Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-17
Braniewo: dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek, środków dezynfekcyjnych oraz myjących, rękawic, materiałów szewnych
Numer ogłoszenia: 221333 - 2012; data zamieszczenia: 17.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: NZOZ Powiatowe Centum Medyczne Spółka z o.o. w Braniewie , ul. Moniuszki 13, 14-600 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 6208361, faks 55 6208362.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-braniewo.home.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Powiatowe Centrum Medyczne Spółka z o. o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek, środków dezynfekcyjnych oraz myjących, rękawic, materiałów szewnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek, środków dezynfekcyjnych oraz myjących, rękawic, materiałów szewnych. Opis części zamówienia w podziale na zadania: Zadanie 1: Materiały opatrunkowe) Zadanie 2: Pieluchomajtki Zadanie 3: Środki dezynfekcyjne do narzędzi Zadanie 4: Środki dezynfekcyjne do powierzchni Zadanie 5: Środki dezynfekcyjne do odkażania rąk i skóry Zadanie 6: Preparat myjący Zadanie 7: Rękawice Zadanie 8: Nici chirurgiczne typu AMIFL M, PETERGLYD.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.00.00-3, 33.63.16.00-8, 33.14.14.20-0, 33.14.11.21-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 13.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia wymaganych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o złożony przez Wykonawcę oryginał oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia wymaganych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o złożony przez Wykonawcę oryginał oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia wymaganych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o złożony przez Wykonawcę oryginał oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia wymaganych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o złożony przez Wykonawcę oryginał oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Ulotka, karta z katalogu na oferowany asortyment (dotyczy: zadania 2: Pieluchomajtki, zadania 7: Rękawice), Aktualne Karty charakterystyki na oferowane środki dezynfekcyjne w formie drukowanej (w j. polskim) lub zeskanowane i nagrane na płytę CD (dotyczy zadań na środki dezynfekcyjne: nr 3, 4, 5, 6), Oświadczenie o dopuszczeniu asortymentu do obrotu
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art.22 ust.1 Pzp);, formularz ofertowy, wypełnione formularze cenowe, podpisane Istotne postanowienia umowy, Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, oświadczenie o zamiarze powierzenia części zamówienia (o ile dotyczy)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Strony dopuszczają zmiany umowy w stosunku do treści złożonej oferty z uwzględnieniem art. 144 ust. 1 w zakresie: 1.1. zmian wynikających z przekształceń własnościowych zmian wynikających z przekształceń własnościowych, 1.2. zmian organizacyjno-technicznych, 1.3. zmiany adresu 1.4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przedłużenia terminu wykonywania niniejszej umowy w sytuacji, gdy termin zawarcia nowej umowy związanej z realizacja przedmiotu zamówienia zakończonego postępowania przetargowego nie stanowi ciągłości chronologicznej z umowa zawartą w poprzednim postępowaniu przetargowym dotyczącym tego samego przedmiotu zamówienia, przy zachowaniu niezmienności treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Aneks zostanie zawarty do czasu wyłonienia nowego Wykonawcy z zachowaniem zasad określonych ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z póź. zm.) lub do czasu zaistnienia przesłanek stanowiących podstawę zaprzestania dalszej realizacji przedmiotu zamówienia 1.4.1. przedłużenia terminu wykonywania niniejszej umowy, o którym mowa w pkt. 1.4, będzie wymagało zgody Wykonawcy 2. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej netto i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-braniewo.home.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Medyczne Spółka z o.o. w Braniewie, ul. Moniuszki 13, 14-500 Braniewo, pok. (Dział Zamówień Publicznych)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2012 godzina 11:00, miejsce: Powiatowe Centrum Medyczne Spółka z o.o. w Braniewie, Ul. Moniuszki 13, 14-500 Braniewo, pok. 219 (Sekretariat)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały opatrunkowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 34 pozycje w zadaniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pieluchomajtki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 10 pozycji w zadaniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Środki dezynfekcyjne do narzędzi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 pozycje w zadaniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Środki dezynfekcyjne do powierzchni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 pozycje w zadaniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Środki dezynfekcyjne do odkażania rąk i skóry.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5 pozycje w zadaniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Preparat myjący.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja w zadaniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Rękawice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 7 pozycji w zadaniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Nici chirurgiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 pozycje w zadaniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BRANIEWA
- ROZBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1385N W MIEJSCOWOŚCI PŁOSKINIA
- "Budowa modułowa żłobka w Braniewie" w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Konsultacje edukacyjno-pedagogiczne wyrównujące braki rozwojowe, szkolne, rozwój zainteresowań dla uczestników projektu "Szczęśliwe dzieciństwo -dorosłość bez lęku
- Kompleksowa organizacja warsztatów dla uczestników projektu "Szczęśliwe dzieciństwo - dorosłość bez lęku"
więcej: przetargi w Braniewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy opatrunków i pasków do zamykania ran.
- Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych, materiałów medycznych oraz rękawic chirurgicznych dla SPZOZ Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy - Zdroju
- Dostawy materiałów do zabiegów kardiologicznych
- ZP-2200-6/25 DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO, AKCESORIÓW DO DIATERMII
- 5/2025 Dostawa nici chirurgicznych
- Dostawa wyrobów medycznych, rękawiczek diagnostycznych, opatrunków, materiałów szewnych dla Zespołu Szpitali Powiatu Gliwickiego Sp. z o.o.
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.