To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-09-16
Słupsk: Budowa sali gimnastycznej przy ul. Głowackiego w Słupsku.
Numer ogłoszenia: 221462 - 2008; data zamieszczenia: 16.09.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 169036 - 2008r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Policji w Słupsku, ul. Kilińskiego 42, Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8417556, 8417558, fax 059 8417559.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Policji.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sali gimnastycznej przy ul. Głowackiego w Słupsku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa sali gimnastycznej przy ul. Głowackiego w Słupsku. 1.Zakres robót budowlanych: a)wykonanie ław i stóp fundamentowych oraz ścian z bloczków betonowych i murowanych, b)wykonanie stropów żelbetowych, c)wykonanie izolacji przeciwwilgociowych. d)wykonanie izolacji cieplnych (pionowych i poziomych) z wykonaniem pokrycia dachu i elewacji, e)wybudowanie ścian działowych, f)wykonanie posadzek, g)dostarczenie i montaż stalowego dachu hali, h)osadzenie stolarki budowlanej, i)ułożenie wykładzin podłogowych i terakoty, j)wykonanie prac tynkarskich, malarskich, ułożenie glazury i wykładzin PCW na ścianach, k)montaż podłogi sportowej Pulastic 2000 RD, l)montaż sufitów podwieszanych, m)dostarczenie i montaż materacy sportowych, trybun przestawnych i luster, n)wykonanie chodników i placów manewrowych, o)dostarczenie i ułożenie trawników oraz nasadzenie roślin ozdobnych. 2.Prace towarzyszące i roboty tymczasowe: a)wykonanie prac geodezyjnych związanych z wyniesieniem i inwentaryzacją powykonawczą obiektu (w tym wykonanie i dostarczenie zamawiającemu aktualnej matrycy geodezyjnej obejmującej całą działkę, na której prowadzono prace budowlane), b)wykonanie i zasypanie wykopów pod ławy fundamentowe (ok. 450 m3, do wywiezienia ok. 140 m3), c)montaż i demontaż rusztowań niezbędnych do wykonania prac (należy uwzględnić wszystkie prace: rozbiórki, montaż okładzin ścian i sufitów, docieplenie ścian zewnętrznych, roboty branży elektrycznej i sanitarnej itp.), d)zapewnienie nadzoru archeologicznego - zgodnie z decyzją o warunkach zabudowy, e)rozebranie komina żelbetowego - 42 m3, f)rozebranie komina murowanego - 55 m3, g)rozebranie placu z betonu i płyt żelbetowych - ok. 290 m3, h)rozebranie zasieku z płyt żelbetowych - 53 m3, i)wywiezienie gruzu, j)przeprowadzenie protokólarnego sprawdzenia drożności przewodów wentylacyjnych, k)przeprowadzenie badania bakteriologicznego wody, l)montaż oznaczeń dróg i drzwi ewakuacyjnych, m)dostarczenie i nasadzenie roślin wg części II pkt 19 STWiOR, n)dostarczenie trybun jezdnych, składanych dwurzędowych o długości 3x5,7 m (np. produkcji PPHU Prostar Poznań). 3.Roboty sanitarne: a)wykonanie instalacji wodnej wewnątrz budynku wraz z przyłączem z budynku sąsiedniego, b)przyłączenie instalacji kanalizacji sanitarnej do instalacji wewnętrznej na terenie Inwestora, c)wykonanie instalacji kanalizacji deszczowej na zewnątrz obiektu, d)wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, e)wykonanie przyłącza c.o. i c.w.u z rur prezilowanych, f)wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej pomieszczeń sali sportowej i zaplecza. 4.Roboty elektryczne: a)wykonanie linii kablowej 0,4kV, b)wykonanie wewnętrznych linii zasilających, c)wykonanie tablic rozdzielczych, d)wykonanie instalacji oświetleniowej, e)wykonanie instalacji gniazd wtykowych 230 V ogólnego stosowania, f)wykonanie instalacji gniazd wtykowych 400V w sali gimnastycznej g)wykonanie instalacji siłowej wentylacji h)wykonanie instalacji ochrony odgromowej budynku i)wykonanie instalacji ochrony przeciwprzepięciowej j)wykonanie rurowania i oprzewodowania dla instalacji telefonicznej wraz z dobudową kanalizacji teletechnicznej, k)wykonanie instalacji przewodów ochronnych i połączeń wyrównawczych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.61.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego lub służb ratunkowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego lub służb ratunkowych .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 2879614.80 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA OGÓLNEGO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA OGÓLNEGO SP. Z O.O.
- PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA OGÓLNEGO SP. Z O.O., ul. Leszczyńskiego 10A, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 2879614.80
- Oferta z najniższą ceną: 2879614.80 oferta z najwyższą ceną: 2879614.80
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Budowa drogi w m. Niewierowo dz. nr 6/1 i 31 wraz z odwodnieniem, kanalizacją sanitarną i oświetleniem drogowym
- Przebudowa drogi gminnej w m. Wiklino dz. nr 236, 237/1, 237/2 228/3, obr. ew. Wiklino, Gmina Redzikowo
- Dostawa leku zawierającego substancję czynną DARATUMUMABUM - 117/TP/2024
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji "Budowa przychodni lekarskiej w Redzikowie na działce nr 43/66 oraz 358/3"
- Wykonanie usług kominiarskich w nieruchomościach Miasta Słupsk administrowanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku.
- Dostawa gąbek do mycia pacjentów oraz chusteczek w wiaderku do zalewania środkiem dezynfekcyjnym - 111/TP/2024
więcej: przetargi w Słupsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.