Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-17
Jastków: Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem,
sprzętu multimedialnego oraz tabletów z oprogramowaniem
w ramach realizacji projektu KU PRZYSZŁOŚCI
Numer ogłoszenia: 221385 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jastków , Panieńszczyzna ul. Chmielowa 3, 21-002 Jastków, woj. lubelskie, tel. 081 5020143, faks 081 5020144.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jastkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, sprzętu multimedialnego oraz tabletów z oprogramowaniem w ramach realizacji projektu KU PRZYSZŁOŚCI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, sprzętu multimedialnego oraz tabletów z oprogramowaniem w ramach projektu KU PRZYSZŁOŚCI, realizowanego na podstawie umowy nr 1359/POKL.09.01.02-06-403/13-00 z dnia 14.07.2014 r., w ramach Poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych - 7 części Zakres zamówienia obejmuje: CZĘŚĆ 1 DOSTAWA KOMPUTERA PRZENOŚNEGO Z OPROGRAMOWANIEM DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W SNOPKOWIE - 1 SZT. CZĘŚĆ 2 DOSTAWA KOMPUTERÓW PRZENOŚNYCH Z OPROGRAMOWANIEM DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W PŁOUSZOWICACH- 2 SZT. CZĘŚĆ 3 DOSTAWA KOMPUTERÓW PRZENOŚNYCH Z OPROGRAMOWANIEM DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W TOMASZOWICACH - 2 SZT. CZĘŚĆ 4 DOSTAWA SPRZĘTU MULTIMEDIALNEGO DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W SNOPKOWIE, TJ.: - Radioodtwarzacz - 1 szt. - Tablica interaktywna z projektorem - 1 szt. - Aparat fotograficzny (wraz z dołączonymi dwoma obiektywami) - 1 szt. wraz z korpusem (statywem), dodatkową baterią, torbą i dwoma kartami pamięci - Blenda fotograficzna - 1 szt. - Zestaw lamp - 1 szt. - Głośniki - 1 zestaw - Kamera internetowa - 1 szt. - Rejestrator dźwięku - 1 szt. CZĘŚĆ 5 DOSTAWA RADIOODTWARZACZA DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W PŁOUSZOWICACH - 1 SZT. CZĘŚĆ 6 DOSTAWA SPRZĘTU MULTIMEDIALNEGO DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W TOMASZOWICACH, TJ.: - Radioodtwarzacz - 2 szt. - Ekran elektryczny - 2 szt. - Projektor multimedialny z uchwytem - 1 szt. - Wizualizer (z przystawką do bezprzewodowego połączenia z Internetem) wraz z podświetlarką - 1 szt. CZĘŚĆ 7 DOSTAWA TABLETÓW ORAZ OPROGRAMOWANIA E-DZIENNIK DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W PŁOUSZOWICACH, TJ.: - Tablet - 6 szt. - Oprogramowanie e-dziennik - 1 program Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 1. Montaż sprzętu będzie obejmował m.in.: rozpakowanie, zainstalowanie, podłączenie do odpowiednich instalacji, sprawdzenie (wykonanie wymaganych prób i pomiarów), uruchomienie i przekazanie do użytku. 2. Na dostarczony przedmiot zamówienia Wykonawca udziela gwarancji na warunkach opisanych w Załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga zaoferowania sprzętu fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego, nie regenerowanego, nie będącego uprzednio przedmiotem wystaw i prezentacji, kompletnego i gotowego do użycia po zamontowaniu (tj. bez jakichkolwiek dodatkowych zakupów i inwestycji), nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich. 4. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe lub patenty zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania sprzętu i usług o nie gorszych parametrach technicznych i funkcjonalnych. 5. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez zamawiającego. 6. Ewentualne wskazanie przez Zamawiającego nazwy producenta ma na celu określenie klasy, funkcjonalności, przeznaczenia sprzętu będących przedmiotem zamówienia i służą ustaleniu standardu, nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 32.34.42.00 - Odbiorniki radiowe 38.65.34.00 - Ekrany projekcyjne 38.65.21.00 - Projektory 30.19.59.10 - Tablice do pisania 38.65.10.00 - Aparaty fotograficzne 32.34.24.12 - Głośniki 30.23.72.40 - Kamera internetowa 32.34.24.50 - Rejestratory głosu 30.21.32.00 - Komputer tablet 48.61.10.00 - Pakiety oprogramowania dla baz danych 38.65.00.00 - Sprzęt fotograficzny .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
opis sposobu dokonywania oceny warunku nastąpi na podstawie weryfikacji oświadczenia składanego na podstawie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
opis sposobu dokonywania oceny warunku nastąpi na podstawie weryfikacji oświadczenia składanego na podstawie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
opis sposobu dokonywania oceny warunku nastąpi na podstawie weryfikacji oświadczenia składanego na podstawie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
opis sposobu dokonywania oceny warunku nastąpi na podstawie weryfikacji oświadczenia składanego na podstawie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
opis sposobu dokonywania oceny warunku nastąpi na podstawie weryfikacji oświadczenia składanego na podstawie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Formularze cenowe zawierające opis oferowanego towaru, który musi zawierać numer konfiguracji sprzętowej (part number) (o ile posiada) - opis ten winien potwierdzać jednoznacznie, że zaoferowany przez wykonawcę przedmiot zamówienia spełnia minimalne wymogi, które określone zostały przez zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wynik testu PassMark CPU Mark wydrukowany ze strony internetowej http://www.cpubenchmark.net nie wcześniej niż w dniu opublikowania ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych i nie później niż w dniu, w którym upływa termin składania ofert, w odniesieniu do oferowanych procesorów komputerów w Zadaniach: 1, 2, 3.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pisemne zobowiązanie podmiotów na zasobach których będzie polegał wykonawca do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na zasadach określonych we wzorze umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jastkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jastków, 21-002 Jastków, Panieńszczyzna ul. Chmielowa 3 pok.4a.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Jastków, 21-002 Jastków, Panieńszczyzna ul. Chmielowa 3 pok.18.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt KU PRZYSZŁOŚCI realizowany przez LECHAA CONSULTING Sp. z o.o. w partnerstwie z Gminą Jastków, w ramach Działania 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty; Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych z Programu Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI JASTKÓW
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Dostawa kruszywa dolomitowego w ilości 3000 Mg wraz z wbudowaniem
- Budowa sieci oświetlenia drogowego drogi gminnej Nr 105979L w miejscowości Panieńszczyzna
więcej: przetargi JASTKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM ORAZ PROGRAMÓW EDUKACYJNYCH PRZEZNACZONYCH DLA PIĘCIU MIEJSKICH ZESPOŁÓW SZKÓŁ W GORLICACH ORAZ DLA URZĘDU MIEJSKIEGO W GORLICACH
- "Zakup wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla szkół w ramach projektu "Podniesienie jakości edukacji włączającej w Gminie Krzykosy""
- Dostawa 75 komputerów stacjonarnych i 5 komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem dla Wojewódzkiego Funduszu ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
- Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu "Szansa dla wszystkich" - program podniesienia wyników maturalnych uczniów dolnośląskich szkół
- Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu elektronicznego oraz doposażenia szkół podstawowych z terenu gminy Serokomla
- Wsparcie uczniów Technikum z ZS RCKU im. St. Staszica w Kościelcu w ramach FEW 2021-2027 współfin. z Fun. na rzecz Sprawiedliwej Transformacji poprzez zakup wyposażenia do pracowni kierunkowych (2)".
więcej: Tablice do pisania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.