Ogłoszenie z dnia 2009-07-03
Gdańsk: Dostawa, wykonanie oraz wdrożenie systemu informatycznego w Gdańskim Uniwersytecie Medycznym
Numer ogłoszenia: 221428 - 2009; data zamieszczenia: 03.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Medyczna , ul. M. Skłodowskiej-Curie 3a, 80-210 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (058) 349-12-44, faks (058) 301-61-15, 3491740.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gumed.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, wykonanie oraz wdrożenie systemu informatycznego w Gdańskim Uniwersytecie Medycznym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wykonanie oraz wdrożenie systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie realizującego cele kreślone w II. pkt.1, polegającego na: -przeprowadzeniu analizy przedwdrożeniowej, instalacji Oprogramowania oraz innych usług informatycznych związanych z przekazaniem do eksploatacji przez Wykonawcę Oprogramowania w pełni zgodnego z określoną w SIWZ funkcjonalnością (w tym w szczególności integrację Oprogramowania na poziomie Platformy Sprzętowo-Systemowej, przeprowadzenie testów Oprogramowania), -instalacji w infrastrukturze informatycznej Zamawiającego Platformy Sprzętowo -Systemowej, -przystosowaniu Oprogramowania dla potrzeb Zamawiającego, -przygotowaniu i dostarczeniu Dokumentacji, -transformacji procesów i zakresów obowiązków pracowników w jednostkach organizacyjnych objętych wsparciem nowego systemu informatycznego, -przeprowadzeniu szkoleń pracowników Użytkownika w obsłudze Systemu, -udzieleniu licencji na Oprogramowanie, której warunki określa odrębna umowa licencyjna stanowiąca zał. nr 4 do SIWZ, -wykonaniu innych prac określonych szczegółowo w umowie o dostawę i wykonanie systemu informatycznego stanowiącej zał. Nr 3 do SIWZ, -świadczeniu usług, zgodnie z zakresem zawartym w umowie o świadczenie opieki serwisowej i wsparcia technicznego stanowiącej zał. nr 5 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. spełnienie przez Wykonawcę wymagań wynikających z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ( pkt. 4 - w powiązaniu z przesłankami wykluczenia wg. art. 24) ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był bezpośrednim wykonawcą udokumentowanych wdrożeń, poprzez wykazanie co najmniej 2 zamówień związanych z dostawą, wykonaniem oraz zakończonym wdrożeniem systemów informatycznych wspomagających zarządzanie w uczelniach wyższych zatrudniających powyżej 1000 pracowników, o wartości brutto nie mniejszej niż 400.000,00 zł./każde zamówienie, potwierdzonych listami referencyjnymi..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie, potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz art. 24 ust. 1 i 2 - na druku oferty 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz w przypadku podmiotów występujących wspólnie oryginału pełnomocnictwa dla osoby lub podmiotu występującego w imieniu tych podmiotów 3. wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania oraz odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie 4.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładów Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzającym, że wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 25
- 2 - cena brutto licencji - 20
- 3 - cena brutto 40-miesięcznej ipoeki serwisowej i wsparacia technicznego - 15
- 4 - Funkcjonalność - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.gumed.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 80-210 Gdańsk, ul. M. Skłodowskiej-Curie 3A. Budynek Rektoratu I piętro pok. 110.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2009 godzina 09:00, miejsce: budynek Rektoratu, I piętro, pok. nr 110, ul. M.Skłodowskiej-Curie 3 a, 80-210 Gdańsk...
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- usługa medyczna polegająca na wykonywaniu całodobowo badania oraz pobrania krwi u osoby skierowanej przez funkcjonariuszy Policji prowadzących czynności służbowe na terenie działania KMP w Gdyni
- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH Z WYŁĄCZENIEM PRZYPADKÓW OKREŚLONYCH W ART.50A I ART.130A USTAWY Z DNIA 20.06.1997 NA ZLECENIE KPP TCZEW
- Zagospodarowanie terenów zieleni - "Mały Park"
- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH NA ZLECENIE KPP STAROGARD GDAŃSKI ORAZ JEDNOSTEK POLICJI
- Przebudowa budynku głównego biblioteki publicznej w ramach przedsięw. Prace budowlane, dostawa i montaż platformy/podnośnika dla niepełnospraw. i matek z dziećmi w budynku głównym WiMP w Gdańsku.
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów weterynaryjnych z Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach realizowanego projektu Poprawa cyberbezpieczeństwa Gminy Osiek Jasielski
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Mstów
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Milanów"
- Dostawa sprzętu komputerowego, systemu EEG Biofeedback, pomocy dydaktycznych i doposażenia szkół w Radlinie w ramach projektu "Radlin-miasto talentów" z podziałem na 9 zadań.
- Udzielenie nowych oraz odnowienie posiadanych licencji oprogramowania Veeam Backup for Microsoft Office 365, Veeam Availabillity Suite Universal Subscription License (lub rozwiązań równoważnych)
- Dostawa, wdrożenie i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług oraz dostawą sprzętu informatycznego dla Gminy Sułów
więcej: Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.