Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-09
Katowice: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ROBOTY BUDOWLANE - SPRAWA PN/5/Rb/2013
Numer ogłoszenia: 220970 - 2013; data zamieszczenia: 09.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia" , ul. PCK 1, 40-057 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 251 64 35, faks 032 250 37 69.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spala-katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ROBOTY BUDOWLANE - SPRAWA PN/5/Rb/2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie: Zadanie 1: wykonanie robót budowlanych w Przychodni nr 1 ul. Mickiewicza 9 w Katowicach, w tym:: 1. Roboty budowlane wewnętrzne w niżej wymienionym zakresie: gruntowanie powierzchni ścian i sufitów, przygotowanie ścian do malowania, malowanie pomieszczeń farbami przeznaczonymi dla malowania pomieszczeń służby zdrowia, odpornymi na zmywanie środkami dezynfekcyjnymi w niżej wymienionych pomieszczeniach przychodni: a) poradnia okulistyki i perymetrii, b) poradnia diabetologii ( w tym wykonanie obróbki dylatacji w przedsionkach do pomieszczeń diabetologii) oraz malowanie stolarki drzwiowej. c) poradnia endokrynologii i neurologii, d) pomieszczenia laboratorium (wymiana szafki zlewozmywakowej) oraz malowanie stolarki drzwiowej. e) poradnia laryngologii i EEG. 2/ Roboty budowlane zewnętrzne wymiana utwardzenia terenu przed budynkiem Przychodni nr 1 ul. Mickiewicza 9 w Katowicach w niżej wymienionym zakresie: 1) odtworzenie słupków granicznych z udziałem geodety i właściciela działki sąsiedniej, które należy wykonać przed przystąpieniem do robót. 2) (rozbiórka płyt chodnikowych, wykonanie koryta, wykonanie nowego podłoża, ułożenie kostki betonowej przeznaczonej dla ruchu pojazdów), 3) wywóz materiałów z rozbiórki wraz z ich utylizacją, 4) na odcinku graniczącym z pomnikiem należy rozebrać istniejącą kostkę granitową, którą należy zabezpieczyć i po wykonaniu nowego utwardzenia ułożyć na nowo przy granicy ogrodzenia, 5) teren sąsiedniej działki po wykonaniu robót związanych z wymianą utwardzenia należy odtworzyć do stanu pierwotnego, 6) wymiana wpustu odwodnieniowego. 7) wykonanie ogrodzenia z elementów stalowych. 8) wymiana drzwi stalowych zewnętrznych wraz z naprawą schodów zewnętrznych i wykonanie tynków zewnętrznych zejścia do pomieszczeń piwnicznych. Zadanie 2 wykonanie robót budowlanych remontowych w Przychodni nr 13 ul. Ordona 3 w Katowicach, w tym: 1. Likwidacja pęknięć tynków w strefie nadproży okiennych I piętra, a w szczególności: 1) odkucie popękanych tynków, otworzenie tynków, 2) wymiana parapetu zewnętrznego okna I piętro, uszczelnienie styku ościeżnicy okna z murem zewnętrznym, 3) skasowanie zacieków w korytarzu I piętro i malowanie sufitu, 4) Wykonanie wyłazu zewnętrznego na dach budynku. 5) Montaż kabli przeciwoblodzeniowych w korycie odwodnieniowym i w dwóch rurach odwodnieniowych wraz z instalacją zasilającą (strona zachodnia budynku). 2. Szczegółowy zakres oraz ilość robót określa się w przedmiarze robót, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszej siwz..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.26.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego zgodnie z treścią załącznika nr 4 do siwz.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje, co najmniej 3 roboty budowlane podobne do objętych przedmiotem zamówienia, przy czym za takie roboty Zamawiający uzna wykonanie robót w obiektach służby zdrowia i obiektach użyteczności publicznej, o wartości, co najmniej równej cenie składanej oferty. Do wymienionych w wykazie robót należy dołączyć dokument lub dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży Oświadczenie, że dysponuje lub będzie dysponował osobą lub osobami posiadającą/cymi uprawnienia lub odpowiadającymi im równoważnymi dokumentami wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Osoba wskazana do kierowania robotami budowlanymi musi posiadać, na dzień wskazany jako upływ terminu składania ofert, minimum 2 letnie doświadczenia zawodowe liczone począwszy od dnia uzyskania uprawnień budowlanych. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie wykazu osób, które będą pełnić funkcję kierownika budowy i kserokopii uprawnień tych osób.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży Oświadczenie, że dysponuje lub będzie dysponował osobą lub osobami posiadającą/cymi uprawnienia lub odpowiadającymi im równoważnymi dokumentami wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Osoba wskazana do kierowania robotami budowlanymi musi posiadać, na dzień wskazany jako upływ terminu składania ofert, minimum 2 letnie doświadczenia zawodowe liczone począwszy od dnia uzyskania uprawnień budowlanych. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie wykazu osób, które będą pełnić funkcję kierownika budowy i kserokopii uprawnień tych osób.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego zgodnie z treścią załącznika nr 4 do siwz.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony formularz ofertowy. 2) Kosztorys ofertowy. 3) Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości minimum 50 000 złotych. 