eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SosnowiecDOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO ORAZ MATERIAŁÓW I ŚRODKÓW OPATRUNKOWYCH (CPV 33141200-0, 33141310-6, 33141320-8, 33169000-2, 33141100-1, 33141110-4, 33141111-1, 33141116-6) DLA REJONOWEGO POGOTOWIA RATUNKOWEGO W SOSNOWCU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-01

Sosnowiec: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO ORAZ MATERIAŁÓW I ŚRODKÓW OPATRUNKOWYCH (CPV 33141200-0, 33141310-6, 33141320-8, 33169000-2, 33141100-1, 33141110-4, 33141111-1, 33141116-6) DLA REJONOWEGO POGOTOWIA RATUNKOWEGO W SOSNOWCU
Numer ogłoszenia: 22149 - 2008; data zamieszczenia: 01.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowe Pogotowie Ratunkowe, ul. Czarna 14, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2921604 w. 44, fax 032 2669559.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO ORAZ MATERIAŁÓW I ŚRODKÓW OPATRUNKOWYCH (CPV 33141200-0, 33141310-6, 33141320-8, 33169000-2, 33141100-1, 33141110-4, 33141111-1, 33141116-6) DLA REJONOWEGO POGOTOWIA RATUNKOWEGO W SOSNOWCU.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa medycznego sprzętu jednorazowego oraz materiałów i środków opatrunkowych

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.10 - Opatrunki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.10 - Opatrunki .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Złożyć ofertę zgodną z przepisami prawa i niniejszą Specyfikacją poprzez wypełnienie formularza oferty, zgodnego z załącznikiem nr 1 do niniejszej Specyfikacji (Zamawiający dopuszcza odtworzenie formularza), 2.Spełnić warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełni wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe 3.Posiadać odpowiednie atesty, świadectwa i certyfikaty dopuszczające do obrotu i stosowania w Polsce na poszczególne pozycje wymienione w załączniku nr 2 do SIWZ, 4.Zapewni min. 12 miesięczny okres przydatności do użytku zamawianego sprzętu medycznego jednorazowego liczony od daty ich dostarczenia, 5.Zapewni płynność dostaw, rozumianą jako zabezpieczenie minimalnych zapasów w razie braku produkcji, 6.Dostarczy przedmiot zamówienia w opakowaniach klinicznych (zgodnie z zamówioną ilością) do wskazanych stacji RPR wg załącznika nr 5 do SIWZ, własnym transportem w terminie nie dłuższym niż 2 dni od daty złożenia zamówienia, a w przypadku zamówienia telefonicznego (na ratunek) w ciągu 24 godzin, 7.Zaakceptuje 30 dniowy termin płatności faktur
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, 2.Wypełniony formularz USZCZEGÓŁOWIENIA CENY OFERTOWEJ - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 3.Oświadczenie o posiadaniu odpowiednich atestów, świadectw i certyfikatów dopuszczających do obrotu i stosowania w Polsce na poszczególne pozycje wymienione w załączniku nr 2 do SIWZ, 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej zawierające w szczególności przedmiot działalności oraz sposób reprezentacji firmy, 5.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 do SIWZ), Aktualne zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego o: -nie zaleganiu z opłacaniem podatków lub -uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego, 6.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o: -nie zaleganiu z opłatami składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub -uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, Jeżeli w dokumentach wymienionych w punktach 4-5 nie podano ich daty ważności, Zamawiający przyjmie jako aktualne dokumenty, których data wydania nie będzie wcześniejsza niż 3 miesiące przed datą składania oferty. Zamawiający będzie oceniał spełnienie warunków na podstawie przedstawionych dokumentów metodą spełnia - nie spełnia.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.silesia-region.pl/jednostki/?zm=50

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 41-200 Sosnowiec ul. Czarna 14.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2008 godzina 12:00, miejsce: 41-200 Sosnowiec ul. Czarna 14 Sekretariat pokój 39.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadnie nr I - Sprzęt jednorazowy.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt jednorazowy.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr II - Materiały i środki opatrunkowe.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały i środki opatrunkowe.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.