Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-16
Tarnów: 1) Odcinkowa modernizacja obwałowań - obwałowanie prawostronne w km wału rzeki Wisły 7+400 - 7+600 w msc. Borusowa, gm. Gręboszów, pow. dąbrowski oraz km wału rzeki Wisły 12+200 - 12+600 w msc. Samocice, gm. Bolesław, pow. dąbrowski
2) Odcinkowa modernizacja obwałowań - obwałowanie prawostronne w km wału rzeki Wisły 10+100 - 10+550, droga przywałowa w km 10+100 - 11+300 w msc. Hubenice, Samocice, gm. Gręboszów, Bolesław, pow. dąbrowski
Numer ogłoszenia: 221394 - 2008; data zamieszczenia: 16.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektorat Rejonowy w Tarnowie , ul. Ostrogskich 5, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6376922, fax. 014 6376913.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mzmiuw.krakow.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1) Odcinkowa modernizacja obwałowań - obwałowanie prawostronne w km wału rzeki Wisły 7+400 - 7+600 w msc. Borusowa, gm. Gręboszów, pow. dąbrowski oraz km wału rzeki Wisły 12+200 - 12+600 w msc. Samocice, gm. Bolesław, pow. dąbrowski 2) Odcinkowa modernizacja obwałowań - obwałowanie prawostronne w km wału rzeki Wisły 10+100 - 10+550, droga przywałowa w km 10+100 - 11+300 w msc. Hubenice, Samocice, gm. Gręboszów, Bolesław, pow. dąbrowski.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadań pn.: 1) Odcinkowa modernizacja obwałowań - obwałowanie prawostronne w km wału rzeki Wisły 7+400 - 7+600 w msc. Borusowa, gm. Gręboszów, pow. dąbrowski oraz km wału rzeki Wisły 12+200 - 12+600 w msc. Samocice, gm. Bolesław, pow. dąbrowski 2) Odcinkowa modernizacja obwałowań - obwałowanie prawostronne w km wału rzeki Wisły 10+100 - 10+550, droga przywałowa w km 10+100 - 11+300 w msc. Hubenice, Samocice, gm. Gręboszów, Bolesław, pow. dąbrowski UWAGA. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, przy czym w przypadku składania przez wykonawcę ofert na różne części zamówienia wymagane dokumenty i załączniki należy załączyć do każdej z ofert. W przypadku wygrania przez jednego Wykonawcę przetargu na obie części zamówienia wymagane będzie prowadzenie robót budowlanych na obu zadaniach jednocześnie - należy to przewidzieć już na etapie przygotowania ofert (uwzględnić ewentualne różnice w kosztach robót, odpowiednio ułożyć harmonogramy robót załączane do oferty). Wadium należy wpłacić dla każdego zadania oddzielnie. W celu prawidłowej wyceny ofert, należy przed ich sporządzeniem dokonać wizji w terenie! Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa dostępna w siedzibie Zamawiającego. Dla cz. 1) zamówienia: Odcinkowa modernizacja obwałowań - obwałowanie prawostronne w km wału rzeki Wisły 7+400 - 7+600 w msc. Borusowa, gm. Gręboszów, pow. dąbrowski oraz km wału rzeki Wisły 12+200 - 12+600 w msc. Samocice, gm. Bolesław, pow. dąbrowski 1) Projekt architektoniczno-budowlany + projekt zamienny - roboty budowlane polegające na remoncie i częściowej przebudowie wałów przeciwpowodziowych pn.: Odcinkowa modernizacja obwałowań - obwałowania prawostronne w km biegu rzeki WISŁY od 118+800 do 210-000 opracowany przez KONSORCJUM firm: PROFIL Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 144, 02 - 305 Warszawa i INSTYTUT METEOROLOGII I GOSPODARKI WODNEJ, Oddział Kraków, ul. Piotra Borowego 14, 30 -215 Kraków: a. Projekt podstawowy zadanie III - obiekt 3 b. Projekt podstawowy zadanie III - obiekt 6 c. Projekt zamienny zadanie III - obiekt 6 2) Pozwolenie na budowę - decyzja Wojewody Małopolskiego nr 39/04 z dnia 2004.09.21 r. znak RR.V.SB.7111-1-18-04 w sprawie zatwierdzenia projektu budowlanego i wydania decyzji udzielającej pozwolenia na budowę, 3) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (oprac. InfoKoszt, Kraków, listopad 2007) 4) Przedmiar robót zadanie III - obiekt 3 (oprac. InfoKoszt, Kraków, listopad 2007) 5) Przedmiar robót zadanie III - obiekt 6 (oprac. InfoKoszt, Kraków, listopad 2007) Dla cz. 2) zamówienia: Odcinkowa modernizacja obwałowań - obwałowanie prawostronne w km wału rzeki Wisły 10+100 - 10+550, droga przywałowa w km 10+100 - 11+300 w msc. Hubenice, Samocice, gm. Gręboszów, Bolesław, pow. dąbrowski 1) Projekt