Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-03
Działdowo: P.OŚ - 4 / 09 DOBUDOWA 2 BOKSÓW GARAŻOWYCH DO ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU STACJI ODWADNIANIA OSADU
NA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W DZIAŁDOWIE
Numer ogłoszenia: 221352 - 2009; data zamieszczenia: 03.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. , ul. Gen. J. Hallera 32, 13-200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 023 6972560, faks 023 6975029.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podmiot gospodarczy (sp. z o. o.) z 100% udziałem jednostki samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P.OŚ - 4 / 09 DOBUDOWA 2 BOKSÓW GARAŻOWYCH DO ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU STACJI ODWADNIANIA OSADU NA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W DZIAŁDOWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zgodna z załączonym przedmiarem robót na stronie internetowej - załącznik nr 7.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 5.1 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) 5.2 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5.3 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień- wykonywania samodzielnych funkcji technicznych - kierowanie budową lub innymi robotami budowlanymi zgodnie z Prawem budowlanym (konstrukcyjno - budowlane). 5.4 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. zrealizowali w okresie ostatnich 2 lat nie mniej niż 2 roboty budowlane - budowa o podobnym charakterze, i zakresie jak przedmiot zamówienia. 5.5 Udzielą min. 36-cio miesięcznej gwarancji na kompleksowo wykonane roboty licząc od dnia odbioru końcowego. 5.6 Akceptują warunki projektu umowy, co do zawartej w niej treści..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, (załącznik nr 5). 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczeni zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, a w przypadku osób pochodzących z innego kraju niż Rzeczpospolita Polska równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Prawa zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert [dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych zgodnie z ustawą z dnia 28 października 2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz.U.Nr 197, poz. 1661), nie dotyczy przedsiębiorców będącymi osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych, w których wspólnikami są osoby fizyczne]; 6. Kserokopię uprawnień budowlanych przedstawiciela Wykonawcy - kierownika robót, do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w rozumieniu ustawy Prawo budowlane 7. Kserokopie zaświadczeń z właściwej Izby Inżynierów przedstawiciela Wykonawcy - kierownika robót, o przynależności do izby i opłacaniu składek członkowskich. 8. Wykaz wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 2 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej - budowy o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia o wartości pow. 50.000 zł/ zamówienie (załącznik nr 4) 9. Oświadczenie o udzieleniu 3-letniej gwarancji na kompleksowo wykonane roboty od dnia wykonania odbioru końcowego. (załącznik nr 2). 10. Parafowany projekt umowy przez przedstawiciela Wykonawcy oświadczający akceptację treści zawieranej umowy (załącznik nr 3)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkim.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba PGKiM Sp. z o.o. w Działdowie
ul. Hallera 32
13-200 Działdowo.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba PGKiM Sp. z o.o. w Działdowie sekretariat ul. Hallera 32 13-200 Działdowo.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z DZIAŁDOWA
- Dostawa testów i materiałów do sterylizacji
- " Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Ekologicznego Związku Gmin " Działdowszczyzna"
więcej: przetargi w Działdowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Leśniczówki "Flisy"
- Poprawa efektywności energetycznej kompleksu budynków Ośrodka Zdrowia, Urzędu Gminy Kraszewice i Posterunku Policji
- Budowa nowego budynku przeznaczonego dla opieki dzieci do lat3,wraz z niezbędną infrastrukturą-w ram.RFPŁ w ram.zad.pn.Utworzenie22nowych miej.op.dla dz.w wieku do lat3w ram.nowej inst.w gm.Kaliska
- Modernizacja wybranej infrastruktury społecznej Gminy Kurów
- Budowa budynku pojedynczej, wolnostojącej kancelarii leśnictwa Pleśna zlokalizowany na działce nr 1000/1 i 1000/2 w miejscowości Szczepanowice postępowanie III
- Budowa i modernizacja infrastruktury społecznej w Barcianach, Drogoszach i Skierkach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.