Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-25
Poznań: Zakup i dostawa sprzętu medycznego sterylnego , jednorazowego użytku oraz sprzętu medycznego niesterylnego
Numer ogłoszenia: 221367 - 2009; data zamieszczenia: 25.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolskie Centrum Onkologii , ul. Garbary 15, 61-866 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8540500, faks 061 8521948.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wco.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu medycznego sterylnego , jednorazowego użytku oraz sprzętu medycznego niesterylnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa sprzętu medycznego sterylnego , jednorazowego użytku oraz sprzętu medycznego niesterylnego, szczegółowo opisanego w załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamowienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 22.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Kwota wadium nie wymaganaIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mianowicie: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawcy będącego spółką cywilną wymagane jest załączenie do oferty: a) zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego wspólników; b) pełnomocnictwa wspólników do występowania w imieniu spółki lub złożenia dokumentów przetargowych podpisanych przez wszystkich wspólników, jeżeli umowa spółki nie stanowi inaczej. 1.2. Pełnomocnictwo osób sporządzających ofertę, jeżeli ich kompetencja nie wynika wprost z dokumentacji określonych w punkcie VI. 1.1 niniejszej specyfikacji. 1.3. Wypełniony formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w którym Wykonawca określi całkowitą wartość przedmiotu zamówienia w PLN (netto i brutto), - będącą sumą wartości, tak brutto jak i netto - podpisany przez osoby upoważnione do podejmowania czynności prawnych, w tym do zaciągania zobowiązań skutkujących finansowo. 1.4. Formularz cenowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 1.5. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 stawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 1.6. Oświadczenie o przekazaniu/nie przekazaniu części zamówienia podwykonawcom - załącznik nr 5. 1.7. Dokumenty ( certyfikaty, zaświadczenia, świadectwa) dopuszczające wprowadzenie do obrotu medycznego i używania przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych oferowanego przedmiotu zamówienia, wydane zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj: a) Deklaracja Wytwórcy (Producenta) o spełnieniu wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych oraz Certyfikat Jednostki Notyfikowanej (jeżeli dotyczy) dla oferowanego przedmiotu zamówienia osobno b) Dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia do Rejestru Wyrobów Medycznych i Podmiotów Odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania - w formie świadectwa rejestracji wyrobu lub oświadczenia podpisanego przez osobę uprawnioną do reprezentowania firmy, zawierającego w swej treści datę i numer zgłoszenia do Rejestru (jeżeli dotyczy wyrobu), a w przypadku wyrobów nie podlegających obowiązkowi zgłoszenia dokument potwierdzający wywiązanie się wytwórcy z obowiązku nałożonego ustawą z dnia 20.4.2004r o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004r Nr 93, poz. 896 z poźn. zm.). Dokumenty, o których mowa powyżej muszą posiadać termin ważności obejmujący cały okres realizacji zamówienia. W przypadku, gdy ważność dokumentu wygasa w trakcie realizacji dostaw, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dodatkowy dokument deklarujący złożenie we właściwym czasie wniosku o przedłużenie ważności pozwolenia. Dokumenty wymienione w pkt.1.7 a i b winny zachować swoją ważność na dzień składnia oferty. c) Oświadczenie o klasyfikacji wyrobu, o ile nie wynika to z dokumentów, o których mowa wyżej. 1.8. Oświadczenia i zaświadczenia Oferenta potwierdzające wymogi zawarte w pkt. III SIWZ. 1.9. Dokumenty zawierające opis przedmiotu zamówienia w formie kart katalogowych/folderów potwierdzające spełnienie warunków określonych w załączniku nr 6 do specyfikacji. 1.10 Próbki oferowanego sprzętu wymienione w załączniku nr 6 w pakietach, których dotyczą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wco.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolskie Centrum Onkologii
