwszego stopnia na kierunku, którego zakres określony w standardzie kształcenia dla tego kierunku studiów w grupie treści podstawowych i kierunkowych obejmuje treści nauczanego przedmiotu, oraz posiada przygotowanie pedagogiczne i posiadającą stopień awansu zawodowego co najmniej nauczyciela kontraktowego. 7. w przypadku składania oferty na części 29, 30 i 31 zamówienia - co najmniej jedną osobą, która posiada kwalifikacje zgodne z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i przypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli i posiadającą stopień awansu zawodowego co najmniej nauczyciela kontraktowego. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na zasadzie wykazał/ nie wykazał, na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, wymienionych i opisanych w rozdziale 5 SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W częściach 1-28: 1. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od daty powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy. 2. W razie wystąpienia okoliczności niezależnych od Stron umowy, w szczególności siły wyższej, które spowodują konieczność przesunięcia terminu realizacji umowy Strony mogą dokonać zmiany umowy w tym zakresie. 3. Zmiana terminu umowy nie wpłynie na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy. 4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 5. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności Instytucją Zarządzającą. 6. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. W częściach 29-31: 1. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od daty powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy. 2. W razie wystąpienia okoliczności niezależnych od Stron umowy, w szczególności siły wyższej, które spowodują konieczność przesunięcia terminu realizacji umowy Strony mogą dokonać zmiany umowy w tym zakresie. 3. Zmiana terminu umowy nie wpłynie na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy. 4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 5. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności Instytucją Zarządzającą. 6. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatrypinski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Rypinie, ul. Warszawska 38, 87-500 Rypin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Rypinie, ul. Warszawska 38, 87-500 Rypin, pok. 211 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Nowe Umiejętności - Nowe Wyzwania 3 jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Projekt Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania w klasach I - III Szkoły Podstawowej w Zespole Szkół Nr 5 w Rypinie jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zajęcia wyrównawcze z języka rosyjskiego, w grupie 12 uczniów II i III klasy Technikum Ekonomicznego oraz Technikum Spedycyjnego, Zespołu Szkół Nr 2 w Rypinie;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia wyrównawcze z języka rosyjskiego, w grupie 12 uczniów II i III klasy Technikum Ekonomicznego oraz Technikum Spedycyjnego, Zespołu Szkół Nr 2 w Rypinie; 1 godzina tygodniowo w 1 grupie; maksymalnie 27 godzin w roku szkolnym 2013/2014 (od podpisania umowy do 19.12.2013r. - 9 godzin, w okresie od 01.01.2014r. do 15.06.2014r. - 18 godzin) w godzinach od 8:00 do 19:00 (szczegółowo ustalonych z dyrektorem szkoły) realizowanych od poniedziałku do soboty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zajęcia wyrównawcze z języka rosyjskiego, w grupie 12 uczniów II klasy Technikum Spedycyjnego, Zespołu Szkół Nr 2 w Rypinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia wyrównawcze z języka rosyjskiego, w