Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-14
Chorzów: Czynności awaryjne w okresie zimowego utrzymania ulic miasta Chorzowa obejmujące rejony: Rejon I i Rejon IV.
Numer ogłoszenia: 221484 - 2007; data zamieszczenia: 14.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Ulic i Mostów, ul. Katowicka 105, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. (032) 2411270, 2411-279, fax 032 2414060.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuim.chorzow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Czynności awaryjne w okresie zimowego utrzymania ulic miasta Chorzowa obejmujące rejony: Rejon I i Rejon IV..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są czynności awaryjne w okresie zimowego utrzymania ulic miasta Chorzowa tj. usuwanie z pasa drogowego śniegu z załadunkiem na środek transportu i wywozem lub przemieszczeniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego za wyjątkiem miejsc postojowych wyznaczonych do płatnego parkowania. Czynności awaryjne obejmują 2 rejony: Rejon I - stanowi obszar od ul. Armii Krajowej do ul. Katowickiej ograniczony od strony wschodniej granicą m. Katowice, od strony zachodniej linią kolejową. Rejon IV - stanowi część dzielnicy Chorzów II , ograniczony od strony południowej ul. 3-go Maja, od strony wschodniej ul. Katowicką oraz granicami miast od strony północnej i zachodniej. Uwaga: 1.Wykonawca może złożyć ofertę na jeden lub dwa rejony. 2.Zakres i charakter zleceń uzależnione będą od rzeczywistych potrzeb wykonania usługi wynikających z warunków atmosferycznych tj. wielkości opadów, czasu trwania oraz ilości nagromadzonego śniegu. Zamawiający zleci usługi objęte przedmiotem umowy wyłącznie gdy ilość nagromadzonego śniegu powodować będzie stan zagrożenia bezpieczeństwa ruchu drogowego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy- Prawo zamówień publicznych. 3.Złożą ofertę zgodną z przepisami prawa i niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. 4.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 23 ustawy - Prawo zamówień publicznych -Wykonawcy występujący wspólnie , winni ustanowić (pisemnie) pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego -każdy z podmiotów składających ofertę wspólną (łączną) musi złożyć wszelkie dokumenty, o których mowa w SIWZ. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia załączniki Nr 2, Nr 3, do oferty mogą być złożone wspólnie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego -oświadczenie o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy może złożyć tylko pełnomocnik konsorcjum w imieniu wszystkich jego członków -oświadczenie o spełnianiu warunku wskazanego w art. 22 ust.1pkt. 4 ustawy składa każdy z podmiotów składających ofertę wspólną (łączną). -wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem występującym jako reprezentant pozostałych. 5. Szczegółowe warunki udziału w niniejszym postępowaniu: 5.1Warunki dotyczące potencjału technicznego i zawodowego: -Wykonawca musi dysponować następującymi osobami: Rejon I - operator koparko ładowarki -2 osoby wraz z niezbędnymi uprawnieniami - kierowca samochodu - 2 osoby wraz z uprawnieniami do prowadzenia pojazdu - pracownik fizyczny - 4 osoby - osoba, która będzie odpowiedzialna za nadzór i kontrolę wykonania przedmiotowej usługi, z którą będzie możliwy całodobowy kontakt, Rejon IV-operator koparko ładowarki -1 osoba wraz z niezbędnymi uprawnieniami - kierowca samochodu - 1 osoba wraz z uprawnieniami do prowadzenia pojazdu - pracownik fizyczny - 2 osoby - osoba, która będzie odpowiedzialna za nadzór i kontrolę wykonania przedmiotowej usługi, z którą będzie możliwy całodobowy kontakt, Uwaga: 1. W przypadku składania oferty przez Wykonawcę na więcej niż 1 rejon, w załączniku Nr 2 dotyczącego wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia należy podać łączną ilość osób dla wybranych rejonów. 2. W przypadku składania oferty przez Wykonawcę na więcej niż 1 rejon, Zamawiający dopuszcza udział mniejszej liczby osób odpowiedzialnych za nadzór i kontrolę wykonania przedmiotowej usługi niż liczba rejonów, nie mniej niż 1osoba - Wykonawca powinien dysponowaćco najmniej następującym sprzętem na rejony: Rejon I - koparko- ładowarka wyposażona w łyżkę ładowarkową otwieraną o pojemności łyżki minimum 1 m3 - minimalna ilość 2 szt. - samochód samowyładowczy powyżej 5t - minimalna ilość 2 szt. Rejon IV - koparko- ładowarka wyposażona w łyżkę ładowarkową otwieraną o pojemności łyżki minimum 1 m3 - minimalna ilość 1 szt. - samochód samowyładowczy powyżej 5t - minimalna ilość 1 szt. Uwaga: 1. Wszystkie pojazdy przeznaczone do realizacji niniejszego zamówienia powinny posiadać ważne polisy OC oraz dopuszczenia do ruchu po drogach publicznych. 