eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa materiałów biurowych, baterii, płyt CD, DVD, żarówek oraz papierów rejestracyjnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-22

Kraków: Dostawa materiałów biurowych, baterii, płyt CD, DVD, żarówek oraz papierów rejestracyjnych.
Numer ogłoszenia: 220993 - 2013; data zamieszczenia: 22.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Uniwersytecki w Krakowie , ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 424 71 21,012 424 70 46, faks 012 424 71 22, 012 424 71 20.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.su.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych, baterii, płyt CD, DVD, żarówek oraz papierów rejestracyjnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów biurowych, baterii, płyt CD, DVD, żarówek oraz papierów rejestracyjnych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.70.00-6, 30.19.76.30-1, 31.44.00.00-2, 30.23.43.00-1, 31.44.00.00-2, 31.53.10.00-7, 30.19.76.30-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium dla poszczególnych części wynosi: Część 1 - 2 100 zł Część 2 - 290 zł Część 3 - 1 600 zł Część 4 - 80 zł Część 5 - 330 zł Część 6 - 2 400 zł

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają wymagania zamawiającego: 1. Próbki oferowanych wyrobów: - część 2: po 3 sztuki baterii/akumulatorów z każdej pozycji; - część 3: po 100 sztuk płyt z każdej pozycji (1-4).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. Prosimy również o dołączenie do oferty wypełnionego dokumentu w formie elektronicznej na płycie CD. 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Opis przedmiotu zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do specyfikacji. Prosimy również o dołączenie do oferty wypełnionego dokumentu w formie elektronicznej na płycie CD. (Arkusz winien zawierać wszystkie ewentualne zmiany wprowadzone w czasie trwania postępowania). 3. Kserokopia potwierdzenia wniesienia wadium, w przypadku wpłaty przelewem. 4. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: www.soldea.pl

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Reguluje wzór umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.su.krakow.pl/dzial-zamowien-publicznych
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Dział Zamówień Publicznych, ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków - odpłatnie (11,07 zł).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2013 godzina 12:00, miejsce: Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Dział Zamówień Publicznych, ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 . Brulion A4/96 szyty : 800 szt. 2 . Brulion A5/96 szyty : 500 szt. 3 . Cienkopis (4 kolory) : 2 200 szt. 4 . Deska z klipsem A4 zamykana (Clipboard A4 zamykany) : 200 szt. 5 . Długopis typu Zenith nr 7 : 2 000 sztuka 6 . Długopis zwykły (w 4 kolorach) : 1 200 szt. 7 . Długopis żelowy (w 4 kolorach) : 4 000 szt. 8 . Dziurkacz (20 kartek) : 30 szt. 9 . Etykieta 105 x 74 : 70 op. 10 . Etykieta 105 x 35 : 60 op. 11 . Etykieta 48,5 x 25,4 : 40 op. 12 . Gumka do mazania : 70 szt. 13 . Kalka maszynowa A4 : 2 500 ark. 14 . Klej biurowy biały w tubie : 450 szt. 15 . Klej w sztyfcie 21 gram : 1 300 szt. 16 . Koperta szara duża B4 samoprzylepna : 2 000 szt. 17 . Koperta szara średnia B5 samoprzylepna : 20 000 szt. 18 . Koperta