4) Oświadczenie Wykonawcy, w którym w/w zobowiązuje się do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, co najmniej do dnia 30.09.2013 roku (dołączenie tego oświadczenia do oferty dotyczy tych Wykonawców, którym okres ubezpieczenia w załączonej do oferty polisie upływa przed dniem 30.09.2013 roku). 5) Zaparafowany na znak akceptacji wzór umowy. 6) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Umowa Spółki (dotyczy Spółek cywilnych, konsorcjum). 8) Pełnomocnictwo / upoważnienie do składania oświadczeń woli ( o ile dotyczy)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W szczególności Zamawiający dopuszcza zmiany w zakresie: a) aktualizacji danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej, NIP-u, Regonu itp. b) zmiany osób upoważnionych do realizacji zamówienia a szczególności kierownika budowy i inspektora nadzoru. c) gdy konieczność wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. d) zmiany technologii wykonywania robót na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego. Zmiana możliwa jest wyłącznie, gdy proponowane rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie, jakościowo i technicznie od przewidzianego w opisie przedmiotu zamówienia, przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym a jednocześnie nie spowoduje zwiększenia kosztów realizacji przedmiotu umowy i zostanie potwierdzone zgodą inspektora nadzoru. 2.W przypadkach określonych w ust. 1 punkt d wnioskujący o dokonanie zmiany zobowiązany jest przedstawić opis proponowanych zmian, rysunki i wycenę kosztów. 3.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzla-katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach
Moja Przychodnia
ul. PCK 1, 40-057 Katowice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2013 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach Moja Przychodnia- Kancelaria ul. PCK 1 40-057 Katowice.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1: wykonanie robót budowlanych w Przychodni nr 1 ul. Mickiewicza 9 w Katowicach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Roboty budowlane wewnętrzne w niżej wymienionym zakresie: gruntowanie powierzchni ścian i sufitów, przygotowanie ścian do malowania, malowanie pomieszczeń farbami przeznaczonymi dla malowania pomieszczeń służby zdrowia, odpornymi na zmywanie środkami dezynfekcyjnymi w niżej wymienionych pomieszczeniach przychodni: a) poradnia okulistyki i perymetrii, b) poradnia diabetologii ( w tym wykonanie obróbki dylatacji w przedsionkach do pomieszczeń diabetologii) oraz malowanie stolarki drzwiowej. c) poradnia endokrynologii i neurologii, d) pomieszczenia laboratorium (wymiana szafki zlewozmywakowej) oraz malowanie stolarki drzwiowej. e) poradnia laryngologii i EEG. 2/ Roboty budowlane zewnętrzne wymiana utwardzenia terenu przed budynkiem Przychodni nr 1 ul. Mickiewicza 9 w Katowicach w niżej wymienionym zakresie: 1) odtworzenie słupków granicznych z udziałem geodety i właściciela działki sąsiedniej, które należy wykonać przed przystąpieniem do robót. 2) ( rozbiórka płyt chodnikowych, wykonanie koryta, wykonanie nowego podłoża, ułożenie kostki betonowej przeznaczonej dla ruchu pojazdów), 3) wywóz materiałów z rozbiórki wraz z ich utylizacją, 4) na odcinku graniczącym z pomnikiem należy rozebrać istniejącą kostkę granitową, którą należy zabezpieczyć i po wykonaniu nowego utwardzenia ułożyć na nowo przy granicy ogrodzenia, 5) teren sąsiedniej działki po wykonaniu robót związanych z wymianą utwardzenia należy odtworzyć do stanu pierwotnego, 6) wymiana wpustu odwodnieniowego. 7) wykonanie ogrodzenia z elementów stalowych. 8) wymiana drzwi stalowych zewnętrznych wraz z naprawą schodów zewnętrznych i wykonanie tynków zewnętrznych zejścia do pomieszczeń piwnicznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 wykonanie robót budowlanych remontowych w Przychodni nr 13 ul. Ordona 3 w Katowicach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Likwidacja pęknięć tynków w strefie nadproży okiennych I piętra, a w szczególności: 1) odkucie popękanych tynków, otworzenie tynków, 2) wymiana parapetu zewnętrznego okna I piętro, uszczelnienie styku ościeżnicy okna z murem zewnętrznym, 3) skasowanie zacieków w korytarzu I piętro i malowanie sufitu, 4) Wykonanie wyłazu zewnętrznego na dach budynku. 5) Montaż kabli przeciwoblodzeniowych w korycie odwodnieniowym i w dwóch rurach odwodnieniowych wraz z instalacją zasilającą (strona zachodnia budynku)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00-7, 45.00.00.00-7, 45.20.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- KWP w Katowicach - modernizacja budynków A, B i C - KWP w Katowicach przy ul. Lompy 19 - I etap - przystosowanie do przepisów przeciwpożarowych - opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej
- Dostawa ekranu holograficznego
- Dostawa punktów dostępu bezprzewodowego
- Dostawa systemu teleinformatycznego dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Katowicach"
- Dostawa czasopism zagranicznych w roku 2025
- Dostawa do pracowni transportu kolejowego w postaci symulatora pojazdu kolejowego oraz wyposażenia symulatora ruchu kolejowego
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury w Gminie żabia Wola
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku Żywieniowego
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Biała
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.