2. Wszystkie pojazdy samochodowe używane do prac przy usuwaniu i wywozie śniegu z obszaru pasa drogowego powinny być wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej, zgodnie z ustawą - Prawo o ruchu drogowym. 3. W przypadku składania oferty przez Wykonawcę na więcej niż 1 rejon, w załączniku Nr 3 dotyczącego wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń i sprzętu należy podać łączną ilość sprzętu dla wybranych rejonów. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 6 i 7 SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca musi złożyć następujące oświadczenia: Oświadczenie, że: -posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają posiadania takich uprawnień, -posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia -znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Oświadczenie, że: - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Oświadczenie, że: -zapoznał się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i nie wnosi do niej zastrzeżeń oraz, że zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty. Oświadczenie, że: -uważa się za związanego ofertą przez 30 dni od terminu składania ofert i że w razie wyboru jego oferty zobowiązuje się do zawarcia umowy wg wzoru stanowiącego załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Dokumenty składane w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1i2 ustawy -Prawo zamówień publicznych. 2.1aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. A. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1; 2.2; - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; B. Dokumenty, o których mowa w pkt.1 lit. a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C. Dokument, o którym mowa w pkt. 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. D. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wyżej wymienionych, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty składane w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.1 wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności ( załącznik Nr 2 ) - kierownictwo i personel 3.2 wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń i sprzętu ( załącznik Nr 3 ) Ponadto należy załączyć: -wypełniony formularz ofertowy (załacznik Nr 1) - w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mzuim.chorzow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Ulic i Mostów, 41-500 Chorzów , ul. Katowicka 105 - pok. Nr 5 nieodpłatnie..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2007 godzina 08:45, miejsce: Miejski Zarząd Ulic i Mostów, 41-500 Chorzów , ul. Katowicka 105 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rejon I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rejon I - stanowi obszar od ul. Armii Krajowej do ul. Katowickiej ograniczony od strony wschodniej granicą m. Katowice, od strony zachodniej linią kolejową..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rejon IV.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rejon IV - stanowi część dzielnicy Chorzów II , ograniczony od strony południowej ul.3-go Maja, od strony wschodniej ul. Katowicką oraz granicami miast od strony północnej i zachodniej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- "Sukcesywna dostawa lodów kuwetowych i impulsowych" Część 1: Sukcesywna dostawa lodów kuwetowych Część 2: Sukcesywna dostawa lodów impulsowych
- Dostawa sprzętu AGD, elektronicznego, pomiarowego i optycznego na potrzeby warsztatów edukacyjnych w ramach projektu EKOPARK
- "Kompleksowa organizacja wydarzenia pod roboczą nazwą: Festiwal Muzycznych Influencerów"
- INTERWENCYJNE PRACE PORZĄDKOWE NA TERENIE CHORZOWA
- Grupowe ubezpieczenie zdrowotne wraz z medycyną pracy
- Remont ogrodzenia przy pawilonie Antylopiarni
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ INTERNATU PRZY UL. CHEŁMSKIEJ 8A W WARSZAWIE ORAZ POMIESZCZEŃ BIUROWYCH ZARZĄDU ZASOBÓW MIESZKANIOWYCH MSWiA PRZY UL. CHEŁMSKIEJ 8A W WARSZAWIE
- Usługa utrzymania czystości i porządku w budynkach mieszkalnych i ich otoczeniu, administrowanych i zarządzanych przez Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o. o
- USŁUGI W ZAKRESIE KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH SPSZOZ "ZDROJE" WRAZ Z TERENEM PRZYLEGŁYM W OBIEKCIE SPSZOZ "ZDROJE" UL. MĄCZNA 4 W SZCZECINIE
- Usługa sprzątania hal targowych i targowisk zlokalizowanych przy ul. Piotrkowskiej 317 i przy ul. Małej 2 wchodzących w skład zasobów Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi w 2025 roku.
- Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości pomieszczeń wewnątrz budynku oraz sprzątania terenu zewnętrznego wokół budynku w Urzędzie Skarbowym w Działdowie.
- Usługi sprzątania i utrzymania czystości
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.