architektoniczno-budowlany + projekt zamienny - roboty budowlane polegające na remoncie i częściowej przebudowie wałów przeciwpowodziowych pn.: Odcinkowa modernizacja obwałowań - obwałowania prawostronne w km biegu rzeki WISŁY od 118+800 do 210-000 opracowany przez KONSORCJUM firm: PROFIL Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 144, 02 - 305 Warszawa i INSTYTUT METEOROLOGII I GOSPODARKI WODNEJ, Oddział Kraków, ul. Piotra Borowego 14, 30 -215 Kraków: a) Projekt podstawowy zadanie III - obiekt 4, 5 b)Projekt zamienny zadanie III - obiekt 4, 5 2) Pozwolenie na budowę - decyzja Wojewody Małopolskiego nr 39/04 z dnia 2004.09.21 r. znak RR.V.SB.7111-1-18-04 w sprawie zatwierdzenia projektu budowlanego i wydania decyzji udzielającej pozwolenia na budowę, 3) Projekt dróg - zadanie III - obiekt 4, 5 - roboty budowlane polegające na remoncie i częściowej przebudowie wałów przeciwpowodziowych pn.: Odcinkowa modernizacja obwałowań - obwałowania prawostronne w km biegu rzeki WISŁY od 118+800 do 210-000 opracowany przez KONSORCJUM firm: PROFIL Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 144, 02 - 305 Warszawa i INSTYTUT METEOROLOGII I GOSPODARKI WODNEJ, Oddział Kraków, ul. Piotra Borowego 14, 30 -215 Kraków: 4) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (oprac. InfoKoszt, Kraków, listopad 2007) 5) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - dla zadania III obiekt 4 (oprac. Przedsiębiorstwo Badawczo Wdrożeniowe Ochrony Środowiska i Inżynierii Wodnej HYDEKO Sp. z o.o. w Warszawie, czerwiec 2007) 6) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - dla zadania III obiekt 5 (oprac. Przedsiębiorstwo Badawczo Wdrożeniowe Ochrony Środowiska i Inżynierii Wodnej HYDEKO Sp. z o.o. w Warszawie, czerwiec 2007) 7) Przedmiar robót dla zadania III obiekt 4 (oprac. Przedsiębiorstwo Badawczo Wdrożeniowe Ochrony Środowiska i Inżynierii Wodnej HYDEKO Sp. z o.o. w Warszawie, czerwiec 2007) 8) Przedmiar robót dla zadania III obiekt 5 (oprac. Przedsiębiorstwo Badawczo Wdrożeniowe Ochrony Środowiska i Inżynierii Wodnej HYDEKO Sp. z o.o. w Warszawie, czerwiec 2007) 9) Przedmiar robót dla robót w zakresie nawierzchni dróg - zadanie III - obiekt 4, 5 (oprac. InfoKoszt, Kraków, listopad 2007) Załącznikiem do niniejszej specyfikacji jest płytka CD zawierająca ww. załączniki w formacie pdf. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń równoważnych pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w dokumentacji. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia w formie załącznika do oferty, stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały lub urządzenia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.24.36.00 - Ścianki szczelne Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.36.00 - Roboty budowlane w zakresie ścianek szczelnych Oryginalny kod CPV: 45.26.24.25 - Wznoszenie osłon szczelnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.24.25 - Wznoszenie osłon szczelnych Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium należy wpłacić dla każdego zadania oddzielnie. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 08.10.2008 do godz. 10.30 w wysokości: dla cz. 1) zamówienia: 20 000 zł (Odcinkowa modernizacja obwałowań - obwałowanie prawostronne w km wału rzeki Wisły 7+400 - 7+600 w msc. Borusowa, gm. Gręboszów, pow. dąbrowski oraz km wału rzeki Wisły 12+200 - 12+600 w msc. Samocice, gm. Bolesław, pow. dąbrowski) dla cz. 2) zamówienia: 20 000 zł (Odcinkowa modernizacja obwałowań - obwałowanie prawostronne w km wału rzeki Wisły 10+100 - 10+550, droga przywałowa w km 10+100 - 11+300 w msc. Hubenice, Samocice, gm. Gręboszów, Bolesław, pow. dąbrowski)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy, w szczególności: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, o której mowa w przedmiocie zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. a) Wykonali 1 robotę budowlaną w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością (wartość nie mniejsza niż 1 500 000 zł brutto) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem Zamawiający uznaje roboty w zakresie budowy, modernizacji lub remontu obwałowań przeciwpowodziowych) oraz