eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzarneDostawa i montaż wyposażenia do świetlicy wiejskiej w m. Krzemieniewo realizowanego zadania pod nazwą Klub Animacji Społecznej w Krzemieniewie w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-16

Czarne: Dostawa i montaż wyposażenia do świetlicy wiejskiej w m. Krzemieniewo realizowanego zadania pod nazwą Klub Animacji Społecznej w Krzemieniewie w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013
Numer ogłoszenia: 221417 - 2010; data zamieszczenia: 16.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Czarneńskie Centrum Kultury , ul. Kolejowa 14, 77-330 Czarne, woj. pomorskie, tel. 0-59 83 32 911, faks 0-59 83 33 733.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cck.czarne.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia do świetlicy wiejskiej w m. Krzemieniewo realizowanego zadania pod nazwą Klub Animacji Społecznej w Krzemieniewie w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia do świetlicy wiejskiej w m. Krzemieniewo realizowanego zadania pod nazwą Klub Animacji Społecznej w Krzemieniewie w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części, tj.: Część 1. SPRZĘT NAGŁAŚNIAJĄCY I AUDIOWIZUALNY 1) Kolumna głośnikowa aktywna - 2szt 2) Mikrofon bezprzewodowy - 4kpl a) Nadajnik do ręki z mikrofonem - 2szt b) Nadajnik paskowy - 2szt c) mikrofon - 2szt d) Odbiornik - 4szt 3) Kolumna niskotonowa aktywna - 2szt. 4) Mikser akustyczny - 1szt 5) Telewizor - 1szt 6) Kino domowe - 1kpl Część 2. SPRZĘT KOMPUTEROWY 1) Drukarka - skaner - kopiarka - szt. 1 (biurowe urządzenie wielofunkcyjne) 2) Zestaw komputerowy z podstawowym oprogramowaniem - 3kpl a) Jednostka centralna 3 szt. b) Monitor - 3 szt. Część 3. MEBLE ŚWIETLICOWE 1) Stół konferencyjny 20 szt. 2) Krzesło tapicerowane 120 szt. 3) Wieszak 4 szt. 4) Stolik pod drukarkę - 1 szt. 5) Modułowe stanowisko komputerowe (biurko) 3 szt. 6) Krzesło obrotowe 3 szt. Część 4. MEBLE POD ZABUDOWĘ 1) Meble kuchenne 1kpl 2) Meblościanka świetlicowa 1kpl Część 5. SPRZĘT KUCHENNY 1) Kuchenka gazowa 1 szt. 2) Lodówko-zamrażarka 1 szt. 3) Zmywarko-wypażarka 1 szt. Dostarczony towar musi być fabrycznie nowy. Szczegółowy opis poszczególnych elementów wyposażenia znajduje się w Załączniku Nr 5 do SIWZ. Zamawiający zastrzega możliwość wyboru i zawarcia umowy na każą część przedmiotu zamówienia z odrębnym Wykonawcą. W przypadku gdy zostanie wybrany jeden Wykonawca na cały przedmiot zamówienia, to faktury należy wystawić odrębnie na każdą część przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem elementów składających się na daną część przedmiotu zamówienia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00-4, 32.34.00.00-8, 32.34.24.00-6, 30.23.13.00-0, 30.21.33.00-8, 30.23.21.10-8, 39.13.00.00-2, 39.14.10.00-2, 39.10.00.00-3, 39.22.10.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania następujących zmian do niniejszej umowy: - na pisemny wniosek Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany, w szczególności terminu realizacji zamówienia, gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie ze SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cck.czarne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.cck.czarne.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2010 godzina 11:00, miejsce: Czarneńskie Centrum Kultury ul. Kolejowa 14 77-330 Czarne.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przy wykorzystaniu środków finansowych z Unii Europejskiej w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 realizowany pod nazwą Klub Animacji Społecznej w Krzemieniewie oraz środków z budżetu Czarneńskiego Centrum Kultury.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: SPRZĘT NAGŁAŚNIAJĄCY I AUDIOWIZUALNY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Kolumna głośnikowa aktywna - 2szt 2) Mikrofon bezprzewodowy - 4kpl a) Nadajnik do ręki z mikrofonem - 2szt b) Nadajnik paskowy - 2szt c) mikrofon - 2szt d) Odbiornik - 4szt 3) Kolumna niskotonowa aktywna - 2szt. 4) Mikser akustyczny - 1szt 5) Telewizor - 1szt 6) Kino domowe - 1kpl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00-4, 32.34.00.00-8, 32.34.24.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: SPRZĘT KOMPUTEROWY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Drukarka - skaner - kopiarka - szt. 1 (biurowe urządzenie wielofunkcyjne) 2) Zestaw komputerowy z podstawowym oprogramowaniem - 3kpl a) Jednostka centralna 3 szt. b) Monitor - 3 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0, 30.21.33.00-8, 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: MEBLE ŚWIETLICOWE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Stół konferencyjny 20 szt. 2) Krzesło tapicerowane 120 szt. 3) Wieszak 4 szt. 4) Stolik pod drukarkę - 1 szt. 5) Modułowe stanowisko komputerowe (biurko) 3 szt. 6) Krzesło obrotowe 3 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.14.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: MEBLE POD ZABUDOWĘ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Meble kuchenne 1kpl 2) Meblościanka świetlicowa 1kpl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: SPRZĘT KUCHENNY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Kuchenka gazowa 1 szt. 2) Lodówko-zamrażarka 1 szt. 3) Zmywarko-wypażarka 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.10.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.