grupie 12 uczniów II klasy Technikum Spedycyjnego, Zespołu Szkół Nr 2 w Rypinie; 1 godzina tygodniowo w 1 grupie; maksymalnie 27 godzin w roku szkolnym 2013/2014 (od podpisania umowy do 19.12.2013r. - 9 godzin, w okresie od 01.01.2014r. do 15.06.2014r. - 18 godzin) w godzinach od 8:00 do 19:00 (szczegółowo ustalonych z dyrektorem szkoły) realizowanych od poniedziałku do soboty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zajęcia wyrównawcze z języka rosyjskiego, w grupie 12 uczniów II klasy II Technikum, Zespołu Szkół Nr 2 w Rypinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia wyrównawcze z języka rosyjskiego, w grupie 12 uczniów II klasy II Technikum, Zespołu Szkół Nr 2 w Rypinie; 1 godzina tygodniowo w 1 grupie; maksymalnie 27 godzin w roku szkolnym 2013/2014 (od podpisania umowy do 19.12.2013r. - 9 godzin, w okresie od 01.01.2014r. do 15.06.2014r. - 18 godzin) w godzinach od 8:00 do 19:00 (szczegółowo ustalonych z dyrektorem szkoły) realizowanych od poniedziałku do soboty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego, w grupie 12 uczniów II i III klasy Technikum Zespołu Szkół Nr 2 w Rypinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego, w grupie 12 uczniów II i III klasy Technikum Zespołu Szkół Nr 2 w Rypinie; 2 godziny tygodniowo w 1 grupie; maksymalnie 54 godziny w roku szkolnym 2013/2014 (od podpisania umowy do 19.12.2013r. - 18 godzin, w okresie od 01.01.2014r. do 15.06.2014r. - 36 godzin) w godzinach od 8:00 do 19:00 (szczegółowo ustalonych z dyrektorem szkoły) realizowanych od poniedziałku do soboty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego, w grupie 12 uczniów II i III klasy Technikum Zespołu Szkół Nr 2 w Rypinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego, w grupie 12 uczniów II i III klasy Technikum Zespołu Szkół Nr 2 w Rypinie; 2 godziny tygodniowo w 1 grupie; maksymalnie 54 godziny w roku szkolnym 2013/2014 (od podpisania umowy do 19.12.2013r. - 18 godzin, w okresie od 01.01.2014r. do 15.06.2014r. - 36 godzin) w godzinach od 8:00 do 19:00 (szczegółowo ustalonych z dyrektorem szkoły) realizowanych od poniedziałku do soboty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego, w grupie 12 uczniów II i III klasy Technikum Zespołu Szkół Nr 2 w Rypinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego, w grupie 12 uczniów II i III klasy Technikum Zespołu Szkół Nr 2 w Rypinie; 2 godziny tygodniowo w 1 grupie; maksymalnie 54 godziny w roku szkolnym 2013/2014 (od podpisania umowy do 19.12.2013r. - 18 godzin, w okresie od 01.01.2014r. do 15.06.2014r. - 36 godzin) w godzinach od 8:00 do 19:00 (szczegółowo ustalonych z dyrektorem szkoły) realizowanych od poniedziałku do soboty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zajęcia wyrównawcze z języka niemieckiego, w grupie 12 uczniów III klasy Technikum, Zespołu Szkół Nr 2 w Rypinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia wyrównawcze z języka niemieckiego, w grupie 12 uczniów III klasy Technikum, Zespołu Szkół Nr 2 w Rypinie; 2 godziny tygodniowo w 1 grupie; maksymalnie 54 godziny w roku szkolnym 2013/2014 (od podpisania umowy do 19.12.2013r. - 18 godzin, w okresie od 01.01.2014r. do 15.06.2014r. - 36 godzin) w godzinach od 8:00 do 19:00 (szczegółowo ustalonych z dyrektorem szkoły) realizowanych od poniedziałku do soboty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zajęcia wyrównawcze z języka niemieckiego, w grupie 12 uczniów III klas Technikum Handlowego, Technikum Informatycznego i Technika Kucharza, Zespołu Szkół Nr 2 w Rypinie;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia wyrównawcze z języka