że w ciągu ostatnich 5 lat wykonali: - ekran przysłony metodą WIPS (wibracyjnie iniektowana przesłona szczelna) w ilości min. 5 000 m2, - ekran przysłony metodą iniekcji niskociśnieniowej w ilości min. 2 000 m2, - ekran przesłony metodą wgłębnego mieszania (DSM) w ilości min. 2 000 m2. b) dysponują sprzętem i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: tj. specjalistycznym sprzętem do wykonania przesłony w technologii WIPS (wibracyjnie iniektowana przesłona szczelinowa), DSM (wgłębnego mieszania) oraz w technologii iniekcji niskociśnieniowej. Sprzęt ten powinien posiadać komputerowy system rejestracji umożliwiający bieżącą kontrolę parametrów wykonawstwa oraz archiwizowania informacji na głębokość. c) dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje konieczne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 (tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), to jest kierownik budowy posiada uprawnienia o specjalności konstrukcyjno - budowlanej do kierowania robotami w zakresie budowli melioracji wodnych lub budowli hydrotechnicznych, lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: a) ich obroty za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres (na podstawie rachunku zysków i strat) w wysokości nie mniejszej niż 1 500 000 zł brutto b) dysponują własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub z innego kredytu o ile te środki finansowe nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu lub promesą kredytową lub zdolnością kredytową) w wysokości nie mniejszej niż 1 500 000 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych) c) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum stanowiącą wartość złożonej oferty. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy;.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji. 2. Wykonawca w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy jest zobowiązany do złożenia w ofercie: A) Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; B) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C) Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. D) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt. 4-8 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. E) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 Ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. F) Oświadczenie Wykonawcy sporządzonego zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 4 do siwz - OŚWIADCZENIE WYKONAWCY. 3. Wykonawca w celu potwierdzenia niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jest zobowiązany do złożenia w ofercie: A) Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 2 do siwz - WYKAZ ROBÓT B) Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. Wykaz należy sporządzić zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 6 do siwz - WYKAZ SPRZĘTU TECHNICZNEGO. C) Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywani zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz należy sporządzić zgodnie z drukiem stanowiącym załącznik nr 3 do siwz - WYKAZ OSÓB I PODMIOTÓW. D) Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia oraz należą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 4. Wykonawca w celu potwierdzenia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia jest zobowiązany do przedłożenia następujących dokumentów: A) części sprawozdania finansowego w postaci bilansu i rachunku zysku i strat a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres ostatniego roku obrotowego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Należy wypełnić i dołączyć do oferty druk INFORMACJA O OBROTACH stanowiący załącznik nr 5 do siwz. B) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert C) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5. W wypadku, gdy kilku Wykonawców wspólnie ubiega się o zamówienie publiczne, do oferty należy załączyć wszystkie dokumenty jak w ust. 2, 3 i 4 (i odpowiednio w ust. 6) z tym, że dokumenty wskazane w ust. 2 muszą być wystawione na każdego z Wykonawców osobno. Oświadczenie z art. 22 Ustawy może być złożone przez każdego z Wykonawców z osobna zgodnie z drukiem określonym w załączniku nr 4 lub złożone wspólnie zgodnie z drukiem określonym w załączniku nr 4. Dokumenty muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawców. 