eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Medyka › Uporządkowanie gospodarki wodnej w Zakładzie Karnym w Medyce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-10

Medyka: Uporządkowanie gospodarki wodnej w Zakładzie Karnym w Medyce
Numer ogłoszenia: 221380 - 2013; data zamieszczenia: 10.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny , N/N N/N, 37-732 Medyka, woj. podkarpackie, tel. 0-16 671 57 44, faks 0-16 671 53 80.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna więziennictwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uporządkowanie gospodarki wodnej w Zakładzie Karnym w Medyce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji, pn.: Uporządkowanie gospodarki wodnej w Zakładzie Karnym w Medyce, polegająca na budowie odcinka sieci wodociągowej, połączeniu z wybudowanym przyłączem wodociągowym Zakładu Karnego w Medyce i przyłączeniu do sieci wodociągowej Gminy Medyka oraz dokonaniu przepłukania sieci i przyłącza. Inwestycja realizowana będzie na działkach Nr 1327/8, 207/10, 207/13 obręb Medyka. Długość sieci wodociągowej: 703 mb., w tym: 1) 200 mb. sieci na terenie zamkniętym należącym do PKP Oddział Gospodarowania Nieruchomościami w Krakowie, zgodnie z prawomocnym pozwoleniem na budowę z dnia 24.04.2013r., znak I-X.7840.2.7.2013, wydanym przez Wojewodę Podkarpackiego, 2) 503 mb. sieci na terenie otwartym, według warunków technicznych sporządzonych przez Gminny Zakład Usług Wodnych w Medyce z dnia 28.03.2012r. i projektów budowlanych Gminy Medyka i Zakładu Karnego w Medyce. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, zwana dalej projektem. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać roboty i czynności stanowiące przedmiot zamówienia zgodnie z przekazanym projektem, z obowiązującymi przepisami, ze sztuką budowlaną przestrzegając warunków technologicznych producentów poszczególnych materiałów z najwyższą starannością, kierując się zasadą ochrony interesów Zamawiającego. W przypadkach uzasadnionych przy uzgodnieniu z projektantem i po uzyskaniu zgody Zamawiającego mogą mieć miejsce odstępstwa od wymagań podanych w projekcie dotyczące prostych robót i konstrukcji drugorzędnych o niewielkim znaczeniu, których zmiana zapewni prawidłową i właściwą realizację zamówienia. Roboty, które wymagają zmiany Wykonawca również wykona z obowiązującymi przepisami, ze sztuką budowlaną przestrzegając warunków technologicznych producentów poszczególnych materiałów z najwyższą starannością, kierując się zasadą ochrony interesów Zamawiającego. Wszystkie materiały i wyposażenie niezbędne do realizacji przedmiotu muszą być fabrycznie nowe. Na wniosek Zamawiającego Wykonawca musi potwierdzić legalność ich pochodzenia. Podane w dokumentacji projektowej nazwy własne, handlowe znaki towarowe (materiałów i urządzeń) stanowią poziom odniesienia w zakresie jakości i specyfiki technicznej. Zamawiający dopuszcza użycie do wyceny i wbudowania materiały, urządzenia i technologie innych producentów w stosunku do przywołanych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych (parametrów fizyko-technicznych), co najmniej takich jak wskazane w udostępnionych dokumentach projektowych. Materiały budowlane stosowane do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaproponowane produkty i urządzenia - jako równoważne, będą spełniały wymagane przez Zamawiającego parametry, normy i standardy jakościowe, co produkt określony w dokumentacji projektowej. Inne warunki i postanowienia dotyczące realizacji zamówienia zawarte zostały w projekcie umowy stanowiącej załącznik Nr 6 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.08.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony w sytuacji, gdy Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony w sytuacji, gdy Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa podobne zamówienia tj. zamówienia o charakterze i złożoności zbliżonej zakresem przedmiotowym do niniejszego zamówienia polegające na budowie, przebudowie, modernizacji lub remoncie sieci wodociągowej, na łączną kwotę minimum 50 000,00 zł brutto każde oraz złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony w sytuacji, gdy Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony w sytuacji, gdy Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony w sytuacji, gdy Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) w przypadku składania oferty przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, podpisane przez Wykonawcę lub potwierdzone notarialnie, 2) w przypadku składania oferty przez podmioty działających wspólnie - dokument ustanawiający wspólnego pełnomocnika

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny, 37 -732 Medyka 404B, biuro DKw.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Zakład Karny, 37 -732 Medyka 404B, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.