niemieckiego, w grupie 12 uczniów III klas Technikum Handlowego, Technikum Informatycznego i Technika Kucharza, Zespołu Szkół Nr 2 w Rypinie; 2 godziny tygodniowo w 1 grupie; maksymalnie 54 godziny w roku szkolnym 2013/2014 (od podpisania umowy do 12.19.2013r. - 18 godzin, w okresie od 01.01.2014r. do 15.06.2014r. - 36 godzin) w godzinach od 8:00 do 19:00 (szczegółowo ustalonych z dyrektorem szkoły) realizowanych od poniedziałku do soboty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zajęcia wyrównawcze z języka niemieckiego, w grupie 12 uczniów I i III klas Technikum Zespołu Szkół Nr 2 w Rypinie;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia wyrównawcze z języka niemieckiego, w grupie 12 uczniów I i III klas Technikum Zespołu Szkół Nr 2 w Rypinie; 2 godziny tygodniowo w 1 grupie; maksymalnie 54 godziny w roku szkolnym 2013/2014 (od podpisania umowy do 12.12.2013r. - 18 godzin, w okresie od 01.01.2014r. do 15.06.2014r. - 36 godzin) w godzinach od 8:00 do 19:00 (szczegółowo ustalonych z dyrektorem szkoły) realizowanych od poniedziałku do soboty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zajęcia wyrównawcze z matematyki, w grupie 12 uczniów I i II klasy Zasadniczej Szkoły Zawodowej Zespołu Szkół Nr 2 w Rypinie;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia wyrównawcze z matematyki, w grupie 12 uczniów I i II klasy Zasadniczej Szkoły Zawodowej Zespołu Szkół Nr 2 w Rypinie; 1 godzina tygodniowo w 1 grupie; maksymalnie 27 godzin w roku szkolnym 2013/2014 (od podpisania umowy do 12.12.2013r.- 9 godzin, w okresie od 01.01.2014r. do 15.06.2014r. - 18 godzin) w godzinach 8:00 do 19:00 (szczegółowo ustalonych z dyrektorem szkoły) realizowanych od poniedziałku do soboty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Doradztwo zawodowe, w grupie 12 uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej Zespołu Szkół Nr 2 w Rypinie;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Doradztwo zawodowe, w grupie 12 uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej Zespołu Szkół Nr 2 w Rypinie; 1 godzina tygodniowo w 1 grupie; maksymalnie 27 godzin w roku szkolnym 2013/2014 (od podpisania umowy do 19.12.2013. - 9 godzin, w okresie od 01.01.2014r. do 15.06.2014r. - 18 godzin) w godzinach od 8:00 do 19:00 (szczegółowo ustalonych z dyrektorem szkoły) realizowanych od poniedziałku do soboty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Doradztwo zawodowe, w grupie 12 uczniów Technikum Zespołu Szkół Nr 2 w Rypinie;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Doradztwo zawodowe, w grupie 12 uczniów Technikum Zespołu Szkół Nr 2 w Rypinie; 1 godzina tygodniowo w 1 grupie; maksymalnie 27 godzin w roku szkolnym 2013/2014 (od podpisania umowy do 19.12.2013. - 9 godzin, w okresie od 01.01.2014r. do 15.06.2014r. - 18 godzin) w godzinach od 8:00 do 19:00 (szczegółowo ustalonych z dyrektorem szkoły) realizowanych od poniedziałku do soboty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zajęcia wyrównawcze z języka rosyjskiego, w grupie 12 uczniów I-III klasy Technikum Technologii Żywności, Technikum Żywienia i Usług Gastronomicznych, Technikum Turystyki Wiejskiej, Technikum Agrobiznesu, Technikum Informatycznego Zespołu Szkół Nr 3 w Rypinie;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia wyrównawcze z języka rosyjskiego, w grupie 12 uczniów I-III klasy Technikum Technologii Żywności, Technikum Żywienia i Usług Gastronomicznych, Technikum Turystyki Wiejskiej, Technikum Agrobiznesu, Technikum Informatycznego Zespołu Szkół Nr 3 w Rypinie; 1 godzina tygodniowo w 1 grupie; maksymalnie 27 godzin w roku szkolnym 2013/2014 (od podpisania umowy do 19.12.2013r. - 9 godzin, w okresie od 01.01.2014r. do 15.06.2014r. - 18 godzin) w godzinach od 8:00 do 19:00 (szczegółowo ustalonych z dyrektorem szkoły) realizowanych od poniedziałku do soboty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego, w grupie 12 uczniów I-III klasy Technikum Technologii Żywności, Technikum Żywienia i Usług Gastronomicznych, Technikum Turystyki Wiejskiej, Technikum Agrobiznesu, Technikum Informatycznego Zespołu Szkół Nr 3 w Rypinie;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego, w grupie 12 uczniów I-III klasy Technikum Technologii Żywności, Technikum Żywienia i Usług Gastronomicznych, Technikum Turystyki Wiejskiej, Technikum Agrobiznesu, Technikum Informatycznego Zespołu Szkół Nr 3 w Rypinie; 1 godzina tygodniowo w 1 grupie; maksymalnie 27 godzin w roku szkolnym 2013/2014 (od podpisania umowy do 19.12.2013r. - 9 godzin, w okresie od 01.01.2014r. do 15.06.2014r. - 18 godzin) w godzinach od 8:00 do 19:00 (szczegółowo ustalonych z dyrektorem szkoły) realizowanych od poniedziałku do soboty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego, w grupie 12 uczniów I-III klasy Technikum Technologii Żywności, Technikum Żywienia i Usług Gastronomicznych, Technikum Turystyki Wiejskiej, Technikum Agrobiznesu, Technikum Informatycznego Zespołu Szkół Nr 3 w Rypinie;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego, w grupie 12 uczniów I-III klasy Technikum Technologii Żywności, Technikum Żywienia i Usług Gastronomicznych, Technikum Turystyki Wiejskiej, Technikum Agrobiznesu, Technikum Informatycznego Zespołu Szkół Nr 3 w Rypinie; 1 godzina tygodniowo w 1 grupie; maksymalnie 27 godzin w roku szkolnym 2013/2014 (od podpisania umowy do 19.12.2013r. - 9 godzin, w okresie od 01.01.2014r. do 15.06.2014r. - 18 godzin) w godzinach od 8:00 do 19:00 (szczegółowo ustalonych z dyrektorem szkoły) realizowanych od poniedziałku do soboty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zajęcia wyrównawcze z języka niemieckiego, w grupie 12 uczniów I-III klasy Technikum Technologii Żywności, Technikum Żywienia i Usług Gastronomicznych, Technikum Turystyki Wiejskiej, Technikum Agrobiznesu, Technikum Informatycznego Zespołu Szkół Nr 3 w Rypinie;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia wyrównawcze z języka niemieckiego, w grupie 12 uczniów I-III klasy Technikum Technologii Żywności, Technikum Żywienia i Usług Gastronomicznych, Technikum Turystyki Wiejskiej, Technikum Agrobiznesu, Technikum Informatycznego Zespołu Szkół Nr 3 w Rypinie; 1 godzina tygodniowo w 1 grupie; maksymalnie 27 godzin w roku szkolnym 2013/2014 (od podpisania umowy do 19.12.2013r. - 9 godzin, w okresie od 01.01.2014r. do 15.06.2014r. - 18 godzin) w godzinach od 8:00 do 19:00 (szczegółowo ustalonych z dyrektorem szkoły) realizowanych od poniedziałku do soboty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zajęcia wyrównawcze z języka niemieckiego, w grupie 12 uczniów I-III klasy Technikum Technologii Żywności, Technikum Żywienia i Usług Gastronomicznych, Technikum Turystyki Wiejskiej, Technikum Agrobiznesu, Technikum Informatycznego Zespołu Szkół Nr 3 w Rypinie;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia wyrównawcze z języka niemieckiego, w grupie 12 uczniów I-III klasy Technikum Technologii Żywności, Technikum Żywienia i Usług Gastronomicznych, Technikum Turystyki Wiejskiej, Technikum Agrobiznesu, Technikum Informatycznego Zespołu Szkół Nr 3 w Rypinie; 1 godzina tygodniowo w 1 grupie; maksymalnie 27 godzin w roku szkolnym 2013/2014 (od podpisania umowy do 19.12.2013r. - 9 godzin, w okresie od 01.01.2014r. do 