eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinDostawa wyposażenia laboratorium AV, grafiki projektowej, studia nagrań, fotografii i pracowni multimedialnych dla Akademii Sztuki w Szczecinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-22

Szczecin: Dostawa wyposażenia laboratorium AV, grafiki projektowej, studia nagrań, fotografii i pracowni multimedialnych dla Akademii Sztuki w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 221191 - 2013; data zamieszczenia: 22.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuki w Szczecinie , plac Orła Białego 2, 70-562 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 8876678.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.akademiasztuki.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia laboratorium AV, grafiki projektowej, studia nagrań, fotografii i pracowni multimedialnych dla Akademii Sztuki w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia laboratorium AV, grafiki projektowej, studia nagrań, fotografii i pracowni multimedialnych dla Akademii Sztuki w Szczecinie, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 3 do siwz. 3. Zamawiający wymaga, aby czynności składające się na przedmiot niniejszego zamówienia były wykonane w sposób i na warunkach określonych we wzorze umowy, o którym mowa w dziale XIV specyfikacji - zwanym dalej Wzorem umowy. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość częściowej realizacji zamówienia, w podziale na 4 odrębne części: cześć I - WYPOSAŻENIE LABORATORIUM AV cześć II - WYPOSAŻENIE STUDIA NAGAŃ część III - WYPOSAŻENIE PRACOWNII GRAFIKI PROJEKTOWEJ, STUDIA NAGAŃ I FOTOGRAFII część IV - WYPOSAŻENIE PRACOWNII MULTIMEDIALNYCH I GRAFIKI PROJEKTOWEJ 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wykonania zamówienia w sposób odmienny niż określony w niniejszej SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.10.00-3, 32.32.00.00-2, 30.21.33.00-8, 30.23.13.00-0, 32.34.10.00-5, 38.65.31.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W postępowaniu niniejszym wniesienie wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie składane na podstawie art. 44 ustawy Prawo Zamówień Publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeśli wykonawca wykaże się wykonaniem, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej dostawy polegającej na dostawie sprzętu elektronicznego o wartości minimum 50 000,00 zł brutto (pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto). W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę powyższego warunku wymagane jest przedłożenie: a) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych dostaw, że dostawy wyszczególnione przez wykonawcę w wykazie, (wyszczególnione w załączniku nr 4 niniejszej specyfikacji) zostały wykonane lub są wykonywane należycie (dokumentami takimi mogą być np.: referencje lub rekomendacje odbiorców robót lub protokoły odbiorów potwierdzające należyte wykonanie dostaw)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie składane na podstawie art. 44 ustawy Prawo Zamówień Publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie składane na podstawie art. 44 ustawy Prawo Zamówień Publicznych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie składane na podstawie art. 44 ustawy Prawo Zamówień Publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.akademiasztuki.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Sztuki w Szczecinie Plac Orła Białego 2 70-562 Szczecin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2013 godzina 12:00, miejsce: Akademia Sztuki w Szczecinie, Plac Orła Białego 2, 70-562 Szczecin, Sekretariat Kanclerza.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: WYPOSAŻENIE LABORATORIUM AV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: APARATY FOTOGRAFICZNE DO REJESTRACJI WIDEO WRAZ Z AKCESORIAMI.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.10.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: WYPOSAŻENIE STUDIA NAGAŃ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZESTAW DO WIELOKANAŁOWEJ REJESTRACJI DŹWIĘKU WRAZ Z AKCESORIAMI.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: WYPOSAŻENIE PRACOWNII GRAFIKI PROJEKTOWEJ, STUDIA NAGAŃ I FOTOGRAFII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OŚWIETLENIE STUDIA AVLAB/AKCESORIA.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.31.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: WYPOSAŻENIE PRACOWNII MULTIMEDIALNYCH I GRAFIKI PROJEKTOWEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZESTAWY KOMPUTEROWE, STACJA GRAFICZNA, DWUKANAŁOWY SYSTEM WIDEO.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.13.00-0, 32.32.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.