Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-17
Warszawa: Dostawa urządzeń, skanerów i drukarek
Numer ogłoszenia: 221269 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej , ul. Nowogrodzka 1/3/5, 00-513 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6611000, 6611435, 6611441, faks 22 6611471.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpips.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń, skanerów i drukarek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowych urządzeń, skanerów i drukarek, w następujących 3 częściach: 1. Część nr 1 - dostawa urządzeń wielofunkcyjnych i skanerów obejmująca: 1) Urządzenie wielofunkcyjne typ I - 10 szt. 2) Urządzenie wielofunkcyjne typ II - 12 szt. 3) Skaner typ I - 4 szt. 4) Skaner typ II - 1 szt. 5) Skaner typ III - 10 szt. 2. Część nr 2 - dostawa drukarek obejmująca: 1) Drukarka typ I - 28 szt. 2) Drukarka typ II - 8 szt. 3) Drukarka typ III - 10 szt. 4) Drukarka typ IV - 5 szt. 5) Drukarka typ V - 1 szt. Uwaga! W przypadku drukarki typ II zaoferowana cena nie może przekroczyć kwoty 3.500,00 zł brutto za 1 szt. Zaoferowanie ceny wyższej niż 3.500 zł brutto skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy. 3. Część nr 3 - dostawa czytników kodów i drukarek etykiet obejmująca: 1) Drukarka etykiet (półprzemysłowa) - 4 szt. 2) Drukarka etykiet (biurowa) - 41 szt. 3) Czytnik kodów - 50 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymogi Zamawiającego odnośnie oferowanego sprzętu zawierają Formularze techniczne (FT) dla poszczególnych części zamówienia, stanowiące załączniki: nr 3.1 - 3.3 do SIWZ. Parametry oferowanego sprzętu muszą odpowiadać opisowi wymagań wyszczególnionych w kolumnach 2-3 każdego z FT lub mogą być lepsze. 3. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 4 do SIWZ - wzór umowy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.12.12.00 - Urządzenia fotokopiujące 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.21.61.30 - Czytniki kodu kreskowego 30.17.90.00 - Maszyny do wydawania eytykiet .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do postępowania wykonawca obowiązany jest wnieść wadium odrębnie dla każdej z części zamówienia, w następujących kwotach: Część nr 1: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy 00/100). Cześć nr 2: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące 00/100). Cześć nr 3: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące 00/100)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zamawiający cytuje całość pkt 2.4 SIWZ: 2.4.Ofertę wraz ze złożonymi dokumentami i oświadczeniami należy sporządzić: 1) w jednym egzemplarzu, w języku polskim; 2) na druku FO lub według wzoru tego druku stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, poprzez odpowiednie jego wypełnienie; 3) na odpowiednich dla danej części zamówienia drukach FC i FT lub według wzorów tych druków stanowiących załączniki nr 2.1-2.3 oraz nr 3.1-3.3 do SIWZ, poprzez odpowiednie ich wypełnienie; Uwaga! Druki FT zostały zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego w postaci pliku XLS. Udostępnione są tylko komórki zaznaczone kolorem niebieskim. W drukach tych wykonawca zobowiązany jest wypełnić kolumnę nr 4 zgodnie z instrukcją opisaną w nagłówku i wierszach tej kolumny, pozostałe kolumny są zabezpieczone przed zmianami. 4) składając wraz z ofertą wymagane dokumenty i oświadczenia: a) na drukach lub według wzorów druków dołączonych do SIWZ pn. Dokument nr 1, Dokument nr 2, Dokument nr 3 - poprzez ich odpowiednie wypełnienie; b) dokumenty wystawione przez właściwe urzędy i inne jednostki.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mpips.gov.pl/bip/zamowienia-publiczne/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MPiPS, ul. Nowogrodzka 1/3/5, 00-513 Warszawa, Wydział Planowania i Zamówień Publicznych, pok. 507, budynek A.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul Nowogrodzkiej 1/3/5, w Kancelarii Ogólnej, parter budynku B (wejście od ul. Nowogrodzkiej 5).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający żąda od wybranego w przetargu wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny brutto oferty dla każdej z części zamówienia.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Ochrona mienia w siedzibie Zamawiającego przy ul. Trakt Lubelski 353 i 355 wraz z terenem przyległym; monitorowanie 8 sygnałów alarmowych w obiektach ZGN,
- Dostawa kontrastu dla Rezonansu Magnetycznego.
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce obiadów klientom Ośrodka Wsparcia dla Seniorów przy ul. Lazurowej 14 w Warszawie
- Zakup i dostawę urządzeń medycznych: defibrylatory i tonometr aplanacyjny na potrzeby Szpitala im. prof. W. Orłowskiego CMKP.
- Opracowanie dokumentacji projektowej do złożenia oferty w konkursie PKP PLK S.A. dla budowy tunelu w ciągu DW 632 na terenie m. Michałów-Reginów pod torami LK 10 - nr postępowania 274/24
- Najem wraz z niezbędnymi licencjami oraz wdrożeniem dwóch urządzeń sieciowych zabezpieczających działanie infrastruktury teleinformatycznej Straży Miejskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 414.2024 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy, instalacji, uruchomienia i konfiguracji jednej (1) sztuki skanera wielkoformatowego A0 do cyfrowej archiwizacji map i szkoleniem dla potrzeb WGiG UJ.
- Zakup wielofunkcyjnych urządzeń monochromatycznych, materiałów eksploatacyjnych oraz oprogramowania biurowego dla Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności
- Dostawa komputerów stacjonarnych i sprzętu komputerowego.
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń drukujących dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Dostawa komputerów przenośnych 15,6", urządzeń wielofunkcyjnych A3 oraz monitorów komputerowych 32" do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie.
- Dostawa sprzętu teleinformatycznego i projektorów multimedialnych do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie.
więcej: Urządzenia fotokopiujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.