Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-16
Wilków: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na budowach prowadzonych przez Gminę Wilków.
Numer ogłoszenia: 221029 - 2010; data zamieszczenia: 16.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wilków , Wilków 62A, 24-313 Wilków, woj. lubelskie, tel. 081 8281424, faks 081 8281050.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilkow.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na budowach prowadzonych przez Gminę Wilków..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na budowach prowadzonych przez Gminę Wilków: 1. Remont , odbudowa lub budowa dróg gminnych na terenie gminy Wilków zniszczonych w wyniku powodzi w maju i czerwcu 2010r w.g poniższego zestawienia: 1).Remont drogi gminnej w m. LUBOMIRKA gm Wilków , woj. Lubelskie nr ew 108010L na odcinku 1 060,50mb zniszczonej w wyniku powodzi mającej miejsce w maju i czerwcu 2010r. 2).Remont drogi gminnej : Brzozowa - Machów - Szkuciska - Majdany gm Wilków , woj. Lubelskie nr ew 108009L na odcinku 1 182,00mb zniszczonej w wyniku powodzi mającej miejsce w maju i czerwcu 2010r. 3).Remont drogi gminnej w m. Kąty i Szczekarków gm Wilków , woj. Lubelskie nr ew 108008L na odcinku 918,00mb zniszczonej w wyniku powodzi mającej miejsce w maju i czerwcu 2010r. 4). Odbudowa drogi gminnej w m. Kłodnica i Brzozowa gm Wilków , woj. Lubelskie nr ew 108012L na odcinku 1 573,90 mb zniszczonej w wyniku powodzi mającej miejsce w maju i czerwcu 2010r. 5). Odbudowa drogi gminnej w m. ZASTÓW POLANOWSKI gm Wilków , woj. Lubelskie przebiegającej po działce nr ew 619 , 626/1 na odcinku 561,00 mb zniszczonej w wyniku powodzi mającej miejsce w maju i czerwcu 2010r. 6). Odbudowa drogi gminnej w m. ZASTÓW POLANOWSKI gm Wilków , woj. Lubelskie nr ew 108001L na odcinku 618,24 mb zniszczonej w wyniku powodzi mającej miejsce w maju i czerwcu 2010r. 7). Odbudowa drogi gminnej w m. ZASTÓW KARCZMISKI gm Wilków , woj. Lubelskie położonej na działce nr ew 385 na odcinku 402,00 mb zniszczonej w wyniku powodzi mającej miejsce w maju i czerwcu 2010r. 8). Odbudowa drogi gminnej w m. KĘPA CHOTECKA gm Wilków , woj. Lubelskie położonej na działce nr ew 210 na odcinku550,00 mb zniszczonej w wyniku powodzi mającej miejsce w maju i czerwcu 2010r. 9). Odbudowa drogi gminnej w m. ZAGŁOBA gm Wilków , woj. Lubelskie przebiegającej po działkach nr ew 107 , 127, 34 na odcinku 1 064,00 mb zniszczonej w wyniku powodzi mającej miejsce w maju i czerwcu 2010r. 10). Remont drogi gminnej w m. SZCZEKARKÓW - KOLONIA i URZĄDKÓW gm Wilków , woj. Lubelskie nr ew 108014L na odcinku 1 501,37 mb zniszczonej w wyniku powodzi mającej miejsce w maju i czerwcu 2010r. 11). Odbudowa drogi gminnej w m. SZCZEKARKÓW gm Wilków , woj. Lubelskie przebiegającej po działce nr ew 116,79 , 91 na odcinku 287,80 mb zniszczonej w wyniku powodzi mającej miejsce w maju i czerwcu 2010r. 12). Odbudowa drogi gminnej w m. SZCZEKARKÓW - KOLONIA gm Wilków , woj. Lubelskie przebiegającej po działkach nr ew 85/1 i 85/2 na odcinku 1012,75 mb zniszczonej w wyniku powodzi mającej miejsce w maju i czerwcu 2010r. 13). Odbudowa drogi gminnej w m. ZASTÓW KARCZMISKI gm Wilków , woj. Lubelskie przebiegającej po działkach nr ew 392 i 394 na odcinku 399,78 mb zniszczonej w wyniku powodzi mającej miejsce w maju i czerwcu 2010r. 14). Odbudowa drogi gminnej w m. ZASTÓW KARCZMISKI gm Wilków , woj. Lubelskie przebiegającej po działkach nr ew 393 , 384 , 388 , 376 na odcinku 867,13 mb zniszczonej w wyniku powodzi mającej