Ogłoszenie z dnia 2017-02-08
Ogłoszenie nr 22116 - 2017 z dnia 2017-02-08 r.
Knurów: Dostawa energii cieplnej do obiektów Szpitala w Knurowie Sp. z o.o.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 349640
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital w Knurowie Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
24129721700000, ul.
ul. Niepodległości
8,
44190
Knurów, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
32 331 93 34, faks
32 331 93 04, e-mail
szpitalwknurowie@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): ww.szpitalknurow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka prawa handlowego na podstawie art. 3 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pawo zamówień publicznych
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa energii cieplnej do obiektów Szpitala w Knurowie Sp. z o.o.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DZ/10/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa energii cieplnej obejmować będzie przesyłanie i dystrybucję oraz sprzedaż energii cieplnej. Planowany okres zawarcia umowy 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy jednak nie wcześniej niż od 01.01.2017 r. Wykonawca winien prowadzić swoją działalność zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne oraz wydanymi na jej podstawie rozporządzeniami, w szczególności: 1. Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 17 września 2010 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń z tytułu zaopatrzenia w ciepło, 2. Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 15 stycznia 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemów ciepłowniczych. Wykonawca będzie dostarczał energię zgodnie z obowiązującymi standardami jakościowymi obsługi odbiorców określonymi w aktach wykonawczych na podstawie ustawy Prawo energetyczne oraz posiadanych koncesji. Dostawa i dystrybucja energii cieplnej będzie odbywać się do obiektów przy ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów - Szpital w Knurowie (Budynek Główny, Budynek Diagnostyczny, Budynek Willa, Budynek geriatrii, Budynek kuchni, Budynek Dyrekcji, Budynek Krwiodawstwa, Budynek energetyczny gazów medycznych i Magazynowy, Budynek wymienników, Budynek hydroforni, Budynek portierni). Tytuł prawny Zamawiającego do korzystania z ww. obiektu: Umowa dzierżawy nieruchomości Nr 3/2009 zawarta w dniu 12.10.2009 r. Moc zamówiona na czas trwania umowy (roczna) - 13,20 MW (1,1 MW na miesiąc). Szacunkowe zużycie bezpośrednie - 10 000 GJ. Podane szacunkowe zużycie bezpośrednie zostało przyjęte jako wielkość maksymalna i może ulec zmniejszeniu. Dostawa do stacji SWC - zasilającej obiekty na potrzeby CO, CWU i wentylacji. Granice dostawy stanowią zasuwy odcinające na instalacji w Budynku SWC. Zamówienie publiczne o wartości poniżej 209000 euro.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
09300000-2
Dodatkowe kody CPV:
09320000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT458290.80 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 563697.68 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 1a
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie wszczęte na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Jedynym dostawcą na terenie obiektów wymienionych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia posiadającym sieć dostarczającą ciepło do niniejszych obiektów jest Przedsiębiorstwo Energetyczne MEGAWAT Sp. z o.o. Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli dostawy mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze
INNE PRZETARGI Z KNUROWA
- Termomodernizacja budynku przy ul. Stefana Batorego 4 wraz z modernizacją przyłącza elektroenergetycznego
- Przygotowanie i dostawa posiłków do Zespołu Szpitali Powiatu Gliwickiego Sp. z o.o.
- Dostawa środków do dezynfekcji do Zespołu Szpitali Powiatu Gliwickiego Sp. z o.o.
- "Dobudowa budynku oddziału żłobka do budynku Miejskiego Przedszkola nr 3 im. J. Tuwima przy ul. Jana Kilińskiego 10 w Knurowie" w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Knurowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.