Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-22
Środa Wielkopolska: Dostawa oświetlenia scenicznego dla Ośrodku Kultury w Środzie Wlkp. Ul. 20-go Października 30
Numer ogłoszenia: 221289 - 2013; data zamieszczenia: 22.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Kultury , ul. 20 Października 30, 63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 285 23 05, faks 0-61 285 23 05.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.oksroda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oświetlenia scenicznego dla Ośrodku Kultury w Środzie Wlkp. Ul. 20-go Października 30.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja obejmuje zakup, dostaw i montaż oświetlenia scenicznego, oraz zaprojektowanie, wykonanie i zamontowanie konstrukcji na której zamontowane zostanie oświetlenie dla Ośrodka Kultury w Środzie Wielkopolskiej przy ul. 20-go Października 30. Zakres robót obejmuje: 1. Konsola sterująca: ilość linii DMX 32 ilość obsługiwanych kanałów 16384 ilość obsługiwanych urządzeń do 16384 Cue 5000 kolejki Cue 10000 palety 3096 grupy 1000 współpraca z Media Serwerami 50 (niezależnych) enkodery 8 suwaki 12 przyciski 71 ilość bezpośrednich portów DMX512 2 dimerowana lampka LED 1 wejście wyzwalania zdalnego 1 wejście Audio 1 Hub USB - liczba portów 5 komputer z wbudowanym ekranem dotykowym z systemem operacyjnym windos Ilość sztuk 1 2. Spliter DMX liczba wyjść minimum 4 liczba wejść 1 izolacja elektryczna między wejściem i wyjściem niezależny wzmacniacz każdego wyjścia DMX sygnalizacja przepływu sygnały Ilość 2 3. Reflektor teatralny PC1KW zasilanie 23-B AC, 50 Hz pobór mocy max 1000W Ilość 6 4. Dimmer pach 6 kanałowy zasilanie 380VAC mim. moc wyjściowa 2300W liczba kanałów 6 liczba gniazd wyjściowych 6 Ilość 2 sztuki 5.Głowica DMX wra z uchwytem wyposażona w dwa efekty : mocny promień świetlny typu spot oraz efekt wash (frost) Dioda LED 50W ( 6500oK , żywotność 60 000godzin) pobór mocy 130W ilość 8 sztuk 7. LED Par sceniczny typ 64 ZOOM kolor czarny sterowany DMX 512 liczba kanałów dowolna Zasilanie 100V/47-63 Hz Ilość sztuk 6 8.Haki do podwieszania zestawów udźwig 54 kg średnica 50mm KLOTZ NEYTRIK 9. Okablowanie Zamawiający proponuje przeprowadzenie wizje lokalnej. 10. Konstrukcja aluminiowa Zamawiający koniecznie zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej. Kratownica aluminiowa 29mmx29mm w systemie quadrosystem, grubość ścianki 2mm, rura 50mm, długość 9x3, 1x0,40 4 x wyciągarka elektryczna udźwig 250 kg, konieczne zamontowanie końcówek, skrzynia sterujaca do wyciągarek, kratownica aluminiowa w systemie duosystem na rurę 50mm (aliscaff) sztuk 4 montaż wraz z transportem 10. Wytwornica do dymu typ HAZER wraz z płynem wydajnośc min 2500m3 mgły na minutę wbudowany wentylator grzałka min 900W sterowanie DMX wymagany ciągły typ pracy z automatyczną regulacją mgły, czujnik zużycia płynu, max pobór mocy 10,5 ml na minutę wbudowany wiatrak UWAGA Po stronie Zamawiającego jest: protokólarne przekazanie terenu , Po stronie Wykonawcy są: Usługi i dostawy objęte przedmiotem zamówienia należy wykonać zgodnie z zamówieniem i specyfikacją techniczną. Przygotowując ofertę wykonawca powinien zapoznać się z miejscem realizacji . Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, to oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Wykonawca musi uwzględnić dodatkowo w ofercie koszty związane z urządzeniem zaplecza budowy wraz z doprowadzeniem niezbędnych mediów dla potrzeb realizacji, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna zamówienia- stanowiące załączniki do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne 44.21.23.20 - Konstrukcje różne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający żąda następujących dokumentów; Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał co najmniej trzy dostawy sprzętu oświetleniowego o wartości nie mniej niż 50.000,00 zł brutto wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, iż dostawy te zostały wykonane wraz lub są wykonywane należycie. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych dostaw sporządzony wg. Załącznik Nr 5 do SIWZ Podstawa prawna: § 9 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z z dnia 19.02.2013 r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, jakich te dokumenty mogą być składane.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
formularz oferty - stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ, dokumenty potwierdzające spełnienie przez wykonawców wymaganych warunków, określone w punkcie 6 SIWZ,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuści zmianę umowy dotyczącą przedmiotu lub umówionego terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: a) z powodu aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny (np. wycofanie z obrotu materiałów i urządzeń), b) z powodu zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, c) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, d) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. e) z powodu zmiany obowiązującej stawki VAT. W przypadku zmiany stawki VAT przez władzę ustawodawczą kwota brutto wynagrodzenia zostanie odpowiednio zmieniona aneksem do niniejszej umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oksroda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Kultury ul. 20 Października 30 63-000 Środa Wlkp..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2013 godzina 09:00, miejsce: Ośrodek Kultury ul. 20 Października 30 63-000 Środa Wlkp. pokój nr 8 ( sekretariat ).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŚRODY WIELKOPOLSKIEJ
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg na terenie Gminy Środa Wielkopolska
- Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania części budynku wielofunkcyjnego na żłobek
- Przebudowa dróg gminnych w rejonie ul. Za Strzelnicą wraz z budową kanalizacji deszczowej i sanitarnej w Środzie Wielkopolskiej (etap II)
- Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Chełmońskiego, ul. Żniwnej i ul. Złotej w Środzie Wielkopolskiej
- Modernizacja kompleksu sportowego Moje Boisko - ORLIK 2012 przy ul. Bora Komorowskiego w Środzie Wlkp.
- Przebudowa drogi gminnej nr 555553P Żabikowo- Słupia Wielka
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa konsoli oświetleniowej wraz z wyposażeniem w ramach rozbudowy systemu sterowania oświetleniem.
- "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Krasnystaw"
- Rozwój infrastruktury edukacji przedszkolnej w Gminie Oksa
- Modernizacja Wąbrzeskiego Domu Kultury.
- Sukcesywna dostawa źródeł światła i opraw oświetleniowych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego.
- Przebudowa drogi gminnej nr 105421E w m. Strugienice Gmina Zduny
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.