eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › III etap modernizacji Przychodni Rejonowo-Specjalistycznej w Warszawie przy ul. Jadźwingów 9 - zakończenie modernizacji wnętrz



Ogłoszenie z dnia 2007-04-16

POZYCJA 22099

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: III etap modernizacji Przychodni Rejonowo-Specjalistycznej w Warszawie przy ul. Jadźwingów 9 - zakończenie modernizacji wnętrz Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Mokotów, do kontaktów: mgr inż. Janusz Sadowski, ul. Madalińskiego 13, 02-513 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8569745, fax 022 5417270, e-mail: biuro@zozmokotow.pl; szpzlowarszawamokotow@poczta.onet.pl; zozmokotow@neostrada.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://www.zozmokotow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: III etap modernizacji Przychodni Rejonowo-Specjalistycznej w Warszawie przy ul. Jadźwingów 9 - zakończenie modernizacji wnętrz. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Przychodnia Rejonowo-Specjalistyczna,ul. Jadźwingów 9, Warszawa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: III etap modernizacji Przychodni Rejonowo-Specjalistycznej w Warszawie przy ul. Jadźwingów 9 - zakończenie kompleksowej modernizacji wnętrz 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: a) Dokument potwierdzający uprawnienia do wykonywania działalności w przedmiocie zamówienia. b) Oświadczenie, że wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, co najmniej 5 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. c) Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 07 lipca 1994 r - Prawo budowlane (Dz. U. nr 207, poz. 2016 z późniejszymi zmianami) do kierowania poszczególnymi robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych i teletechnicznych. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Oryginalny kod CPV: 45.31.43.10 - Instalowanie okablowania komputerowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.43.10 - Układanie kabli Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 tys. Euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 4

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20.000,00 złotych (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: INFORMACJE DOTYCZĄCE SYTUACJI WYKONAWCY ORAZ INFORMACJE I FORMALNOŚCI NIEZBĘDNE DO OCENY, CZY SPEŁNIA ON WYMAGANIA EKONOMICZNE, FINANSOWE I TECHNICZNE Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności i czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, co najmniej 5 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, b) w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeciętna liczba zatrudnionych pracowników nie była mniejsza niż 20 osób, c) dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 07 lipca 1994 r - Prawo budowlane (Dz. U. nr 207, poz. 2016 z późniejszymi zmianami) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowlanej konstrukcyjno - budowlanej, d) dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 07 lipca 1994 r - Prawo budowlane (Dz. U. nr 207, poz. 2016 z późniejszymi zmianami) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, e) dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 07 lipca 1994 r - Prawo budowlane (Dz. U. nr 207, poz. 2016 z późniejszymi zmianami) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych i teletechnicznych. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a) uzyskali średni roczny przychód z okresu ostatnich trzech lat obrotowych w wysokości nie mniejszej niż 5 000 000,00 zł (słownie: pięć milionów pięćset tysięcy zł), b) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 900 000,00 zł (słownie: dziewięćset tysięcy zł), c) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, przy czym kwota tego ubezpieczenia nie może być mniejsza niż 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion zł). 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. Art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 5) Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w art. 23 ust. 1 ustawy (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia) zostanie wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 6) Wniesienie wadium. 7) Ocena spełniania ww. warunków dokonywana będzie na podstawie dokumentów wskazanych w SIWZOpis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) cena - 100%, 2) oferta musi spełniać wszystkie wymagania zawarte w SIWZ, 3) oferta musi zawierać wszystkie dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej do złożenia w/w dokumentu zobowiązany jest każdy z podmiotów występujących wspólnie. 2. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1. 3. Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu ZUS lub KRUS. 4. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że Wykonawcy nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 5. Aktualna informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 -8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualna informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz robót budowlanych (min. 5) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 8. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gry okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 9. Wykaz personelu kierowniczego, odpowiedzialnego za realizację przedmiotu zamówienia wraz z kopiami /potwierdzonymi za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy/: uprawnień w specjalnościach odpowiadających specjalnościom koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie określonym w art. 14 ust.1 Prawa budowlanego oraz spełnienia wymagania określonego w ustawie z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów /Dz. U. Nr 5 z 2001 roku poz.42 wraz z późn. zm/ zgodnie z SIWZ rozd. I pkt.3 \Opis warunków.. 2) c)d)e)) 10. Oświadczenie Wykonawcy, że do wykonania zamówienia użyje surowców i produktów dopuszczonych do stosowania na podstawie obowiązujących przepisów dotyczących certyfikacji, zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. \Ustawa o wyrobach budowlanych\ (Dz.U. Nr 92 poz. 881). 11. Dowód wniesienia wadium - kopia przelewu /zał. do oferty/, w przypadku innych form oryginalny dokument dostarczony do Zamawiającego i złożony w sekretariacie, przed upływem terminu wyznaczonego na składanie ofert. 12. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości min. 900 000,00 PLN, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 13. Sprawozdanie finansowe, jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiazanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z ten czas. 14. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wysokość sumy ubezpieczenia musi wynosić minimum 1 000 000,00 zł.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozmokotow.pl. Opłata: 61 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Gotówką w kasie SZPZLO Warszawa - Mokotów lub za pobraniem; podana wyżej kwota zawiera VAT. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.05.2007, godzina 11:30, Siedziba SZPZLO Warszawa - Mokotów, Warszawa, ul. Madalińskiego 13.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 12.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.