15.06.2014r. - 18 godzin) w godzinach od 8:00 do 19:00 (szczegółowo ustalonych z dyrektorem szkoły) realizowanych od poniedziałku do soboty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zajęcia dodatkowe z języka rosyjskiego, w grupie 12 uczniów IV klasy Technikum Technologii Żywności, Technikum Żywienia i Gospodarstwa Domowego, Technikum Turystyki Wiejskiej, Technikum Agrobiznesu, Technikum Informatycznego Zespołu Szkół Nr 3 w Rypinie;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe z języka rosyjskiego, w grupie 12 uczniów IV klasy Technikum Technologii Żywności, Technikum Żywienia i Gospodarstwa Domowego, Technikum Turystyki Wiejskiej, Technikum Agrobiznesu, Technikum Informatycznego Zespołu Szkół Nr 3 w Rypinie; 2 godziny tygodniowo w 1 grupie; maksymalnie 42 godziny w roku szkolnym 2013/2014 (od podpisania umowy do 19.12.2013r. - 18 godzin, w okresie od 01.01.2014r. do 15.06.2014r. - 24 godziny) w godzinach od 8:00 do 19:00 (szczegółowo ustalonych z dyrektorem szkoły) realizowanych od poniedziałku do soboty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zajęcia dodatkowe z języka niemieckiego, w grupie 12 uczniów IV klasy Technikum Technologii Żywności, Technikum Żywienia i Gospodarstwa Domowego, Technikum Turystyki Wiejskiej, Technikum Agrobiznesu, Technikum Informatycznego Zespołu Szkół Nr 3 w Rypinie;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe z języka niemieckiego, w grupie 12 uczniów IV klasy Technikum Technologii Żywności, Technikum Żywienia i Gospodarstwa Domowego, Technikum Turystyki Wiejskiej, Technikum Agrobiznesu, Technikum Informatycznego Zespołu Szkół Nr 3 w Rypinie; 2 godziny tygodniowo w 1 grupie; maksymalnie 42 godziny w roku szkolnym 2013/2014 (od podpisania umowy do 19.12.2013r. - 18 godzin, w okresie od 01.01.2014r. do 15.06.2014r. - 24 godziny) w godzinach od 8:00 do 19:00 (szczegółowo ustalonych z dyrektorem szkoły) realizowanych od poniedziałku do soboty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Zajęcia dodatkowe z języka niemieckiego, w grupie 12 uczniów IV klasy Technikum Technologii Żywności, Technikum Żywienia i Gospodarstwa Domowego, Technikum Turystyki Wiejskiej, Technikum Agrobiznesu, Technikum Informatycznego Zespołu Szkół Nr 3 w Rypinie;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe z języka niemieckiego, w grupie 12 uczniów IV klasy Technikum Technologii Żywności, Technikum Żywienia i Gospodarstwa Domowego, Technikum Turystyki Wiejskiej, Technikum Agrobiznesu, Technikum Informatycznego Zespołu Szkół Nr 3 w Rypinie; 2 godziny tygodniowo w 1 grupie; maksymalnie 42 godziny w roku szkolnym 2013/2014 (od podpisania umowy do 19.12.2013r. - 18 godzin, w okresie od 01.01.2014r. do 15.06.2014r. - 24 godziny) w godzinach od 8:00 do 19:00 (szczegółowo ustalonych z dyrektorem szkoły) realizowanych od poniedziałku do soboty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Wsparcie Psychologiczno-Pedagogiczne, w grupie 12 uczniów klas Zasadniczej Szkoły Zawodowej Zespołu Szkół nr 3 w Rypinie;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wsparcie Psychologiczno-Pedagogiczne, w grupie 12 uczniów klas Zasadniczej Szkoły Zawodowej Zespołu Szkół nr 3 w Rypinie; 1 godzina tygodniowo w 1 grupie; maksymalnie 27 godzin w roku szkolnym 2013/2014 (od podpisania umowy do 19.12.2013r. - 9 godzin, w okresie od 01.01.2014r. do 15.06.2014r. - 18 godzin) w godzinach od 8.00 do 19:00 (szczegółowo ustalonych z dyrektorem szkoły), realizowanych od poniedziałku do soboty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Zajęcia dodatkowe z języka angielskiego, w grupie 12 uczniów III klasy