Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-14
Kielce: Wykonanie Studium rozwoju społeczeństwa informacyjnego województwa świętokrzyskiego na lata 2008-2010
Numer ogłoszenia: 221403 - 2007; data zamieszczenia: 14.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3443347, 3421549, 3421602, fax 041 3445265.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejmik.kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie Studium rozwoju społeczeństwa informacyjnego województwa świętokrzyskiego na lata 2008-2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Studium rozwoju społeczeństwa informacyjnego województwa świętokrzyskiego na lata 2008 - 2010 zwanym dalej Studium. Celem opracowania jest określenie głównych założeń oraz stworzenie planistycznych podstaw dla rozwoju społeczeństwa informacyjnego w regionie. Zadaniem Wykonawcy jest zaproponowanie optymalnych kierunków budowania społeczeństwa informacyjnego oraz sposobów realizacji związanych z nimi projektów informatycznych. W opracowanym Studium muszą zostać określone merytoryczne i finansowe podstawy rozwoju społeczeństwa informacyjnego dla całego regionu ze szczególnym uwzględnieniem obszarów wiejskich i słabo zurbanizowanych. Projekty, które zostaną opracowane na podstawie przedmiotowego Studium obejmą województwo świętokrzyskie. W celu wykonania przedmiotu zamówienia wykonawca będzie zobowiązany do: a. opracowania i przedstawienia zamawiającemu Planu Realizacji Przedsięwzięcia, b. przeprowadzenia niezbędnych badań i inwentaryzacji zasobów, przeprowadzenie spotkań z przedstawicielami jednostek samorządowych oraz innymi zainteresowanymi podmiotami, c. przeprowadzenia spotkań warsztatowych, których celem będzie zebranie informacji odnośnie potrzeb i przekazanie własnych koncepcji ich uczestnikom oraz sporządzenie sprawozdania z ich przebiegu, d. przeprowadzenia konferencji w temacie Kierunki rozwoju społeczeństwa informacyjnego województwa świętokrzyskiego na lata 2008 - 2010, e. opracowanie dokumentu końcowego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 73.22.00.00 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju Kod CPV wg słownika 2008: 73.22.00.00 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, b. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, c. w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Spełnieniem tego warunku będzie wykazanie się przez wykonawcę wykonaniem co najmniej 1 usługi w każdej z kategorii wymienionych poniżej: Kategoria I: Studium rozwoju społeczeństwa informacyjnego dla obszaru obejmującego województwo, Strategię lub kierunki rozwoju lub program, w zakresie społeczeństwa informacyjnego lub informatyzacji województwa. Dokumenty te powinny być sporządzone dla obszaru obejmującego, co najmniej województwo.Kategoria II: Studium Wykonalności do projektów z dziedziny infrastruktury społeczeństwa informacyjnego które uzyskały dofinansowanie z funduszy Unijnych. Uwaga: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia spełniają powyższy warunek w przypadku, gdy mogą wykazać się wykonaniem ww usług łącznie. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą zero jedynkową, tj. wg zasady spełnia nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy przystępujący do postępowania zobowiązani są do złożenia ofert, składających się z następujących oświadczeń i dokumentów: 1. Wypełnionego Formularza oferty wg wzoru określonego w dodatku nr 1 do SIWZ, 2. Dokumentów: a. oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp wg. wzoru określonego w dodatku nr 2 do SIWZ, b. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku składania oferty przez wykonawcę prowadzącego działalność gospodarczą na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, powyższy warunek spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, przy obligatoryjnym wymogu potwierdzenia w ww terminie jego aktualności przez organ wydający, c. aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminem składania ofert oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, d. wykaz wykonanych usług odpowiadających swoim rodzajem i wartościom usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wg. wzoru określonego w dodatku nr 3 do SIWZ oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Uwaga: Pod pojęciem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie zamawiający rozumie listy referencyjne potwierdzające, że wykazane przez wykonawcę usługi wymienione w dodatku nr 3 do SIWZ zostały wykonane należycie. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, wykonawcy do oferty muszą załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa. 4. W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2 lit. b i c zobowiązany jest załączyć: a. dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b. Dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie zalega z uiszczeniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty powinny być wystawione z uwzględnieniem terminów odpowiednio wskazanych w SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejmik.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiajacego AL.IX Wiekow Kielc 3, 25-516 Kielce, pokój nr 144 I piętro budynek C-2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2007 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiajacego AL.IX Wiekow Kielc 3, 25-516 Kielce, pokój nr 150 I piętro budynek C-2 Kancelaria ogólna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Ochrona fizyczna osób i mienia Kieleckiego Parku Technologicznego
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA ZARZĄDZANIU LOTNISKIEM W MASŁOWIE KOŁO KIELC W IMIENIU I NA RZECZ ZARZĄDU WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 4 warsztatów dla 200 beneficjentów programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 - 2027 na terenie miasta Kielce
- Świadczenie usług pocztowych dla Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kielcach
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
- SUKCESYWNA DOSTAWA GAZU ZIEMNEGO WRAZ Z DYSTRYBUCJĄ DLA POTRZEB PROKURATUR OKRĘGU KIELECKIEGO
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie Strategii Rozwoju Gminy Jasieniec.
- "Opracowanie Koncepcji Rozwoju Społeczności Energetycznej w Gminie Miejskiej Rumia".
- Opracowanie Projektu planu ogólnego Gminy Miejskiej Wałcz oraz opracowanie Strategii rozwoju Gminy Miejskiej Wałcz na lata 2025 - 2031.
- Opracowanie aktualizacji Strategii Rozwoju Kalisza do 2030 roku z perspektywą do 2035 roku oraz projektu Planu ogólnego miasta Kalisza
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.