Ogłoszenie z dnia 2009-07-03
Nakło nad Notecią: Naprawa główna
Numer ogłoszenia: 221186 - 2009; data zamieszczenia: 03.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nakielska Administracja Domów Mieszkalnych Sp. z o. o. , ul. Dąbrowskiego 18, 89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3860846, faks 052 3860846/59.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nadm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o. o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa główna.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawy główne w budynkach nieruchomości gminnych i wspólnoty mieszkaniowej w zakresie zadania: A. przy ul. Bydgoskiej 40 - renowacja części elewacji szczytowej i tylnej B. przy ul. Hallera 17 - ocieplenie ścian zewnętrznych z wymianą stolarki C. przy ul. Powstańców Wlkp. 12 - ocieplenie ścian elewacji tylnej i budynków oficyn z wymianą stolarki oraz naprawa muru ogrodzeniowego i wymiana bramy D. przy ul. Powstańców Wlkp. 14 - renowacja elewacji tylnej budynku mieszkalnego, rozbiórka i budowa pomieszczeń gospodarczych, naprawa ogrodzenia E. przy ul. Wodnej 1 - zmiana pokrycia dachu i docieplenie ścian zewnętrznych F. przy ul. Długiej 16 - przebudowa przyłącza kanalizacji sanitarnej G. przy ul. Krzywoustego 7a - Remont nieruchomości wspólnej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 1. Wykonawca przystępujący do przetargu musi wnieść wadium. Wartość wadium wynosi Zadanie A) - 500,00 zł Zadanie B) - 1500,00 zł Zadanie C) - 2100,00 zł Zadanie D) - 1500,00 zł Zadanie E) - 4200,00 zł Zadanie F) - 900,00 zł Zadanie G) - 3100,00 zł 2. Wadium należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Nakle nad Notecią na konto numer 35 8179 0009 0000 6002 2000 0060 z dopiskiem na blankiecie wadium na zabezpieczenie oferty - roboty budowlane - zadanie, najpóźniej do dnia składania ofert, czyli 22.07.2009 r. do godz. 24.00. 3. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynie termin związania z ofertą; b) zawarto umowę w sprawie zamówienia i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c) zamawiający unieważni przetarg o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin ich wnoszenia. 4. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na pisemny wniosek zgłoszony przez Wykonawcę: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; b) którego oferta została odrzucona bądź wykluczona. 5. Zamawiający zwraca wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku, prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z winy Oferenta.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, objętych przedmiotem postępowania; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; 5. ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń 6. Na podstawie dokumentów zostanie dokonana ocena spełniania warunków art. 22 ust. 1 według formuły spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnieniu warunków w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp - załącznik nr 5; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert c)polisa OC; d)wypełniony formularz Kosztorys ofertowy - załącznik nr 2; e)oświadczenie o niezaleganiu z płaceniem podatku - załącznik nr 3; f)oświadczenie o niezaleganiu z płaceniem składek na ubezpieczenie społeczne - załącznik nr 4; g)wykaz zrealizowanych prac w zakresie przedmiotu zamówienia z ostatnich 3 lat - załącznik nr 7. Dodatkowo 3 referencje z ostatnich 2 lat z zakresu przedmiotu zamówienia h)zaakceptowany wzór umowy - załącznik nr 8; i)Uprawnienia do wykonywania prac lub czynności będących przedmiotem zamówienia właściciela firmy lub osoby przez niego zatrudnionej (należy dołączyć oświadczenie o zatrudnieniu osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia). j)pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z prawa lub innych dokumentów; k)dowód wniesienia wadium w wysokości odpowiednio do oferty złożonej na zamówienie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nadm.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nakielska Administracja Domów Mieszkalnych Sp. z o. o.
ul. Dąbrowskiego 18
89-100 Nakło nad Notecią.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2009 godzina 11:00, miejsce: Nakielska Administracja Domów Mieszkalnych Sp. z o. o. ul. Dąbrowskiego 18 89-100 Nakło nad Notecią.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z NAKŁA NAD NOTECIĄ
- Profilowanie dróg nieutwardzonych na terenie Gminy Nakło nad Notecią.
- Budowa dróg gminnych: ulicy Kucharskiego od km 0+000,00 do km 0+301,26 (dł. 301,26 m) oraz ulicy Miłosza od km 0+000,00 do km 0+420,00 (dł. 420,00 m) w Nakle nad Notecią
więcej: przetargi w Nakle nad Notecią »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, położonego w Trzebiatowie przy ul. Słowackiego 18, wraz z robotami towarzyszącymi.
- "Modernizacja, rozbudowa i remont części istniejących budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
- Przebudowa cel mieszkalnych z wydzieleniem kącików sanitarnych w pawilonie C Aresztu Śledczego w Katowicach
- SVA/4620-633/2025 Budowa kotłowni olejowej wraz z zewnętrzną instalacją odbiorczą c.o. i c.w.u. na terenie kompleksu wojskowego w Rzucewie
- Wykonanie remontu oraz termomodernizacji budynków usytuowanych przy ul. F. Chopina 8 oraz przy ul. L.Waryńskiego 25 w Żyrardowie w ramach projektu pn."Domy pełne historii - etap II.
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy i remontu budynku Sekcji Zamiejscowej KOWR OT Olsztyn w Morągu, ul. Dworcowa 13
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