szara duża C4 samoprzylepna : 55 000 szt. 19 . Koperta biała średnia B5 samoprzylepna : 1 000 szt. 20 . Koperta biała duża C4 samoprzylepna : 23 000 szt. 21 . Koperta biała mała C6 samoprzylepna : 32 000 szt. 22 . Koperta średnia biała C5 : 25 000 szt. 23 . Koperta średnia szara C5 : 60 000 szt. 24 . Koperta A4 : 70 000 szt. 25 . Korektor pisak z metalową końcówką : 20 szt. 26 . Korektor w płynie : 400 szt. 27 . Korektor w taśmie : 200 szt. 28 . Koszulka do segregatorów A4 /100 o gramat. minimum 120 mic :1500 op. 29 . Koszulka z klapką A4/25 : 150 op. 30 . Książka do podpisu 15 kartek : 10 szt. 31 . Linijka dł 20 - 50cm : 20 szt. 32 . Notes A4/50 : 200 szt. 33 . Notes A5/50 : 200 szt. 34 . Notes samoprzylepny 76x76 : 2 000 blok 35 . Nożyczki biurowe 21 cm : 150 szt. 36 . Ofertówka gruba A4 przeźroczysta : 800 szt. 37 . Ołówek zwykły HB : 150 szt. 38 . Papier FAX 210x30 : 200 rolka 39 . Papier FAX 216x30 : 150 rolka 40 . Papier komputerowy 2402 : 5 op. 41 . Papier komputerowy 2403 : 60 op. 42 . Papier komputerowy 2404 : 80 op. 43 . Papier komputerowy 3752 : 10 op. 44 . Pisak do klisz biały, cienki, olejowy : 500 szt. 45 . Pisak do tkanin czarny, cienki, olejowy : 20 szt. 46 . Pisak suchościeralny Marker : 50 szt. 47 . Pisak do szkła gruby (kolorowy) : 5 500 szt. 48 . Pisak zwykły różne kolory : 2 200 szt. 49 . Rozszywacz : 25 szt. 50 . Segregator A4 4 cm kolorowe : 100 szt. 51 . Segregator A4 5 cm kolorowe : 100 szt. 52 . Segregator A4 7 cm kolorowe : 2 000 szt. 53 . Segregator A5 7 cm : 50 szt. 54 . Skoroszyt plastikowy zwykły A4, pierwsza strona przeźroczysta : 1 000 szt. 55 . Skoroszyt zawieszkowy plastikowy : 2 000 szt. 56 . Spinacz metalowy 28 mm : 800 op. 57 . Spinacz metalowy 33 średni : 1 300 op. 58 . Spinacz metalowy 50 duży : 300 op. 59 . Szuflada na dokumenty : 120 szt. 60 . Taśma klejąca przeźroczysta 1,8 cm : 1 000 szt. 61 . Teczka z gumką kolorowa : 4 000 szt. 62 . Teczka wiązana biała : 20 000 szt. 63 . Tusz do pieczątek czarny : 350 szt. 64 . Wkład typu Zenith nr 7 : 600 szt. 65 . Zakreślacz : 300 szt. 66 . Zeszyt 60 - kartkowy A5 : 350 szt. 67 . Zeszyt 80 - kartkowy A5 : 500 szt. 68 . Zeszyt 96 - kartkowy A4 (notatnik akademicki) : 400 szt. 69 . Zeszyt 96 - kartkowy A5 : 450 szt. 70 . Zszywacz duży na 100 kartek : 10 szt. 71 . Zszywacz mały na 30 kartek o długości min. 11 cm : 220 szt. 72 . Zszywki 24/6 : 3 000 op. 73 . Pianka do czyszczenia komputerów : 15 szt. 74 . Powietrze sprężone w sprayu : 2 szt. 75 . Foliopis F Permanentny : 900 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.70.00-6, 30.19.76.30-1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Akumulator NiMH 1,2V rozmiar AA :200 szt. 2.Akumulator NiMH 1,2V rozmiar AAA:200 szt. 3.Bateria alkaliczna 1,5V rozmiar AAA (LR03) :4 500 szt. 4.Bateria alkaliczna 1,5V rozmiar AA (LR6) :7 400 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.44.00.00-2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Płyta CD-R : 36 000 szt. 2.Płyta CD-R do nadruku : 80 000 szt. 3.Płyta DVD-R 4,7GB do nadruku : 5 700 szt. 4.Płyta DVD-R 4,7GB x 16 : 1 200 szt. 5.Koperta na CD papierowa z okienkiem (opakowanie = 100 szt) : 1 200 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.43.00-1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Bateria alkaliczna 6V rozmiar 9x35x48 (4LR61) : 90 