eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KępnoDostawa nici chirurgicznych i siatek do operacyjnego leczenia przepuklin dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-03

Kępno: Dostawa nici chirurgicznych i siatek do operacyjnego leczenia przepuklin dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie
Numer ogłoszenia: 221344 - 2009; data zamieszczenia: 03.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 7, 63-600 Kępno, woj. wielkopolskie, tel. 062 7827300, faks 062 7827401.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sz.kepno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nici chirurgicznych i siatek do operacyjnego leczenia przepuklin dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nici chirurgicznych i siatek do operacyjnego leczenia przepuklin dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie z podziałem na 2 zadania.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu w wysokości 6505zł dla całego zamówienia

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy spełniający niżej wskazane warunki: a)są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym w rozumieniu odpowiednich przepisów, b)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia, c)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, d)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, e)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamowienia, f)zaoferowali w swoich ofertach termin płatności na poziomie 30 dni. 2.Niespełnienie któregokolwiek z warunków wymienionych w punkcie 1. ppkt a - e skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 10 Ustawy. Oferta wykonawcy, który zaoferował w swojej ofercie termin płatności niższy niż 30 dni zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy jako sprzeczna ze specyfikacją..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny wypis z rejestru właściwego ze względu na formę prawną wykonawcy lub aktualny wypis z ewidencji działalności gospodarczej stwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu wystawione bądź zaktualizowane przez właściwy organ nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert. 2.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców (konsorcjum). a)dokument określający podstawę i zasady wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia w szczególności umowę spółki, określający uprawnienia każdego z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum wymagane do realizacji zamówienia oraz zawierający wskazanie ewentualnego lidera konsorcjum i określenie jego kompetencji, b)pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego w postępowaniu wykonawców wchodzących w skład konsorcjum. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania konsorcjum w tym do dokonywania wszelkich czynności w toku postępowania, w szczególności do korespondencji z zamawiającym, składania i odbierania wszelkich oświadczeń w tym oświadczeń woli, wszelkich dokumentów w toku postępowania oraz składania protestów, c)dokumenty o których mowa w punkcie 1, 3, 4, 5, 6, 7,8, 10 , niniejszego rozdziału wystawione dla każdego z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum. 3.Zaświadczenie z właściwego dla siedziby wykonawcy Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składanie ofert. 4.Zaświadczenie z właściwego dla siedziby wykonawcy Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów, potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 6.Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy w postaci wypełnionego załącznika Nr 2 do specyfikacji. 7.W razie działania wykonawcy przez pełnomocnika - dokument pełnomocnictwa zawierający umocowanie obejmujące swym zakresem dokonywanie wszelkich czynności w postępowaniu. 8.Dowód wniesienia wadium. 9.Do oferty należy bezwzględnie dołączyć odpowiednie dokumenty dopuszczające oferowane nici i siatki chirurgiczne do obrotu to znaczy deklarację zgodności oraz wpis lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania, w przypadku produktów nie podlegających przepisom ustawy o wyrobach medycznych - inne odpowiednie dokumenty. 10.Dokumenty, wymienione w niniejszym rozdziale należy złożyć w oryginale lub w formie odpisu lub wyciągu. Dopuszcza się składanie ww. dokumentów w formie kserokopii potwierdzającej za zgodność z oryginałem przez uprawnionego poprzez umieszczenie na dokumencie imiennej pieczątki wraz z podpisem i dopiskiem -za zgodność z oryginałem- lub przez notariusza. ROZDZIAŁ VII Inne wymagane dokumenty , które mają dostarczyć wykonawcy. Brak któregokolwiek z dokumentów lub dostarczenie dokumentu nie odpowiadającego wymaganiom zamawiającego określonym w specyfikacji skutkować będzie na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy odrzuceniem oferty. 1.Wypełniony poprawnie formularz oferty - załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2.Wypełniony arkusz cenowy - załączniki nr 1a i 1b do niniejszej specyfikacji. 3.Oświadczenie w trybie art.22 - załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 4.Zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji ROZDZIAŁ VIII Dokumenty wymagane od wykonawców będących przedsiębiorcami zagranicznymi w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 1999r. Prawo działalności gospodarczej. Brak któregokolwiek z dokumentów, o których mowa w pkt. 1,2,3i 4 lub dostarczenie nieaktualnego dokumentu skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy. Brak któregokolwiek z dokumentów, o których mowa w pkt.5 lub dostarczenie dokumentu nie odpowiadającego wymaganiom zamawiającego określonym w specyfikacji skutkować będzie na podstawie art.89 ust.1 pkt2) ustawy odrzuceniem oferty lub oferty częściowej w zakresie pakietu. 1.Dokument potwierdzający, że: a)wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibie lub miejsce zamieszkania wystawiony bądź zaktualizowany przez właściwy organ nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert. b)nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego, ani nie ogłoszono jego upadłości. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o któreym mowa w pkt.1 i 2, można je zastąpić oświadczeniem wykonawcy złożonym przed właściwym organem sadowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego albo przed notariuszem kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.Dokumenty, o których mowa w rozdziale VI pkt.2,3,4,5,6,7, 8,9, 10, 11. 3.Dokumenty, o których mowa w rozdziale VII pkt. 1, 2 , 3. 4.Dokumenty, wymienione w niniejszym rozdziale należy złożyć w oryginale lub w formie odpisu lub wyciągu z wierzytelnym tłumaczeniem na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne. Dopuszcza się składanie ww. dokumentów w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionego poprzez umieszczenie na dokumencie imiennej pieczątki wraz z podpisem i dopiskiem -za zgodność z oryginałem- lub notariusza wraz z wierzytelnym tłumaczeniem na język polski..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Walory użytkowe - 50

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.kepno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kępnie, ul. Szpitalna 7 63 - 60 Kępno - pokój nr 18.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2009 godzina 10:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kępnie, ul. Szpitalna 7 63 - 60 Kępno - pokój nr 20 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - GRUPA -A-.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew syntetyczny, pleciony, powlekany, wchłanialny, podtrzymujący 5 tygodni, wchłaniający się 56-70 dni..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 1 - Grupa -B-.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew syntetyczny, pleciony, powlekany, wchłanialny, z powłoką antybakteryjną, podtrzymującą 5 tygodni.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 1 - Grupa -C-.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew syntetyczny, pleciony, powlekany, wchłanialny, podtrzymujący 10-14 dni, wchłaniający się ok. 42 dni.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 1 - Grupa -D-.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew syntetyczny, niewchłanialny, monofilament - wykonany z poliamidu (nylon).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 1 - Grupa -E-.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew syntetyczny niewchłanialny, powlekany, pleciony, wykonany z poliestru.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 1 Grupa -F-.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szew syntetyczny (polidwuoksan) jednowłókninowy, niewchłanialny.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Walory użykowe - 50

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 1 Grupa -G-.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew polipropylenowy, jednowłókninowy, niewchłanialny.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Walory użykowe - 50

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 1 - Grupa -H-.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew syntetyczny, jednowłókninowy, trójskładnikowy o krótkim okresie wchłaniania.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Walory użykowe - 50

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatki chirurgiczne do operacyjnego leczenia przepuklin.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.