Technikum Ogrodniczego, Technikum Pojazdów Samochodowych, Technikum Architektury Krajobrazu, Technikum Budowlanego Zespołu Szkół Nr 4 w Nadrożu ;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe z języka angielskiego, w grupie 12 uczniów III klasy Technikum Ogrodniczego, Technikum Pojazdów Samochodowych, Technikum Architektury Krajobrazu, Technikum Budowlanego Zespołu Szkół Nr 4 w Nadrożu ; 1 godzina tygodniowo w 1 grupie; maksymalnie 27 godzin w roku szkolnym 2013/2014 (od podpisania umowy do 19.12.2013r. - 9 godzin, w okresie od 01.01.2014r. do 15.06.2014r. -18 godzin) w godzinach od 8:00 do 19:00 (szczegółowo ustalonych z dyrektorem szkoły) realizowanych od poniedziałku do soboty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Zajęcia dodatkowe z języka angielskiego, w grupie 12 uczniów IV klasy Technikum Architektury Krajobrazu, Technikum Budowlanego Zespołu Szkół Nr 4 w Nadrożu;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe z języka angielskiego, w grupie 12 uczniów IV klasy Technikum Architektury Krajobrazu, Technikum Budowlanego Zespołu Szkół Nr 4 w Nadrożu; 1 godzina tygodniowo w 1 grupie; maksymalnie 21 godzin w roku szkolnym 2013/2014 (od podpisania umowy do 19.12.2013r. - 9 godzin, w okresie od 01.01.2014r. do 15.06.2014r. -12 godzin) w godzinach od 8:00 do 19:00 (szczegółowo ustalonych z dyrektorem szkoły) realizowanych od poniedziałku do soboty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Zajęcia dodatkowe z języka niemieckiego, w grupie 12 uczniów II klasy Technikum Architektury Krajobrazu, Technikum Budowlanego, Technikum Pojazdów Samochodowych Zespołu Szkół Nr 4 w Nadrożu ;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe z języka niemieckiego, w grupie 12 uczniów II klasy Technikum Architektury Krajobrazu, Technikum Budowlanego, Technikum Pojazdów Samochodowych Zespołu Szkół Nr 4 w Nadrożu ; 1 godzina tygodniowo w 1 grupie; maksymalnie 27 godzin w roku szkolnym 2013/2014 (od podpisania umowy do 19.12.2013r. - 9 godzin, w okresie od 01.01.2014r. do 15.06.2014r. -18 godzin) w godzinach od 8:00 do 19:00 (szczegółowo ustalonych z dyrektorem szkoły) realizowanych od poniedziałku do soboty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Zajęcia dodatkowe z języka niemieckiego, w grupie 12 uczniów IV klasy Technikum Budowlanego, Technikum Architektury Krajobrazu Zespołu Szkół Nr 4 w Nadrożu ;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe z języka niemieckiego, w grupie 12 uczniów IV klasy Technikum Budowlanego, Technikum Architektury Krajobrazu Zespołu Szkół Nr 4 w Nadrożu ; 1 godzina tygodniowo w 1 grupie; maksymalnie 21 godzin w roku szkolnym 2013/2014 (od podpisania umowy do 19.12.2013r. - 9 godzin, w okresie od 01.01.2014r. do 15.06.2014r. -12 godzin) w godzinach od 8:00 do 19:00 (szczegółowo ustalonych z dyrektorem szkoły) realizowanych od poniedziałku do soboty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Zajęcia dodatkowe z języka rosyjskiego, w grupie 12 uczniów II klasy Technikum Pojazdów Samochodowych, Technikum Architektury Krajobrazu, Technikum Budowlanego Zespołu Szkół Nr 4 w Nadrożu ;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe z języka rosyjskiego, w grupie 12 uczniów II klasy Technikum Pojazdów Samochodowych, Technikum Architektury Krajobrazu, Technikum Budowlanego Zespołu Szkół Nr 4 w Nadrożu ; 1 godzina tygodniowo w 1 grupie; maksymalnie 27 godzin w roku szkolnym 2013/2014 (od podpisania umowy do 19.12.2013r. - 9 godzin, w okresie od 01.01.2014r. do 15.06.2014r. -18 godzin) w godzinach od 8:00 do 19:00 (szczegółowo ustalonych z dyrektorem szkoły) realizowanych od poniedziałku do soboty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Zajęcia dodatkowe z języka rosyjskiego, w grupie 12 uczniów IV klasy Technikum Budowlanego Zespołu Szkół Nr 4 w Nadrożu ;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe z języka rosyjskiego, w grupie 12 uczniów IV klasy Technikum Budowlanego Zespołu Szkół Nr 4 w Nadrożu ; 1 godzina tygodniowo w 1 grupie; maksymalnie 21 godzin w roku szkolnym 2013/2014 (od podpisania umowy do 19.12.2013r.