Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-16
Kartuzy: Usługa sprzętowo-transportowa przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie 2008/2009.
Numer ogłoszenia: 221380 - 2008; data zamieszczenia: 16.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach , ul. Gdańska 26, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 058 6810715, fax. 058 6811522.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdp.kartuzy.ibip.pl/public/.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzętowo-transportowa przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie 2008/2009..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie zamówienia obejmuje: zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu środków uszorstniających /zapewnionych przez Zamawiającego/ oraz odśnieżanie nawierzchni dróg - osprzęt dostarcza zamawiający przy użyciu niżej wymienionych jednostek sprzętowych: a) w siedzibie Obwodu Drogowego w Sierakowicach: - 3 nośniki sprzętowe samochód samowyładowczy min. klasy DAF, MAN - 1 koparko ładowarka min. klasy JCB, FORD do załadunku mieszanki piaskowo solnej oraz wg uznania kierownika obwodu do odśnieżania b) w siedzibie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kartuzach: - 4 nośniki sprzętowe samochód samowyładowczy min. klasy DAF, MAN - 1 koparko ładowarka min. klasy JCB, FORD do załadunku mieszanki piaskowo solnej. c) w przypadku trudnych warunków atmosferycznych na wezwanie: - 1 równiarka min. klasy SHM 4120A (z własnym osprzętem) - 1 pług wirnikowy (z własnym osprzętem) - 2 ciągniki kołowe z własnym pługiem min. klasy URSUS 1020 Każda jednostka sprzętowo transportowa jest oddzielną częścią zamówienia. Oferty rozpatrywane będą według kryterium cenowego dla poszczególnych nośników z osobna. Zamawiający przydzieli trasy oraz miejsca podstawienia dla poszczególnych nośników /załącznik nr 8/ wg własnego uznania poprzez określenie w umowie na świadczenie usług. Szczegółowy zakres i lokalizację robót każdorazowo określać będzie Kierownik Obwodu Drogowego w Sierakowicach lub dyżurny akcji zimowej. Zasady prowadzenia akcji zimowej oraz standardy utrzymania wynikają z zasad prowadzenia zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie 2008/2009. Wielkość zamówienia dla poszczególnych jednostek przedstawia druk oferty /załącznik nr 1/. W przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych wymagających zwiększenia zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 13.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Przystępując do zamówienia nie wnosi się wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy o zamówieniach publicznych, Sytuacja finansowa: Mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji robót przez okres 1 miesiąca, oszacowanymi na sumę 20000,00zł bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu realizacji innych zamówień. Potencjał kadrowy: Mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, zdolny do wykonania przedmiotu zamówienia, Potencjał sprzętowy: Posiadać lub mieć zapewniony dostęp do w pełni sprawnego sprzętu i urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia oraz posiadać telefon komórkowy Doświadczenie zawodowe: Zrealizował jako główny wykonawca w okresie ostatnich 3 lat, co najmniej jedno zadanie o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń złożonych przez wykonawców..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: (1) Formularz oferty /załącznik nr 1/- nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. (2) Aktualny (nie dalej niż 6 miesięcy przed terminem składania) odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia. (3) Opis ważniejszych robót zrealizowanych w okresie ubiegłych 3 lat o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia /załącznik nr 5/. (4) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy /załącznik nr 3/. (5) Oświadczenie o braku zaległości podatkowych wobec właściwego Organu Podatkowego oraz o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenia społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności /załącznik nr 3/. (6) Dane dotyczące zakresu powierzonych podwykonawcom części zamówienia - oświadczenie /załącznik nr 4/; w przypadku braku podwykonawców obowiązkowo dołączyć druk. (7) Parafowany projekt umowy /załącznik nr 6/. Dokumenty o których mowa w punkcie (2) mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez dostawcę lub wykonawcę, pozostałe dokumenty w oryginale..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdp.kartuzy.ibip.pl/public/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach
83-300 Kartuzy, ul. Gdańska 26, pokój nr 26..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2008 godzina 10:45, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach 83-300 Kartuzy, ul. Gdańska 26, pokój nr 26..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w roku 2025
- Świadczenie usług transportowych samochodem ciężarowym w ramach bieżącego utrzymania dróg powiatowych na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach.
- Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do robót drogowych związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych w obszarze działania Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach w 2025 r.
- Oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatoczek, przystanków autobusowych i ścieżek rowerowych na terenie gminy Kartuzy w roku 2025
- Odbiór odpadów z publicznych pojemników zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Kartuzy.
- Transport w okresie od 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie czystości i porządku na terenach wokół budynków stanowiących własność Miasta Rawa Mazowiecka
- "Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Sulików w 2025 roku"
- "Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Olszewo-Borki w sezonie zimowym 2024/2025"
- "Świadczenie usług zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu staszowskiego w sezonie zimowym 2024-2025"
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Tarnobrzeskiego w 2025 roku (3 części)
- "Zimowe utrzymanie chodników, parkingów, przystanków i targowisk w sezonie zimowym 2024/2025 r. "
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.