Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-25
Konin: Usługa konserwacji budynków i lokali stanowiących własność Miasta Konina
w roku 2010.
Numer ogłoszenia: 221205 - 2009; data zamieszczenia: 25.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. M. Dąbrowskiej 8, 62-500 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2428276, faks 063 2428224.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim.konin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa konserwacji budynków i lokali stanowiących własność Miasta Konina w roku 2010..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia Usługa konserwacji budynków i lokali stanowiących własność Miasta Konina w roku 2010 zgodnie z Aneksem nr 44/2008 do umowy o zarządzanie nieruchomościami komunalnymi. a w szczególności : usług konserwacji budynków mieszkalnych wielorodzinnych w branżach: - ślusarskiej, - murarskiej, - dekarskiej, - stolarskiej, - instalacyjnej wod-kan, c.w.u. c.o. - instalacyjnej elektrycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie ustalonoIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w przedmiotowym zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie działalności gospodarczej, 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj: a) dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności: - podnośnikiem koszowym o wysokości podnoszenia do V kondygnacji, - spiralą mechaniczną do czyszczenia kanalizacji, - zestaw spawalniczy, - samochód osobowo - dostawczy. b) dysponuje przynajmniej jednym pracownikiem legitymującym się świadectwem kwalifikacyjnym SEP grupa E i D. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w zakresie szkód wyrządzonym osobom trzecim na kwotę min. 100 tys. zł 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004 r. Nr 19, poz.177 z późniejszymi zmianami). Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz Oferty - wypełniony zgodnie z załącznikiem nr5 do siwz. 2. Załącznik nr 1- Formularz cenowy - wypełniony zgodnie z załączonym wzorem nr1 do oferty. 3. Załącznik nr 2- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Załącznik nr 3 - Oświadczenie, o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1pkt.1-3 ustawy Pzp. 5. Załącznik nr 4 - Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 5. Załącznik nr 5 - Oświadczenie o akceptacji wzoru umowy. 6. Załącznik nr 6 - Oświadczenie zakres usługi który wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkim.konin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGKiM Sp. z o.o. ul. M.Dąbrowskiej 8, 62-500 Konin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2009 godzina 08:50, miejsce: PGKiM Sp. z o.o. ul. M.Dabrowskiej 8, 62-500 Konin. pok. nr 211..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa konserwacji budynków i lokali stanowiących własność Miasta Konina w roku 2010. Część I - Konin prawobrzeżny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia Usługa konserwacji budynków i lokali stanowiących własność Miasta Konina w roku 2010 zgodnie z Aneksem nr 44/2008 do umowy o zarządzanie nieruchomościami komunalnymi. a w szczególności : usług konserwacji budynków mieszkalnych wielorodzinnych w branżach: - ślusarskiej, - murarskiej, - dekarskiej, - stolarskiej, - instalacyjnej wod-kan, c.w.u. c.o. - instalacyjnej elektrycznej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2, 45.26.19.00-3, 45.40.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa konserwacji budynków i lokali stanowiących własność Miasta Konina w roku 2010. zęść II - Konin lewobrzeżny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia Usługa konserwacji budynków i lokali stanowiących własność Miasta Konina w roku 2010 zgodnie z Aneksem nr 44/2008 do umowy o zarządzanie nieruchomościami komunalnymi. a w szczególności : usług konserwacji budynków mieszkalnych wielorodzinnych w branżach: - ślusarskiej, - murarskiej, - dekarskiej, - stolarskiej, - instalacyjnej wod-kan, c.w.u. c.o. - instalacyjnej elektrycznej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2, 45.26.19.00-3, 45.40.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Wykonanie trzech projektów: modernizacji pomieszczeń w budynku DS Nr 1, montażu systemu klimatyzacji we wskazanych budynkach ANS, modernizacja pokrycia dachu na CWD.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 11 "Pentliczek " w Koninie w 2025 r.
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z dwoma lokalami handlowo-usługowymi na działce nr 234/2 i 1052 obręb Starówka przy ul. Wodnej/ Grunwaldzkiej w Koninie."
- Rozbiórka obiektów przy ul. Szpitalnej 45 w Koninie
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 7 częsci : produkty spożywcze,warzywa i owoce , produkty mleczarskie "Bolek i Lolek" w Koninie w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Nr 16 im. Jana Brzechwy w Koninie w 2025 r.
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa świetlicy w m. Miłostajki
- Modernizacja, przebudowa, rozbudowa i wyposażenie Budynku D Wydziału Farmaceutycznego UM w Łodzi w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- "Remont ratusza w Pucku - adaptacja pomieszczeń na salę ślubów"
- Modernizacja instalacji wentylacji i klimatyzacji oraz ciepła technologicznego dla potrzeb budynku Hali sportowej PL przy ul. Nadbystrzyckiej 36B w Lublinie w trybie zaprojektuj i wybuduj.
- Modernizacja budynku Tatrzańskiego Ośrodka Interwencji Kryzysowej i Wsparcia Osób Doznających Przemocy Domowej w Zakopanem
- "Rozbudowa i przebudowa Szkoły Podstawowej w Lubiszewie Tczewskim - etap I''- w systemie zaprojektuj i wybuduj
więcej: Naprawa i konserwacja dachów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.