miejsce w maju i czerwcu 2010r. 15). Remont drogi gminnej w m. WILKÓW - KOLONIA gm Wilków , woj. Lubelskie przebiegającej po działce nr ew 97, 95 na odcinku 372,00mb zniszczonej w wyniku powodzi mającej miejsce w maju i czerwcu 2010r. 16). Odbudowa drogi gminnej w m. WILKÓW - KOLONIA gm Wilków , woj. Lubelskie nr ew 108004L na odcinku 660,00mb zniszczonej w wyniku powodzi mającej miejsce w maju i czerwcu 2010r. 17). Remont drogi gminnej w m. KŁODNICA i ZAGŁOBA gm Wilków , woj. Lubelskie nr ew 108014L na odcinku 250,00 mb zniszczonej w wyniku powodzi mającej miejsce w maju i czerwcu 2010r. 18). Odbudowa drogi gminnej w m. ZAGŁOBA gm Wilków , woj. Lubelskie nr ew 108011L na odcinku 1 062,25 mb zniszczonej w wyniku powodzi mającej miejsce w maju i czerwcu 2010r. 19). Odbudowa drogi gminnej w m. SZCZEKARKÓW gm Wilków , woj. Lubelskie przebiegającej po działce nr ew 25 na odcinku 318,00 mb zniszczonej w wyniku powodzi mającej miejsce w maju i czerwcu 2010r. 20). Budowa drogi gminnej w m. Podgórz gm Wilków , woj. Lubelskie nr ew 108000L na odcinku1 167,97 mb zniszczonej w czasie akcji powodziowej w trakcie powodzi mającej miejsce w maju i czerwcu 2010r. 2. Remont budynków komunalnych: 1) Remont budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Kłodnica zniszczonego w wyniku powodzi mającej miejsce w maju i czerwcu 2010r. 2) Remont budynku starej remizy OSP w Wilkowie zniszczonego w wyniku powodzi mającej miejsce w maju i czerwcu 2010r. 3) Remont budynku nowego remizy OSP w Wilkowie zniszczonego w wyniku powodzi mającej miejsce w maju i czerwcu 2010r. 3. Zamawiający wymaga składania tylko ofert częściowych na każde zadanie oddzielnie - określone dokładnie imiennie zgodnie z brzmieniem pkt.1 lub 2. Rodzaj i zakres robót na poszczególnych zadaniach określają przedmiary robót do wykonania - do wglądu w Urzędzie Gminy Wilków - pokój 210 w godzinach pracy Urzędu Gminy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 29.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
złożenie oświadczenia ,że inspektor nadzoru posiada odpowiednie uprawnienia budowlane oraz aktualny wpis do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Wymagane uprawnienia do nadzoru n.w robót: - roboty drogowe - roboty ogólnobudowlane - roboty sanitarne / instalacje co, kanalizacyjne/ - roboty elektryczne
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/wilkow
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego:
Gmina Wilków
Wilków 62A 24-313 Wilków
Pokój nr 210
lub otrzymać pocztą za pobraniem..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2010 godzina 09:00, miejsce: Gmina Wilków Wilków 62A 24-313 Wilków.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI WILKÓW
więcej: przetargi WILKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa nowoczesnego systemu odbioru i zarządzania odpadami komunalnymi w gminie Śrem
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót w podziale na 2 części.
- Termomodernizacja Powiatowego Centrum Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej w Ełku
- Odnowienie tynków i okładzin architektonicznych w zabytkowym budynku Namysłowskiego Centrum Zdrowia. Odnowienie tynków i okładzin w zabytkowym budynku Namysłowskiego Centrum Zdrowia - etap II.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej nad realizacją inwestycji pn. "Budowa Domku Pilota".
- Budowa przedszkola wraz z infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w miejscowości Brzóski-Falki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.