Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-03
Warszawa: Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń wyposażenia drukarni - Sprawa 65/2009
Numer ogłoszenia: 221400 - 2009; data zamieszczenia: 03.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Stołeczny Zarząd Infrastruktury , Al. Jerozolimskie 97, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6840328, faks 022 8250803.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sziwawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja organizacyjna MON.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń wyposażenia drukarni - Sprawa 65/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń wyposażenia drukarni Wydawnictw Specjalnych w Warszawie oraz przeprowadzenie instruktażu/szkolenia w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.12.00 - Maszyny drukarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Część I - 1.500,00 zł. (słownie: tysiąc pięćset złotych) Część II - 1.700,00 zł. (słownie: tysiąc siedemset złotych) Część III - 2.300,00 zł. (słownie: dwa tysiące trzysta złotych) Część IV - 1.400,00 zł. (słownie: tysiąc czterysta złotych) Razem na wszystkie części: 6.900 zł (słownie: sześć tysięcy dziewięćset złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1 pkt 1-4 oraz przygotują ofertę zgodną z zapisami niniejszej SIWZ; 2. Dysponują pracownikami posiadającymi niezbędną wiedzę i doświadczenia w montażu i uruchomieniu urządzeń branży poligraficznej; 3. Ocena spełnienia wymaganych warunków będzie dokonana metodą spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Wykaz pracowników posiadających niezbędną wiedzę i doświadczenia w montażu i uruchamianiu urządzeń branży poligraficznej, którzy będą uczestniczyli w realizacji przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ). 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia wymagania wynikające z art. 22 ust. 1-4 ustawy - Prawo zamówień publicznych do oferty zobowiązany jest dołączyć: oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania wg wzoru załączonego do niniejszej specyfikacji (załącznik nr 5 do SIWZ). 4. Dokument potwierdzający wpłatę wymaganego w postępowaniu wadium..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sziwawa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego - Warszawa, Al. Jerozolimskie 97, pok. 319.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Warszawa, Al. Jerozolimskie 97, pok. 118 (kancelaria).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Urządzenie znakujące laserowo.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie ofertowe nr 1 - Urządzenie znakujące laserowo.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.12.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nożyce do cięcia folii szer. 150 cm.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie ofertowe nr 2 - Nożyce do cięcia folii szer. 150 cm.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.12.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Urządzenie do odliczania arkuszy i wstrzeliwania taśmy (liczarka).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie ofertowe nr 3 - Urządzenie do odliczania arkuszy i wstrzeliwania taśmy (liczarka).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.12.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zszywarka jednogłowicowa do zszywania normalnego i oczkowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie ofertowe nr 4 - Zszywarka jednogłowicowa do zszywania normalnego i oczkowego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.12.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont balkonów (wytypowane piony) w budynkach SMB ,,IMIELIN" przy ul. Hawajska 1,10,13, Malinowskiego 6, Warchałowskiego 1,11,13, Wasilkowskiego 3,4,6,10,14
- Wykonanie przebudowy instalacji gazu w budynkach SMB Imielin przy ul. Hawajskiej 10 i Hawajskiej 14
- ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM NA DOSTAWĘ I WDROŻENIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO KLASY ERP DLA POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA Z DNIA 26 CZERWCA 2024 R. (SYSTEM ERP #2/2024)
- Obsługa techniczna wind oraz platform dla osób niepełnosprawnych zlokalizowanych w Oddziale Terenowym Dolnośląskim
- DZP.261.32.2024 Świadczenie usługi hotelarsko-gastronomicznej w tym wynajmu sal konferencyjnych w Zakopanem w celu organizacji konferencji: "Standardy jakości Erasmusa w praktyce szkolnej" (...)
- Świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego dla sprzętu informatycznego firmy Cisco
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.