eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › dostawa narzędzi pomiarowych stosowanych w leśnictwie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-16

POZYCJA 22127

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Łódź: dostawa narzędzi pomiarowych stosowanych w leśnictwie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zakład Usługowo-Produkcyjny Lasów Państwowych, do kontaktów: Tadeusz Lisiecki - Dyrektor, ul. Legionów 113, 91-073 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6325841, fax 042 6325841, e-mail: biuro@zup-lp.lodz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://www.zup-lp.lodz.pl/ Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej; Środowisko. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa narzędzi pomiarowych stosowanych w leśnictwie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Teren RP. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: CZĘść I 1 Przymiar wstęgowy (taśma samozwijająca) z legalizacją 1.1 15 m -30 szt. 1.2 20 m -100 szt. 1.3 25 m -100 szt. 2 Przymiar wstęgowy (taśma samozwijająca) dwustronny 2.1 15 m -30 szt. 2.2 20 m -350 szt. 2.3 25 m - 300 szt. 3 Wkłady do taśm 3.1 15 m -30szt. 3.2 20 m -400 szt. 3.3 25 m -300 szt. II 1 Średnicomierz 1.1 30 cm -100 szt. 1.2 40 cm -100 szt. 1.3 50 cm -200 szt. 1.4 60 cm -400 szt. 1.5 70 cm -50 szt. 1.6 80 cm -100 szt. 1.7 100 cm- 30 szt. 1.8 150 cm -20 szt. III 1 Wysokościomierz -80 szt. 2 Dalmierz nitkowy -15 szt. 3 Nici zapasowe do dalmierza- 160 szt. 4 Dalmierz laserowy -30 szt. 5 Koromierz -10 szt. 6 Świdry przyrostowe 6.1 200 mm -10 szt. 6.2 300 mm -10 szt. 6.3 400 mm -10 szt. 6.4 800 mm -10 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał.1 do SIWZ 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.23.30.00 - Ręczne przyrządy do mierzenia długości Kod CPV wg słownika 2008: 38.33.00.00 - Ręczne przyrządy do mierzenia długości 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: OKREŚLONA W PKT. II.1.5) 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w miesiącach: 18

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 pkt 1-3 i niewykluczeni na podstawie art. 24 Ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujących dokumentów: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp według Załącznika Nr 3 do SIWZ, 2. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania według Załącznika Nr 4 do SIWZ, 3. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zup-lp.lodz.pl/index.php?pg=50. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.04.2007, godzina 12:15, Siedziba Zamawiającego, Łódź, ul. Legionów 113.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: W powyższym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 12.04.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Dostawa narzędzi pomiarowych. 1) Krótki opis: Lp. Nazwa Ilość (szt.) 1 Przymiar wstęgowy (taśma samozwijająca) z legalizacją 1.1 15 m - 30 szt. 1.2 20 m 100 szt. 1.3 25 m 100szt. 2 Przymiar wstęgowy (taśma samozwijająca) dwustronny 2.1 15 m 30szt. 2.2 20 m 350szt. 2.3 25 m 300szt. 3 Wkłady do taśm 3.1 15 m 30szt. 3.2 20 m 400szt. 3.3 25 m 300szt. Informacje szczegółowe zawiera zał.1 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.23.30.00. 3) Wielkość lub zakres: Określony w pkt.1). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 18 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Dostawa narzędzi pomiarowych. 1) Krótki opis: 1 Średnicomierz 1.1 30 cm 100 szt. 1.2 40 cm 100szt. 1.3 50 cm 200szt. 1.4 60 cm 400szt. 1.5 70 cm 50szt. 1.6 80 cm 100szt. 1.7 100 cm 30szt. 1.8 150 cm 20szt. Informacje szczegółowe zawiera zał.1 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.23.30.00. 3) Wielkość lub zakres: określony w pkt.1). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 18 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: dostawa narzędzi pomiarowych. 1) Krótki opis: 1 Wysokościomierz 80 szt. 2 Dalmierz nitkowy 15 szt. 3 Nici zapasowe do dalmierza 160 szt. 4 Dalmierz laserowy 30 szt. 5 Koromierz 10 szt. 6 Świdry przyrostowe 6.1 200 mm 10 szt. 6.2 300 mm 10 szt. 6.3 400 mm 10 szt. 6.4 800 mm 10 szt. Informacje szczegółowe zawiera zał.1 do SIWZ. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.23.30.00. 3) Wielkość lub zakres: określony w pkt 1). 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 18 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.