Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-26
Gdynia: Grupa A: Dostawa, montaż i uruchomienie 4 kpl. stanowisk operatorskich, 1 kpl. stanowiska instruktora oraz 1 kpl. stanowiska w wersji konsolowej z ekranami dotykowymi umożliwiające wizualizację pracy siłowni okrętowej z silnikami wolno- i średnioobrotowymi .Grupa B: Dostawa, montaż i uruchomienie 4 kpl. stanowisk operatorskich, 1 kpl. stanowiska instruktora oraz 1 kpl. stanowiska w wersji konsolowej z ekranami dotykowymi umożliwiające wizualizację pracy silników głównych i urządzeń pomocniczych okrętowej siłowni turbinowej
Numer ogłoszenia: 221120 - 2012; data zamieszczenia: 26.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Portu Wojennego Gdynia , ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1, 81-103 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 626 21 98, faks 58 6262314.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpwgdynia.mw.mil.pl; www.mw.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Grupa A: Dostawa, montaż i uruchomienie 4 kpl. stanowisk operatorskich, 1 kpl. stanowiska instruktora oraz 1 kpl. stanowiska w wersji konsolowej z ekranami dotykowymi umożliwiające wizualizację pracy siłowni okrętowej z silnikami wolno- i średnioobrotowymi .Grupa B: Dostawa, montaż i uruchomienie 4 kpl. stanowisk operatorskich, 1 kpl. stanowiska instruktora oraz 1 kpl. stanowiska w wersji konsolowej z ekranami dotykowymi umożliwiające wizualizację pracy silników głównych i urządzeń pomocniczych okrętowej siłowni turbinowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Grupa A: Dostawa, montaż i uruchomienie 4 kpl. stanowisk operatorskich, 1 kpl. stanowiska instruktora oraz 1 kpl. stanowiska w wersji konsolowej z ekranami dotykowymi. Wszystkie stanowiska umożliwiają pełną wizualizację pracy siłowni okrętowej z silnikami wolno- i średnioobrotowymi w grafice trójwymiarowej oraz wizualizację zasady pracy silnika dwu- i czterosuwowego w grafice trójwymiarowe Grupa B: Dostawa, montaż i uruchomienie 4 kpl. stanowisk operatorskich, 1 kpl. stanowiska instruktora oraz 1 kpl. stanowiska w wersji konsolowej z ekranami dotykowymi. Wszystkie stanowiska umożliwiają pełną wizualizację pracy silników głównych i urządzeń pomocniczych okrętowej siłowni turbinowej w grafice dwuwymiarowej oraz wizualizację zasady pracy silnika turbinowego w grafice trójwymiarowej. WartośĆ zamówienia poniżej kwoty okr. wg art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.15.20.00-7, 30.20.00.00-1, 48.00.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać się wykonaniem (zakończeniem) w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej: dla grupy A: 1 zamówienia (pojedynczej umowy/ odrębnego zobowiązania) polegającego na dostawie, zamontowaniu urządzeń i oprogramowania w zakresie symulacji pracy okrętowych silników wysokoprężnych wolno i średnio obrotowych o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto; dla grupy B: 1 zamówienia (pojedynczej umowy/ odrębnego zobowiązania) polegającego na dostawie, zamontowaniu urządzeń i oprogramowania w zakresie symulacji pracy okrętowych silników turbinowych o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty certyfikat uznania w zakresie zgodności przedmiotu zamówienia z postanowieniami Konwencji STCW
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego w szczególności: zmiany wynikające z aktualnych na czas wykonywania zamówienia przepisów prawa lub zapobieżenia powstania nieodwracalnych w skutkach strat dla zamawiającego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpwgdynia.mw.mil.pl, www.mw.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: KOMENDA PORTU WOJENNEGO GDYNIA Ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1 81-103 Gdynia Sekcja Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2012 godzina 09:30, miejsce: Komenda Portu Wojennego Gdynia ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1, 81-103 Gdynia Kancelaria Jawna-parter po pr. str. przy wejściu gł., czynna w godz. 08:00-10:00, 13:00-14:30, piątek 07:30-10:00 11.00-12.30.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Grupa A: Dostawa, montaż i uruchomienie 4 kpl. stanowisk operatorskich, 1 kpl. stanowiska instruktora oraz 1 kpl. stanowiska w wersji konsolowej z ekranami dotykowymi. Wszystkie stanowiska umożliwiają pełną wizualizację pracy siłowni okrętowej z silnikami wolno- i średnioobrotowymi w grafice trójwymiarowej oraz wizualizację zasady pracy silnika dwu- i czterosuwowego w grafice trójwymiarowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa A: Dostawa, montaż i uruchomienie 4 kpl. stanowisk operatorskich, 1 kpl. stanowiska instruktora oraz 1 kpl. stanowiska w wersji konsolowej z ekranami dotykowymi. Wartośc zamówienia poniżej kwoty okr. wg art. 11 ust. 8 ustawy Pzp..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.15.20.00-7, 30.20.00.00-1, 48.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Grupa B: Dostawa, montaż i uruchomienie 4 kpl. stanowisk operatorskich, 1 kpl. stanowiska instruktora oraz 1 kpl. stanowiska w wersji konsolowej z ekranami dotykowymi. Wszystkie stanowiska umożliwiają pełną wizualizację pracy silników głównych i urządzeń pomocniczych okrętowej siłowni turbinowej w grafice dwuwymiarowej oraz wizualizację zasady pracy silnika turbinowego w grafice trójwymiarowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa B: Dostawa, montaż i uruchomienie 4 kpl. stanowisk operatorskich, 1 kpl. stanowiska instruktora oraz 1 kpl. stanowiska w wersji konsolowej z ekranami dotykowymi. Wartośc zamówienia poniżej kwoty okr. wg art. 11 ust. 8 ustawy Pzp..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.15.20.00-7, 30.20.00.00-1, 48.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dostawa projektorów wraz z montażem
- Dostawa materiałów do naprawy i produkcji mebli
- Remont nawierzchni drogi od bramy nr 1 do budynku 60
- "Remont posadzek w pomieszczeniach budynku Przedszkola Nr 27 przy ul. Wiejskiej 30 w Gdyni".
- ZAKUP APARATU ULTRASONOGRAFICZNEGO DLA ZAKŁADU DIAGNOSTYKI OBRAZOWEJ SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O. W LOKALIZACJI: SZPITAL W WEJHEROWIE
- "Dowóz uczniów niepełnosprawnych Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 1 w Gdyni do szkoły oraz z powrotem do miejsca zamieszkania od dnia 02.09.2024 r. do dnia 31.12.2024 r."
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz robotyki dla projektu: Realizacja Programu Rozwojowego Szkoły Podstawowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Werbkowicach z terenu gminy Werbkowice
- Modernizacja części Przedszkola Samorządowego wraz z wyposażeniem obiektu.
- Dostawa oprogramowań biurowych Microsoft 365 Business Standard oraz Microsoft Office Home & Business 2021 lub dostawa innych równoważnych oprogramowań biurowych
- Przebudowa pomieszczeń Szkoły Podstawowej Nr 3 w Kępnie z przeznaczeniem na żłobek - wyposażenie
- Najem urządzeń wielofunkcyjnych
- Dostawa oprogramowania dla Ośrodka Przetwarzania Informacji - Państwowego Instytutu Badawczego
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.