eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskDostawa, wykonanie oraz wdrożenie systemu informatycznego w Gdańskim Uniwersytecie Medycznym



Ogłoszenie z dnia 2009-07-03

Gdańsk: Dostawa, wykonanie oraz wdrożenie systemu informatycznego w Gdańskim Uniwersytecie Medycznym
Numer ogłoszenia: 221428 - 2009; data zamieszczenia: 03.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Medyczna , ul. M. Skłodowskiej-Curie 3a, 80-210 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (058) 349-12-44, faks (058) 301-61-15, 3491740.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gumed.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, wykonanie oraz wdrożenie systemu informatycznego w Gdańskim Uniwersytecie Medycznym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wykonanie oraz wdrożenie systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie realizującego cele kreślone w II. pkt.1, polegającego na: -przeprowadzeniu analizy przedwdrożeniowej, instalacji Oprogramowania oraz innych usług informatycznych związanych z przekazaniem do eksploatacji przez Wykonawcę Oprogramowania w pełni zgodnego z określoną w SIWZ funkcjonalnością (w tym w szczególności integrację Oprogramowania na poziomie Platformy Sprzętowo-Systemowej, przeprowadzenie testów Oprogramowania), -instalacji w infrastrukturze informatycznej Zamawiającego Platformy Sprzętowo -Systemowej, -przystosowaniu Oprogramowania dla potrzeb Zamawiającego, -przygotowaniu i dostarczeniu Dokumentacji, -transformacji procesów i zakresów obowiązków pracowników w jednostkach organizacyjnych objętych wsparciem nowego systemu informatycznego, -przeprowadzeniu szkoleń pracowników Użytkownika w obsłudze Systemu, -udzieleniu licencji na Oprogramowanie, której warunki określa odrębna umowa licencyjna stanowiąca zał. nr 4 do SIWZ, -wykonaniu innych prac określonych szczegółowo w umowie o dostawę i wykonanie systemu informatycznego stanowiącej zał. Nr 3 do SIWZ, -świadczeniu usług, zgodnie z zakresem zawartym w umowie o świadczenie opieki serwisowej i wsparcia technicznego stanowiącej zał. nr 5 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. spełnienie przez Wykonawcę wymagań wynikających z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ( pkt. 4 - w powiązaniu z przesłankami wykluczenia wg. art. 24) ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był bezpośrednim wykonawcą udokumentowanych wdrożeń, poprzez wykazanie co najmniej 2 zamówień związanych z dostawą, wykonaniem oraz zakończonym wdrożeniem systemów informatycznych wspomagających zarządzanie w uczelniach wyższych zatrudniających powyżej 1000 pracowników, o wartości brutto nie mniejszej niż 400.000,00 zł./każde zamówienie, potwierdzonych listami referencyjnymi..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie, potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz art. 24 ust. 1 i 2 - na druku oferty 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz w przypadku podmiotów występujących wspólnie oryginału pełnomocnictwa dla osoby lub podmiotu występującego w imieniu tych podmiotów 3. wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania oraz odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie 4.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładów Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzającym, że wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 25
  • 2 - cena brutto licencji - 20
  • 3 - cena brutto 40-miesięcznej ipoeki serwisowej i wsparacia technicznego - 15
  • 4 - Funkcjonalność - 40

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.gumed.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 80-210 Gdańsk, ul. M. Skłodowskiej-Curie 3A. Budynek Rektoratu I piętro pok. 110.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2009 godzina 09:00, miejsce: budynek Rektoratu, I piętro, pok. nr 110, ul. M.Skłodowskiej-Curie 3 a, 80-210 Gdańsk...

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.