eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GnieznoWykonywanie usług geodezyjnych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Gnieźnie w roku 2010 - I ETAP

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-25

Gniezno: Wykonywanie usług geodezyjnych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Gnieźnie w roku 2010 - I ETAP
Numer ogłoszenia: 221039 - 2009; data zamieszczenia: 25.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Gniezno , ul. Lecha 6, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 61 4260400, faks 061 4261687.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gniezno.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług geodezyjnych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Gnieźnie w roku 2010 - I ETAP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usług geodezyjnych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Gnieźnie w roku 2010 - I ETAP obejmuje : 1. Aktualizację podkładów geodezyjnych sytuacyjno - wysokościowych w skali 1 : 500 dla potrzeb opracowywania dokumentacji technicznych - 40,0 ha Termin wykonania jednego zlecenia - obszar do 5 ha - 30 dni Za każdy kolejny hektar - dodatkowo 5 dni (w standardzie: 1 podkład na matrycy lewostronnej + 3 podkłady w wersji papierowej - w tym jeden z naniesionym w kolorze uzbrojeniem) 2. Aktualizację podkładów geodezyjnych sytuacyjno - wysokościowych dla potrzeb opracowywania planów zagospodarowania przestrzennego - 125,0 ha Termin wykonania jednego zlecenia - 60 dni (w standardzie: 1 podkład na matrycy lewostronnej + 3 podkłady w wersji papierowej w tym jeden z naniesionym w kolorze uzbrojeniem terenu) 3. Naniesienie punktu wysokościowego , kierunkowego - sztuk 20,0 Termin wykonania jednego zlecenia - 2 dni 4. Zamocowanie / odtworzenie / kamienia granicznego - 15,0 sztuk Termin wykonania jednego zlecenia - 30 dni 5. Inwentaryzacja z pomiarem cieków wodnych - 2.000,0 mb Termin wykonania jednego zlecenia - 30 dni ( w standardzie 1 egz. inwentaryzacji ) 6. Dostarczenie aktualnej mapy ewidencyjnej w skali 1 : 1000 wydanej i poświadczonej przez Powiatowy Zarząd Geodezji , Kartografii , Katastru i Nieruchomości - 20,0 arkuszy A-3 Termin wykonania jednego zlecenia - 30 dni ( w standardzie 2 egz. mapy ewidencyjnej ).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki wymienione w art.22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych dysponują osobami zdolnymi wykonać zamówienie tj. posiadającymi uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii . Ocena warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów przewidzianych w Prawie zamówień publicznych i Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. (Dz. U. Nr 87 poz. 605 ze zm.):.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pisemne oświadczenie o wiarygodności Wykonawcy na podstawie art.22 ust.1 oraz art.24 ust.1 i 2 złożone wg załącznika Nr 2 do specyfikacji. W treści oświadczenia Wykonawca deklaruje, że : - posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie , oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia , - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r., 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub uaktualniono zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej ,wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanych decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) odpis uprawnień zawodowych do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii Jeżeli Wykonawca na dzień składania ofert nie dysponuje osobą o w/w kwalifikacjach, do oferty należy załączyć zobowiązanie innego podmiotu do jego udostępnienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gniezno.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gnieźnie, ul. Lecha 6 pok. 44-45.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Gnieźnie, ul. Lecha 6, Biuro Obsługi Interesanta.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.