Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-16
Nowy Dwór Gdański: Samochód specjalny 9 - osobowy, oznakowany straży pożatnej
Numer ogłoszenia: 221330 - 2008; data zamieszczenia: 16.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej , ul. Bałtycka 7, 82-100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie, tel. 055 2472333 w .25, fax. 055 2475720.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Straż Pożarna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Samochód specjalny 9 - osobowy, oznakowany straży pożatnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rok produkcji: 2008, Kolor: czerwony, Zamontowane urządzenie sygnalizacyjno - ostrzegawcze, akustyczne i świetlne (belka sygnalizacyjna płaska na dachu samochodu, światła stroboskopowe niebieskie z przodu), Zamontowany radiotelefon Motorola GM 360 z anteną, Samochód oznakowany: Zgodnie z Zarządzeniem Nr 8 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 10 kwietnia 2008 r. w sprawie gospodarki transportowej w jednostkach organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej, Przypisany Nr operacyjny: 490 G 80, Silnik: Wysokoprężny, Pojemność skokowa: co najmniej 1,8 l, Moc maksymalna: co najmniej 110 KM Typ wtrysku paliwa bezpośredni Common rail + turbo, Skrzynia biegów: Manualna co najmniej 6 stopniowa + bieg wsteczny, Rozmiar opon co najmniej: 195/65/R16, Rodzaj nadwozia: Mikrobus, Fabrycznie osobowy na 9 miejsc z homologacją ministerialną, Układ kierowniczy: ze wspomaganiem, Siedzenie kierowcy z regulacją wysokości, oparcia, przód-tył, Dwumiejscowa kanapa dla pasażerów z przodu, Kanapy trzy miejscowe w 2 i 3 rzędzie z możliwością szybkiego demontażu, wszystkie miejsca wyposażone w zagłówki z regulowaną wysokością, Kolumna kierownicy regulowana co najmniej w jednej płaszczyźnie, Wymiary nadwozi (dł./szer./wys.) co najmniej (mm):5100/2200/1900, Ładowność co najmniej: 1000 kg, Ilość miejsc: 9, Poduszki powietrzne co najmniej dla kierowcy, Elektrycznie sterowane szyby przednie, Przesuwne drzwi boczne prawe przeszklone z uchylna szybą, Przeszklone boki nadwozia, szyby fabrycznie przyciemniane o wysokiej zdolności filtrującej, Tapicerka z wykończeniem ścian bocznych i sufitu, Ogrzewanie tylnych szyb + wycieraczki ze spryskiwaczem, Podłokietnik fotela kierowcy, Komputer pokładowy, Kluczyk co najmniej z trzema przyciskami + szyby z wyłącznikiem impulsowym, Klimatyzacja co najmniej manualna, Dodatkowe ogrzewanie i klimatyzacja w części tylnej. Co najmniej system ABS + EBV + AFU, Wszystkie siedzenia z 3 punktowymi pasami bezpieczeństwa, Immobilaiser, Centralny zamek połączony z autoalarmem, Wzmocniony alternator co najmniej 120 A, Radio z odtwarzaczem CD - fabryczne + głośniki z przodu i z tyłu w suficie + plus sterowanie radiem w kierownicy, Lusterka zewnętrzne sterowane elektrycznie i podgrzewane, Pełnowymiarowe koło zapasowe, Dodatkowe opony zimowe, Karoseria dwustronnie ocynkowana, Trzecie światło stop, Reflektory przeciwmgielne halogenowe tylne, Gwarancja na podzespoły co najmniej 2 lata z możliwością przedłużenia na 4 lata, Gwarancja na powłokę lakierniczą co najmniej 3 lata, Gwarancja antykorozyjna na perforację nadwozia co najmniej 10 lat, Wyposażony w dywaniki, Przykrycie części bagażowej. Przegląd techniczny z wymianą oleju w silniku po przejechaniu 5000 km w cenie samochodu. Zamontowany hak holowniczy z homologacją..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.40.00 - Pojazdy specjalne Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.40.00 - Pojazdy specjalne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Przystępując do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczają, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust.1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz.. 177, z 2004 r . z póżn. zm.)., tj.: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynność, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenia oraz potencjał techniczny, a także dysponuję osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie ar t .24.1. i 24.2. 4. Wypełnili formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 5. Załączyli dokumenty i oświadczenia - załącznik nr 2 SIWZ. 6. Spełnili minimalne wymagania techniczne - załącznik nr 3 do SIWZ. 7. Parafowali oświadczenie dot. art. 22 i 24 prawa zamówień publicznych - załącznik nr 4 do SIWZ. 8. Parafowali wzór umowy - załącznik nr 5 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że dostawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 4. Parafowany wzór umowy załącznik nr 3 do SIWZ. 5. Oświadczenia zgodnie z Art.22 i Art. 24 Prawa zamówień publicznych załącznik nr 4 do SIWZ. 6. Wypełnione parametry techniczne przedmiotu dostawy załącznik nr 5 do SIWZ. 7. Oświadczenie, że zapoznałem się z warunkami przetargu określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i przyjmuję je bez zastrzeżeń. 8. Oświadczenie, że zapoznałem się ze wzorem umowy i w pełni akceptuję jej warunki a także zobowiązuję się w razie wygrania przetargu podpisać umowę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/panstwowa_straz_pozarna/kppsp_nowydwor/przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego: Nowy Dwór Gdański ul. Bałtycka 7, lok. 3 I p. sekretariat..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2008 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego: Nowy Dwór Gdański ul. Bałtycka 7, lok. 3 I p. sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU GDAŃSKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawę dwóch pojazdów typu MIKROBUS - postępowanie w częściach dla Część I - Komendy Miejskiej PSP w Sopocie Część II - Komendy Wojewódzkiej PSP w Gdańsku
- Zakup i dostawa samochodów w ramach projektu "Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie branża samochodowa - przemysł motoryzacyjny w Centrum Edukacji Zawodowej i Biznesu w Gorzowie Wielkopolskim."
- Dostawa samochodu typu bus do przewozu do 9 osób łącznie z kierowcą dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Parczewie
- Dostawa jednej sztuki samochodu rozpoznawczo - ratowniczego dla KP PSP w Kraśniku
- Zakup ambulansu sanitarnego typu C dla SP ZOZ w Białobrzegach
więcej: Pojazdy specjalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.