eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztynsukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych - tuszy, tonerów, bębnów do urządzeń drukujących i kopiujących (drukarek, kserokopiarek, faksów).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-23

Olsztyn: sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych - tuszy, tonerów, bębnów do urządzeń drukujących i kopiujących (drukarek, kserokopiarek, faksów).
Numer ogłoszenia: 221406 - 2010; data zamieszczenia: 23.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 136030 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Warmińsko-Mazurskie reprezentowane przez Zarząd Województwa, ul. Emilii Plater 1, 10-562 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5219100, faks 089 5219109, 5219849.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych - tuszy, tonerów, bębnów do urządzeń drukujących i kopiujących (drukarek, kserokopiarek, faksów)..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych - tuszy, tonerów, bębnów do urządzeń drukujących i kopiujących (drukarek, kserokopiarek, faksów). 2. Zamawiający dopuszcza jedynie materiały eksploatacyjne, które są fabrycznie nowe, do produkcji których nie użyto składników poprzednio eksploatowanych, uzupełnianych bądź przerabianych. Nie dopuszcza się materiałów eksploatacyjnych, w których obudowa, chip bądź jakikolwiek inny element był powtórnie wykorzystany w procesie produkcji materiału. Zamawiający wymaga aby zaoferowane produkty posiadały co najmniej 12 miesięczną gwarancję licząc od daty każdej dostawy materiału oraz aby wydajność i jakość oferowanych materiałów eksploatacyjnych spełniała minimalne wymagania określone w załączniku nr 2 do SIWZ 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami oraz minimalnymi wymaganiami znajduje się w formularzu specyfikacji cenowej - załącznik nr 2 do SIWZ. 4.Ponadto materiały eksploatacyjne wskazane z nazwy, w formularzu specyfikacji cenowej, Zamawiający traktuje jako wzorzec o minimalnych parametrach wydajności i jakości wydruku i dopuszcza zaoferowanie jedynie takich materiałów równoważnych, których parametry nie są gorsze niż w przypadku materiałów wskazanych. 5. Wykonawca oferujący materiały równoważne zobowiązany jest do złożenia raportu z testów wydajności i jakości lub innego dokumentu potwierdzającego, że zaoferowany przez niego produkt równoważny ma parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od wzorca wskazanego przez Zamawiającego oraz, że jest kompatybilny ze sprzętem wskazanym w specyfikacji cenowej, do którego jest przeznaczony produkt wzorcowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiebiorstwo Handlowe PAXER Sp. J. Jolanta Prusinowska, Grzegorz Prusinowski, ul. Towarowa 11, 10-416 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 655750,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 407084,32

  • Oferta z najniższą ceną: 407084,32 / Oferta z najwyższą ceną: 747791,68

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.