6.1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w ust. 2 lit B), C) i E) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę, lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiedni, że A) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, B) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłata, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, C) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 2) w ust 2 lit. D) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym wart 24 ust 4 - 8 Ustawy. 6.2 dokumenty, o których mowa powyżej w ust. 6.1 pkt 1) lit A) i C) oraz w ust. 2) muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.3 Dokument, o którym mowa powyżej w ust. 6.1 pkt 1) lit. B) oraz ust 2 musi być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6.4 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej tj. w ust. 6.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie takie nie może być wystawione wcześniej niż odpowiednio 6 i 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (odpowiednio do wskazanych w ust. 6.2 i 6.3 terminów wystawienia dokumentu, który oświadczenie ma zastąpić). 7.Dokumenty, o których mowa w ust. 2 - 6 niniejszego działu powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, z wyjątkiem oświadczenia z art. 22 Ustawy, które należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza. 8. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 9. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę lub oryginalnym tłumaczeniem sporządzonym przez tłumacza przysięgłego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzmiuw.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego w Inspektoracie Rejonowym w Tarnowie, ul. Ostrogskich 5, pok. nr 19..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2008 godzina 10:30, miejsce: w siedzibie MZMiUW w Krakowie przy ul. Szlak 73, w sekretariacie pok. nr 10..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odcinkowa modernizacja obwałowań - obwałowanie prawostronne w km wału rzeki Wisły 7+400 - 7+600 w msc. Borusowa, gm. Gręboszów, pow. dąbrowski oraz km wału rzeki Wisły 12+200 - 12+600 w msc. Samocice, gm. Bolesław, pow. dąbrowski.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegóły podano w części ogólnej zamówienia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.36.00-8, 45.26.24.25-6, 45.11.12.00-0, 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odcinkowa modernizacja obwałowań - obwałowanie prawostronne w km wału rzeki Wisły 10+100 - 10+550, droga przywałowa w km 10+100 - 11+300 w msc. Hubenice, Samocice, gm. Gręboszów, Bolesław, pow. dąbrowski.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegóły podano w części ogólnej zamówienia.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.36.00-8, 45.26.24.25-6, 45.11.12.00-0, 45.23.32.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Modernizacja toru żużlowego w ramach zadania pn. Przebudowa stadionu - KOLEJNE POSTĘPOWANIE
- Przebudowa przyłącza wody, wymiana instalacji odprowadzania wód opadowych, (...)dla budynku nr 17 przy ul. Rozwojowej 39 w Tarnowie
- Dostawa środków czystości dla Zakładu Karnego w Tarnowie oraz Oddziału Zewnętrznego Tarnów-Mościce
- Usługa druku i dostawy plakatów oraz magazynu dla Wydziału Sztuki Akademii Tarnowskiej
- "16/2025 Sukcesywna dostawa środków dietetycznych specjalnego przeznaczenia żywieniowego orazśrodków kontrastowych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie"
- Rozbudowa cmentarza komunalnego w Klikowej w Tarnowie
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych o nr 120366D oraz 120370D w miejscowości Przygórze
- Przebudowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Sienno
- Powierzchniowe utrwalenie dróg gminnych z wykorzystaniem emulsji asfaltowej
- Remont ulicy Szkolnej
- Modernizacja drogi wewnętrznej na działce nr 165/1 i na działce nr 165/2 w Młodocinie
- Budowa drogi leśnej Cisowiec w miejscowości Witowice Dolne Gmina Łososina Dolna
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.