- 9 godzin, w okresie od 01.01.2014r. do 15.06.2014r. -12 godzin) w godzinach od 8:00 do 19:00 (szczegółowo ustalonych z dyrektorem szkoły) realizowanych od poniedziałku do soboty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Zajęcia dodatkowe z urządzania i pielęgnacji obiektów architektury krajobrazu, w grupie 12 uczniów II, III klasy Technikum Architektury Krajobrazu Zespołu Szkół Nr 4 w Nadrożu ;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dodatkowe z urządzania i pielęgnacji obiektów architektury krajobrazu, w grupie 12 uczniów II, III klasy Technikum Architektury Krajobrazu Zespołu Szkół Nr 4 w Nadrożu ; 1 godzina tygodniowo w 1 grupie; maksymalnie 27 godzin w roku szkolnym 2013/2014 (od podpisania umowy do 19.12.2013r.- 9 godzin, w okresie od 01.01.2014r. do 15.06.2014r. - 18 godzin) w godzinach od 8:00 do 19:00 (szczegółowo ustalonych z dyrektorem szkoły) realizowanych od poniedziałku do soboty..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - w wymiarze 30h w ciągu roku szkolnego 2013/2014. Liczebność grup będzie zgodna z założeniami Rozporządzenia MEN w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno - pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach. 1 grupa. Liczba uczniów objętych wsparciem - 6 uczniów. Termin realizacji: 10 godzin do 22 grudnia 2013r./ średnio 1godzina/tydzień 20 godzin do 26 czerwca 2013r. ./ średnio 1godzina/tydzień Godziny realizowane w Zespole Szkół Nr 5 ul. Młyńska 12 w Rypinie, w dniach od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 15:00. Minimalna liczba uczniów w grupie 4, maksymalna 6..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Zajęcia logopedyczne dla dzieci za zaburzeniami rozwoju mowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia logopedyczne dla dzieci za zaburzeniami rozwoju mowy - w wymiarze 30h w ciągu roku szkolnego 2013/2014. Liczebność grup będzie zgodna z założeniami Rozporządzenia MEN w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno - pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach. 1 grupa. Liczba uczniów objętych wsparciem 3 uczniów. Termin realizacji: 10 godzin do 22 grudnia 2013r./ średnio 1godzina/tydzień 20 godzin do 26 czerwca 2013r. ./ średnio 1godzina/tydzień Godziny realizowane w Zespole Szkół Nr 5 ul. Młyńska 12 w Rypinie, w dniach od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 15:00. Minimalna liczba uczniów w grupie 1, maksymalna 3..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej w wymiarze 30h w ciągu roku szkolnego 2013/2014. Liczebność grup będzie zgodna z założeniami Rozporządzenia MEN w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno - pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach. 1 grupa. Liczba uczniów objętych wsparciem 4 uczniów. Termin realizacji: 10 godzin do 22 grudnia 2013r./ średnio 1godzina/tydzień 20 godzin do 26 czerwca 2013r. ./ średnio 1godzina/tydzień Godziny realizowane w Zespole Szkół Nr 5 ul. Młyńska 12 w Rypinie, w dniach od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 15:00. Minimalna liczba uczniów w grupie 2, maksymalna 4..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.