ul. Garbary 15, 61-866 Poznań
Dział zamówień publicznych i zaopatrzenia, pok. 028D, I piętro, Kantor Cegielskiego.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Wielkopolskie Centrum Onkologii ul. Garbary 15, 61-866 Poznań Kancelaria, pok.301, III piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw do przezskórnej endoskopowej gastrostomii, rozmiar Ch24 - BRT - 10 szt. 2.Zestaw do przezskórnej endoskopowej gastrostomii 24 Fr - 40 szt. 3.Ustnik endoskopowy z gumką - 100szt. 4.Metalowy prowadnik wspomagający protezowanie z znacznikami długości - 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do siwz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Mata samoprzylepna na pole operacyjne - 8000 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Skalpel DS. (ostrze + trzonek) Nr 10 -500 szt. Nr 11 -1500 szt. Nr 12 -400 szt. 2.Igły do akupunktury W rozmiarach: 0,20 x 15 mm -15 op. 0,25 x 40 mm -15 op. 0,30 x 30 mm -5 op. (1 op. = 100szt.) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do siwz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Cewniki do odsysania górnych dróg oddechowych. Ch 10/600 mm -800 szt. Ch 12/600 mm -2000 szt. Ch 14/600 mm -3500 szt. Ch 16/600 mm -2500 szt. Ch 18/600 mm -1000 szt. 2.Cewnik Foleya W rozmiarach: Fr 12 -800 szt. Fr 14 -400 szt. Fr 16 -2000 szt. Fr 18 -1500 szt. Fr 20 -400 szt. Fr 22 -150 szt. Fr 24 -50 szt. 3.Cewnik PEZZER w rozmiarach: Ch 12/35 cm -1000 szt. Ch 14/35 cm -100 szt. Ch 16/35 cm -50 szt. Ch 20/35 cm -150 szt. Ch 22/35 cm -50 szt. Ch 24/35 cm -800 szt. 4.Cewnik Thieman. Ch 8 -20 szt. Ch 10 -50 szt. Ch 12 -20 szt. Ch 14 -30 szt. Ch 16 -20 szt. 5.Cewniki do podawania tlenu przez nos - wąsy. 10000 szt. 6.Zatyczki do cewników 2000 szt. 7.Zgłębnik żołądkowy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest załączniku nr 6 do siwz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zgłębniki typu PUR (tzw FLOCARE) Ch 12/110 - 120 szt. 2.Zestaw do przezskórnej endoskopowej gastrostomii. Ch 18/40 cm - 50 szt Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do siwz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Pęseta anatomiczna - 1500 szt. 2.Pałeczki jałowe do wymazów cytologicznych - 5000 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do siwz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Strzykawki do insuliny 150 op. ( 1 opakowanie = 100szt.) 2.Strzykawki do insuliny 100 op. ( 1 opakowanie = 100 szt.) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do siwz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Cewnik międzyżebrowy z trokarem Ch 24 -20 szt. Ch 28 -40 szt. Ch 32 -10 szt. 2.Zestaw do odsysania płynów z opłucnej i klatki piersiowej - podstawowy ( typu Pleuracan B) - 50 szt. 3.Zestaw do odsysania płynów z opłucnej i klatki piersiowej w pełnym zestawie,typu PLEURECAN A - 35 szt. 4.Butelki niskociśnieniowe do drenażu ran tzw. Mieszki ssące - 300 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do siwz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Koreczki do kaniul - 40.000 szt. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do siwz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Paliet 10.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Pokrowce na przewody - 700 szt. 2.Zestaw serwet uniwersalnych - 1000 szt. 3.Serweta operacyjna o wymiarach 150 x 200 cm -600 szt. 75 x 90 cm -750 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do siwz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Pokrowce na stolik MAYO - 6000 szt. szczegółowy opis przdmiotu zamówienia zawarty jest w załaczniku nr 6 do siwz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 12.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1,Dreny perforowane do odsysania typu REDON Ch 08 mm -1200 szt. Ch 10 mm -1500 szt. Ch 12 mm -1000 szt. Ch 14 mm -400 szt. Ch 16 mm -100 szt. Szczegółowy opis przedmioyu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do siwz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 13.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1,Dreny perforowane do odsysania typu REDON Ch 08 mm -1200 szt. Ch 10 mm -1500 szt. Ch 12 mm -1000 szt. Ch 14 mm -400 szt. Ch 16 mm -100 szt. 1.Igły do portów. 