szt. 2.Bateria alkaliczna 1,5V rozmiar C (LR14) : 850 szt. 3.Bateria alkaliczna 1,5V rozmiar D (LR20) : 100 szt. 4.Bateria alkaliczna 9V rozmiar Block (6LR61) : 270 szt. 5.Bateria litowa pastylkowa 3V rozmiar O20x3,2 (CR2032) : 120 szt. 6.Bateria alkaliczna guzikowa 1,5V rozmiar O11,6x5 (LR44) : 50 szt. 7.Bateria alkaliczna 12V rozmiar O10x28 (LRV08) : 50 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.44.00.00-2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Żarówka halogenowa 50W OSRAM 64650: 110 szt. 2.Żarówka do laryngoskopu 2,5V, 06000CL: 20 szt. 3.Żarówka medyczna laryngologiczna 2,7V 125000 WOJNAROWSKI : 74 szt. 4.Żarówka świetlówka bakteriologiczna TUV30W G13: 50 szt. 5.Żarówka świetlówka bakteriologiczna TUV15W G13: 30 szt. 6.Żarówka jarzeniowa TLD18W/840: 60 szt. 7.Żarówka jarzeniowa TLD36W/840: 110 szt. 8.Żarówka jarzeniowa L36W: 350 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.53.10.00-7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. PAPIER DO EKG ASCARD 3 104X40 GŁADKI : 200 szt. 2. PAPIER DO EKG ASCARD 3 104X40M Z NADRUKIEM : 2 520 szt. 3. PAPIER DO EKG ASCARD 33 B/N 110x15 : 520 szt. 4. PAPIER DO EKG ASCARD 4 112X25 : 4 000 szt. 5. PAPIER DO EKG BTL08-LT-LC - 210x25 : 50 szt. 6. PAPIER DO EKG MARQUETTE 210X280X300 oryginał : 120 szt. 7. PAPIER DO EKG HEWLETT-PACKARD M 1709 A 210X300X200 : 300 szt. 8. PAPIER DO EKG E-30 3 KANAŁOWY 100X40 : 100 szt. 9. PAPIER DO EKG HELLIGE CARDIOSMART 210X295X150 : 60 szt. 10. PAPIER DO EKG SIEMENS MEGACARD 740 210X300X200 : 100 szt. 11. PAPIER DO EKG SIEMENS MEGACARD 350 210X300X200 : 120 szt. 12. PAPIER DO EKG CARDIORAPID 50X15 : 20 szt. 13. PAPIER DO EKG DEADALUS/CANDIA/ 210X20 : 150 szt. 14. PAPIER DO VIDEOPRINTERA MITSUBISHI K 65 HM 110X20 : 200 szt. 15. PAPIER DO VIDEOPRINTERA MITSUBISHI K 61 B 110X20 : 1 000 szt. 16. PAPIER DO VIDEOPRINTERA SONY UPP-110HD 110X20 oryginał : 300 szt. 17. PAPIER DO VIDEOPRINTERA SONY UPP 110HA 110X20 oryginał : 30 szt. 18. PAPIER DO VIDEOPRINTERA SONY UPP 210 210x25 oryginał : 25 szt. 19. PAPIER DO VIDEOPRINTERA SONY UPP 725 A oryginał : 10 szt. 20. PAPIER DO KTG HEWLETT PACKARD M 1911 A 150X100X150 (bez perforacji) : 900 szt. 21. PAPIER DO KTG HEWLETT PACKARD PERFOR. 152X100X150 : 300 szt. 22. PAPIER DO KTG SONICAID OXFORD TEAM 143X150X300 : 200 szt. 23. PAPIER DO KTG CADENCE 31 MFM 112X90X150 : 600 szt. 24. PAPIER DO EKG SIEMENS SICARD 460 147X100X400 : 100 szt. 25. PAPIER DO DRUKARKI LABOLATORYJNEJ 60X30 : 350 szt. 26. PAPIER TERMICZNY DO DRUKARKI LABOLATORYJNEJ 57X30 B/N : 800 szt. 27. PAPIER DO DRUKARKI LABOLATORYJNEJ 110X30 B/N : 400 szt. 28. PAPIER DO DRUKARKI LABOLATORYJNEJ RAPID-LAB 865 110X20 : 100 szt. 29. PAPIER DO DRUKARKI LABOLATORYJNEJ 38X5 B/N : 60 szt. 30. PAPIER DO DRUKARKI LABOLATORYJNEJ 55X40 : 12 szt. 31. PAPIER DO DRUKARKI VITALOGRAPH 112X28,5 : 300 szt. 32. PAPIER DO DRUKARKI STATIM 5000 SM0020 57X6 : 120 szt. 33. PAPIER DO PROGR. MEDTRONIC 110X150X200 : 250 szt. 34. PAPIER DO SPIROMETRU 112x28,5 : 30 szt. 35. PAPIER DO STERYLIZATORA5XL 79X30 : 60 szt. 36. PAPIER TERMOCZUŁY DO DRUKARKI HP - 50X30 : 20 szt. 37. PAPIER DO CENTRALI - 50X30 - HP - 8605 : 60 szt. 38. PAPIER DO DEFIBRYLATORA COMBI ii 50X30 - 8545 : 30 szt. 39. PAPIER DO DRUKARKI BIOTRONIK ICS 3000 - oryginał : 90 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.