eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławWymiana instalacji sanitarnych i elektrycznych w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Farnej 3 we Wrocławiu.



Ogłoszenie z dnia 2008-09-16

Wrocław: Wymiana instalacji sanitarnych i elektrycznych w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Farnej 3 we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 221467 - 2008; data zamieszczenia: 16.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych prowadzony przez Zgromadzenie Sióstr Maryi Niepokalanej , ul. Farna 3, 51-313 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3457957, fax. 071 3456675.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.org.pl.
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: kościelna osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana instalacji sanitarnych i elektrycznych w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Farnej 3 we Wrocławiu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana instalacji sanitarnych i elektrycznych w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Farnej 3 we Wrocławiu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 10000 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca powinien spełniać indywidualnie lub razem z wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu: 1. określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Art. 24 ust. 1 i ust. 2 PZP. 2. Wykonawca musi wykazać przychody netto ze sprzedaży (obroty) firmy za ostatnie 3 lata obrachunkowe w wysokości min. 1,0 miliona złotych w każdym z tych lat. 3. Wykonawca musi wykazać dodatni wynik finansowy za ostatnie 3 lata obrachunkowe, w każdym z tych lat. 4. Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na przedmiotową realizację w wysokości min. 100 tys. złotych. 5. Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (deliktowa i kontraktowa) na kwotę min. 200 tys. zł 6. Wykonawca musi dysponować kierownikiem budowy, który posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe i co najmniej 2 letnie doświadczenie w sprawowaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności sanitarnej oraz udokumentowane doświadczenie w kierowaniu w przeciągu ostatnich 2 lat podobną budową. 7. Wykonawca musi dysponować branżowymi kierownikami robót posiadającymi uprawnienia w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia. 8. Wymagane jest by osoby wymienione w pkt 2.1 i 2.2 były członkami Izby Inżynierów Budownictwa. 9. Wykonawca musi dysponować pracownikami w liczbie nie mniejszej niż 5 osób. 10. Wykonawca musi wykazać się w ciągu ostatnich 2 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie realizacją robót instalacji sanitarnych i elektrycznych w budynkach - co najmniej 3 obiekty o wartości nie mniej niż 0,3 mln zł każda w okresie ostatnich 2 lat, 11. Wykazane realizacje muszą być poparte dokumentami wystawionymi przez Inwestora potwierdzającymi, że odpowiednie roboty zostały wykonane z należytą starannością. Niespełnienie jednego z powyższych warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia wymagań określonych przez Zamawiającego Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (podmiotowych) zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy oraz załącznikiem nr 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dodatkowo w przypadku grupy podmiotów działających w formie spółki cywilnej należy załączyć kopię umowy. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na przedmiotowe zadanie, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 2 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - wykaz musi zawierać roboty wymienione w rozdz. III pkt 3.1 niniejszej specyfikacji i być sporządzony zgodnie z Zał. nr 3 do SIWZ. 7. Dokumenty potwierdzające, że roboty wykazane w pkt 6. zostały wykonane należycie. Przedkładane dokumenty muszą zawierać co najmniej: wykonawcę robót, inwestora, zakres realizowanych robót, wartość zamówienia, datę wykonania, miejsce wykonania, opinię inwestora wskazującą należyte wykonanie zadania, podpis upoważnionego przedstawiciela inwestora. 8. Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 9. Wykaz osób (dotyczy kierownika budowy oraz kierowników robót), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami i dokumentami poświadczającymi ich kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. 10. Zaakceptowany wzór umowy. 11. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z dowodem opłaty polisy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ttp://www.mkd.pl/strefa_klienta_pl.phtml Login: info@dps.org.pl hasło: przetarg.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Domu Pomocy Społecznej przy ul. Farnej 3 we Wrocławiu, Dział Techniczny. opłata: 50,00 PLN Warunki i sposób płatności: płatność przy odbiorze..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2008 godzina 12:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej przy ul. Farnej 3 we Wrocławiu.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.