1.1.Igła 20G/20mm bez drenu -300 szt. Igła 22G/20mm bez drenu -600 szt. 1.2.Igła do portów z drenem 19G/25 mm -200 szt. Igła do portów z drenem 20G/25 mm -2200 szt. Igła do portów z drenem 22G/25 mm -600 szt. Igła do portów z drenem 22G/12 mm -30 szt. Igła do portów z drenem 20G/20 mm -60 szt. Igła do portów z drenem 20G/15 mm -60 szt. 2.Łącznik strzykawkowy - 2500 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do siwz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet 14.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Igła do nakłuć lędźwiowych typu SPINAL NEDLE 0,7 x 75 mm -700 szt. 0,7 x 90 mm -700 szt. 2.Igła do nakłuć lędźwiowych typu SPINAL NEDLE 0,7 x 38 mm -200 szt. 0,7 x 65 mm -600 szt. 0,9 x 65 mm -150 szt. 0,9 x 76 mm -200 szt. 0,9 x 90 mm -150 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do siwz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet 15.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Fartuch standardowy L -2500 szt. XL -1000 szt. 2.Fartuch pełno ochronny L -2500 szt. XL -1000 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do siwz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet 16.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Szczoreczka laryngologiczna -300 szt. 2.Pojemnik z utrwalaczem cytologicznym -300 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do siwz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet 17.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Strzykawki do pomp infuzyjnych czarne -600 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do siwz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet 18.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Skala do pomiaru OCŻ -50 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do siwz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet 19.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1,Igła do aspiracji leków typu MINI-SPIKE -12000 szt. 2.Igła do aspiracji leków typu MINI-SPIKE MICRO-TIP -500 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do siwz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Ocena parametrów użytkowych i jakościowych - 30
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet 20.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1, Filtry oddechowe -10.000 szt. 2. Filtry elektrostatyczny bez wymiennika ciepła i wilgoci -200 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do siwz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet 21.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Maska twarzowa anestezjologiczna NR 4 -2000 szt. NR 5 -1000 szt. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do siwz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet 22.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Urządzenia do treningu oddechowego (sprzęt medyczny niesterylny): 2000szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do siwz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Naprawa systemu odzysku ciepła w centralach basenowych firmy Dantherm w kompleksie Termy Maltańskie w Poznaniu.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
- "Usługa w zakresie odśnieżania dachów, usuwania nawisów śnieżnych i zwisających sopli z dachów w obiektach Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem"
- Wymiana stolarki okiennej w holu głównym w budynku Collegium Novum przy al. Niepodległości 4 w Poznaniu
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: Przebudowa drogi 2495P Komorniki - Puszczykowo na odcinku od DW 430 do m. Jeziory.
- DOSTAWA OLEJÓW I TŁUSZCZÓW ROŚLINNYCH, MIODU, KAWY I HERBATY ORAZ SOSÓW, ZUP I PRZYPRAW PRZETWORZONYCH
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne usługi odbioru, transportu i unieszkodliwienia
- Dostawa myjni endoskopowej wraz z osprzętem do Zachodniego Centrum Medycznego sp. z o. o.
- Dostawa materiałów do sterylizacji
- Dostawa sond do żywienia dojelitowego.
- Zakup i dostawa materiałów dydaktycznych, pomocy naukowych i wyposażenia do prowadzenia zajęć dodatkowych w ramach projektu pn. IN PLUS - podnoszenie jakości kształcenia podstawowego w Bilczy
- Dostawa wyrobów medycznych i sprzętu jednorazowego - części 1-3
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.